ירדנה ארזי כבר רשמה שורה של תארים רבים במוזיקה, ועכשיו מגיע אחד נוסף ויוקרתי במיוחד: פרס מפעל חיים מאוניברסיטת בר אילן על "פעילותה המתמשכת ותרומתה למוזיקה, לאמנות ולתרבות כאמנית מובילה בישראל". ארזי היא הזמרת הראשונה שזוכה בפרס לאחר 31 שחקנים, בהם חנה מרון, גילה אלמגור, ליא קניג ויונה אליאן. הוא הוענק ע"י רקטור האוניברסיטה, פרופ' אמנון אלבק, יחד עם ראש תוכנית ברוקדייל, מר יונה טילמן וד"ר יניב גולדברג, שהנחה את האירוע ואירועי הצדעה נוספים של מכון ברוקדייל.
ירדנה, מזל טוב. "מאוד התרגשתי. אני מקפידה להסתכל קדימה ולראות תמיד את הדבר הבא, אין זמן להתרפק. במפגש הזה עם ד"ר גולדברג הייתה הזדמנות להתבונן אחורה ולהסתכל בפרספקטיבה חדשה לגמרי ובעין אקדמית על כל העשייה לאורך הדרך. זה מחמם את הלב ולא מובן מאליו להיות ראויה לפרס כזה ממוסד אקדמי כל כך חשוב".
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
4 צפייה בגלריה
פרס מפעל חיים לירדנה ארזי
פרס מפעל חיים לירדנה ארזי
פרס מפעל חיים לירדנה ארזי
(צילום: יוני רייף)

אביבית בר-זוהר הולכת לבית המשפט

מתחממת הגזרה ביחסי אביבית בר-זוהר עם הפרודה של בן זוגה, קווין צרפתי. בר-זוהר הוציאה צו הרחקה נגד הפרודה, שלטענתה הגיעה לביתה ותקפה אותה. כעת, כך נודע לבועות, היא מתכננת תביעת דיבה נגדה אחרי שהשמיצה אותה, לדבריה, במספר ראיונות ברשת. בר-זוהר כבר שלחה מכתב לפני נקיטת הליכים באמצעות פרקליטה, עורך הדין אסף שרעף.
בר זוהר, נתראה בבית משפט? "לא רציתי לתבוע, אבל לא נותרה לי ברירה הפעם".
4 צפייה בגלריה
אביבית בר-זוהר ועו"ד אסף שרעף
אביבית בר-זוהר ועו"ד אסף שרעף
אביבית בר-זוהר ועו"ד אסף שרעף

חגיגות כפולות למטריקס

דסק הקולנוע החדשני שלנו מספר כי חברת מטריקס החלה בחגיגות יום הולדתה ה-20, כשבטיימינג מצוין יוצא למסכים הסרט הרביעי בסדרת סרטי מטריקס (אין קשר משפחתי). החברה פצחה באירועי הקרנות בכורה עולמיות לאלפי עובדיה, ללקוחות ולאורחים מקהילת ההיי-טק. אירח ונאם: מוטי גוטמן.

מצמצמים את הפער הדיגיטלי

דסק הקהילה של בועות מדווח על השקת מרכז ידע קהילתי חדש של עמותת תפוח בג'סר א-זרקא, בתמיכת בזק וקרן היסוד. המרכז מצטרף ל-19 מרכזים קהילתיים שמטרתם צמצום הפער הדיגיטלי והנגשת הטכנולוגיה. היו: שר התקשורת יועז הנדל, מנכ"לית עמותת תפוח עינת צור, ראש המועצה, השייח' מוראד עמאש, וסגנית מנהל מרחב אירופה בקרן היסוד, מאיה טלמון-שוויצר.
4 צפייה בגלריה
השר הנדל בהשקת מידע קהילתי בג'אסר אזרקא
השר הנדל בהשקת מידע קהילתי בג'אסר אזרקא
השר הנדל בהשקת מידע קהילתי בג'אסר אזרקא
(צילום: אבי חיון)

בקטנה:

מותג הקוסמטיקה חוה זינגבוים ערך מפגש פסגה ל-600 קוסמטיקאיות, בו הושקה סדרת מוצרים חדשה. באמנותי: נסרין קדרי.
דרור ליטבק, מנכ"ל Experis Israel, חגג השבוע עם עובדיו את סיום השנה. בתפריט: מחיאות כפיים על 22% צמיחה והרצאה של המדליסט האולימפי אריק זאבי.
לקראת חג המולד הגיע שגריר ארה"ב, תומאס ריצ'רד ניידס, לקונצרט בכנסיית הבשורה בנצרת, בביצועה של התזמורת הסימפונית ירושלים ותחת שרביטו של המנצח, ניזאר אלכאטר. בין 700 הצופים היו גם חברי עמותת מרים, המסייעים לחולי סרטן במגזר הערבי, שהפיקו את הערב יחד עם התזמורת.
משרד תקשורות, בבעלות יעל שביט, יטפל זו השנה ה-14 בתקציב יחסי הציבור של היום הפתוח בערבה התיכונה, החוגג 30 שנה ויתקיים ב-24-23 בפברואר.
יבואנית מוצרי החשמל והאלקטרוניקה, קבוצת ח.י תרמה מאות אלפי שקלים למרכז הרפואי מאיר בכפר-סבא, ונותנת חסות לקמפיין גיוס תרומות בעבור טיפולים מצילי חיים.
בעלי קבוצת הנדל"ן ברוש, ניר ברוש ואילת גונן-ברוש, והמנכ"ל אורעד יצחקי ערכו אירוע הריסה של בניין ותיק ברחוב ביאליק ברמה"ש. הגיע: ראש העיר אבי גרובר.
יקבי ברקן וסגל זכו במספר המדליות הרב ביותר (14) בתחרות היוקרתית TERRAVINO לשנת 2021. יקב צובה גרף שתי מדליות Gold.
קן התור הנדסה ובניין אימצה יחידה צה"לית שאליה התגייסו צעירים בעלי מוגבלויות.
מנכ"ל רשת TO GO מאיר נג'יבי וסמנכ"ל הפיתוח בני רחמני הגיעו לקניון עופר לב חדרה, לפתיחת סניף בהשקעה של 1.5 מיליון שקל.

מינויים:

יעל דרומי מונתה לסמנכ"לית שיווק ושירות בבית החולים איכילוב. בתפקידה האחרון כיהנה כמנהלת תחום התוכן במקאן-אריקסון. לפני כן שימשה כמשנה למנכ"ל בנק הפועלים ומנהלת חטיבת מחזיקי עניין, הקימה וניהלה את חברת התוכן Storiez. בעברה ערכה את מוסף ממון של "ידיעות אחרונות".
4 צפייה בגלריה
יעל דרומי
יעל דרומי
יעל דרומי
(צילום: דוברות בית החולים איכילוב)
שי דגן מונה למנכ"ל רשת טרקלין חשמל.
אמיר שני נבחר לכהונה נוספת כיו"ר ארגון התאגידים של סוכני המכס והמשלחים הבינלאומיים באיגוד לשכות המסחר.
שרון וולפסון מונתה למנהלת מערך המכירות של ברא צמחים.
דוד בן-גל מונה למנהל פעילות אירופה בבלנדר טכנולוגיות פיננסיות.
אביחי רז מונה למנכ"ל רב בריח אנרגיה.