דסק הפרסום של בועות מדווח כי אודי כגן חתם על חוזה לעונה שנייה של המותג "תשע" של אי-די-איי, מה שיכניס לחשבון הבנק שלו מאות אלפי שקלים. כגן היה זה שהחליף את שני כהן ("שוקה") לאחר עשור כפרזנטורית של "9 מיליון". הפעם הוא ייכנס לנעלי אביו בדמות חדשה.
2 צפייה בגלריה
אודי כגן בדמותו של נדיר האקרמן ב"ארץ נהדרת"
אודי כגן בדמותו של נדיר האקרמן ב"ארץ נהדרת"
אודי כגן בדמותו של נדיר האקרמן ב"ארץ נהדרת"
(צילום: קשת 12 - 'ארץ נהדרת')

יוצרים ואמנים שימו לב: עוד כסף אמור להיכנס בקרוב

הדסק המשפטי של בועות מדווח על בשורה טובה ליוצרים ולזמרים. בג"צ הכריע כי יש להרחיב את חוק הקלטות הריקות גם לגבי אמצעי אחסון דיגיטליים הנהוגים כיום, USB למשל, בכל הנוגע לפיצוי על אובדן הכנסות. כל זה קרה אחרי שאשכולות, באמצעות עו"ד ברק בר-שלום, הגישה עתירה בטענה כי החוק מיושן (1996), והתוצאה היא שהממשלה מתגמלת את היוצרים רק על אובדן הזכויות בהעתקה לקלטות (טייפים, וידאו) שנכחדו מהעולם - ולא על הפרת הזכויות בהתקני ההקלטה הדיגיטליים. הממשלה הודיעה לבג"צ כי החליטה לפרש את המונח "קלטת" באופן מרחיב, כך שיכלול אמצעי הקלטה דיגיטליים. גובה הפיצוי שיקבלו בעלי הזכויות אמור להיקבע על-ידי ועדה בין-משרדית. כמה זה יכניס בסוף ליוצרים והאמנים? בהערכה אופטימית, מיליוני שקלים לשנה במצטבר. יצאו מרוצים: המנכ"ל אורי רשטיק וגיא לואל, נציג האמנים וסגן יו"ר אשכולות.
2 צפייה בגלריה
אורי רשטיק, גיא לואל, ועוה"ד ברק בר־שלום
אורי רשטיק, גיא לואל, ועוה"ד ברק בר־שלום
אורי רשטיק, גיא לואל, ועוה"ד ברק בר-שלום
(צילום: יח"צ)

מירי מסיקה גורפת עוד מאות אלפי שקלים

דסק עבודות הבית של בועות מדווח כי מירי מסיקה הוחתמה לעונה שלישית כפרזנטורית של מרכך הכביסה Lenor, ותגרוף לחשבון הבנק עוד כמה מאות אלפי שקלים.

מכשירים לוחמי סיייבר באמריקה הלטינית

וקצת חדשות חוץ: חברת KERNELiOS, שמתמחה בהכשרת לוחמי סייבר, חתמה על חוזה לפתיחת פעילות במספר מדינות באמריקה הלטינית, בהיקף של כ-15 מיליון שקל לשנה הנוכחית.

חגיגות השנה החדשה של IDdesign

לרגל חגיגות השנה האזרחית החדשה אירח עופר איתני, בעלי IDdesign, את נציגי ענף הבנייה והאדריכלות לאירוע במוזיאון ת"א. מהצד של האדריכלים הגיעו גל נאור, מיכי סתר, רם גולדברג, רון ושירלי גרינברג, יואב מסר ומיכאל אזולאי. מהצד הנדל"ני התייצבו מנכ"ל אזורים רון אבידן ולימור גולדשטיין, מנכ"ל אשטרום ירון רוקמן ומנכ"ל ישראכרט רון וקסלר. מייסד החברה, חיים איתני בן ה-94 שעדיין מגיע לעבודה מדי יום, החליט הפעם לא להגיע מחשש להידבקות. בריאות.

בדלתות פנדור נפרדים

הבעלים של דלתות פנדור ועובדי החברה נפרדו בהרמת כוסית ממשה ויזל, מנהל המכירות לשוק הקבלנים, שיצא לגמלאות אחרי 20 שנה.

קדנציה שלישית לעו"ד רועי כהן

עו"ד רועי כהן, נשיא לשכת העצמאים והעסקים, נבחר לקדנציה שלישית.

BMW דלק מוטורס חוגגים

שחר שמש, מנכ"ל יבואנית BMW דלק מוטורס, אירח את יום ההולדת העשירי של המותג, שהצטרף ליציאה לדרך של BMW iX. נראו די מרוצים: המשנה למנכ"ל יורם מזרחי, מנהל השיווק של BMW בישראל, אלון גולדמן ומנהל השיווק בדלק מוטורס, יוגב וייס.

שותפות חדשות במשרד ישר אדריכלים

האדריכל אבנר ישר, שעומד בראש משרד ישר אדריכלים ומציין 65 שנה להקמתו, הודיע על צירופן של שלוש שותפות חדשות – רוני שימל, דנה לאונר ושירלי אדיב.

רשת פרימה רכשה מלון יוקרה בנתניה ב-80 מיליון שקל

הרשת רכשה את מלון היוקרה David Tower בנתניה. "רכישת המלון מתבצעת נוכח העובדה שהמלונאות בארץ ניזונה מאז הקורונה מתיירות פנים, והישראלים מעדיפים מלונות יוקרה ובוטיק", אמר מנכ"ל פרימה אבי דור.

בקטנה

  • הקרן לידידות העמידה לרשות ארגון לתת, מימון בגובה 10 מיליון שקל.
  • אלעד מערכות משיקה קורס ראשון בדרום להכשרת מנהלי Salesforce בשיתוף עם נגב תשעשרה ועיריית שדרות.
  • קורס דירקטוריות של הוועד האולימפי יצא לדרך בהשתתפות 28 ספורטאיות, ביניהן האתלטית חנה קנייזבה מיננקו, הטניסאית לשעבר ציפי אובזילר והכדורגלנית מורן לביא דגן.

מינויים

  • נתי נחמיאס מונה למנכ"ל XacTech מקבוצת ONE טכנולוגיות.
  • גיל בנימיני מונה לסמנכ"ל הכספים של גילת.
  • סוזן (סו) שדות מונתה למנכ"לית עמותת גדולים מהחיים.
  • ד"ר דב אלבוקרק מונה לסמנכ"ל הרפואה במאוחדת.
  • רוני נומה מונה ליו"ר הפורום המייעץ של עמותת הגל שלי.
  • רוני אלגביש מונה לסמנכ"ל שיווק גלובלי ב-Tenengroup.
  • עודי בהט, ראש הצופים הדתיים, פרש לאחר עשרות שנים.
  • צביקה בר-עם מונה לסמנכ"ל התפעול בחברת SHEKEL Ltd.
  • אלי מרזל מונה למנכ"ל המכללה האקדמית תל אביב-יפו.
  • לירון דורון לוי מונתה למשנה למנכ"ל מרכז השלטון המקומי בראשות חיים ביבס.