עגלת היוקרה בוגבו נמכרת בסופר: אושר עד החלה למכור בוגבו בזול, בזכות יבוא מקביל. המלאי הגיע לאושר עד לפני שבוע והוא מוגבל. עגלת טיולון bee6 נמכרת ב-3,000 שקל בלבד ואמבטיה (עריסה) ב-800 שקל.
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
מדובר בעגלה שנמכרת בשילב בכ-5,500 שקל אבל המחיר שלה מזמן ירד לכ-4,200 שקל מהרגע שנכנסה לרשתות כמו מוצצים ובייביסטאר. הסיבה שהעגלה זלגה לרשתות הדיסקאונט היא ירידה במכירות שלה ברשתות היקרות יותר, כשמותגים יקרים כמו סייבקס מתחזקים. היבואן הרשמי שלה הוא ביביזון שמוכר גם את המותג יויו.
2 צפייה בגלריה
העגלה של בוגבו באושר עד
העגלה של בוגבו באושר עד
העגלה של בוגבו באושר עד
באחת הרשתות אמרו ל-ynet: "מה שאושר עד מוכרת זה יבוא מקביל, לא מהיבואן הרשמי לא בטוח שיש אחריות אם העגלה תתקלקל, ועגלות מתקלקלות. לא בטוח שמישהו בסופר ייתן שרות ויתקן מבחינת מחיר אחלה מחיר".
2 צפייה בגלריה
עגלת bee6 של בוגבו
עגלת bee6 של בוגבו
עגלת bee6 של בוגבו

יבואנים אמרו ל-ynet: "אין קשר לרפורמת הייבוא. זה מלאי מוגבל שהרשת הביאה בייבוא מקביל. בנוסף, המחחרים של בוגבו נחתכו עוד קודם בעקבות ירידה בנתח השוק. גם ברשתות היקרות רוב הצרכנים קונים את המותג בהנחות שונות. למשל מועדונים כמו חבר וביחד בשבילך מציעים הנחות של 30% בבייביסיטר ושילב. הוזלה של מותג אחד לא מעידה על שינוי בשוק העגלות. אין הוזלה במותגים אחרים. הוזלה אמיתית אפשר למצוא כרגע בתחום אחר: כיסאות בטיחות".
מאושר עד נמסר בתגובה: "אנחנו משתדלים תמיד לאתר עבור הלקוחות שלנו את המוצרים הטובים ביותר במחירים הנמוכים ביותר ושמחים שהלקוחות שלנו יודעים להעריך את זה. בוגבו זה אחד המוצרים שהצלחנו לאתר שנוכל למכור במחיר נמוך. כשיש לנו הזדמנויות למכור במחירים טובים ללקוחות אנחנו מייבאים".