דסק האופנה של בועות מדווח שיהונתן מרגי נבחר לפרזנטור החדש של Twentyfourseven. הזמר והיוצר יוביל את קמפיין הגברים של המותג לשנה הקרובה שלה, ויצטרף לפרזנטורית של הרשת, נטע אלחימיסטר.
2 צפייה בגלריה
יהונתן מרגי
יהונתן מרגי
יהונתן מרגי
(צילום: שי תמיר)

משדרים ממרוקו

ערוץ החדשות הבינלאומי i24NEWS משיק את פעילותו במרוקו ופותח שני סניפים ברבאט ובקזבלנקה. מהמשרדים יפעלו נקודות שידור שיצטרפו לאולפני הערוץ המרכזיים בתל אביב, וכן לאולפנים בצרפת, ארצות הברית ובאיחוד האמירויות. מדובר למעשה בפעם הראשונה בה כלי תקשורת שפועל מישראל פותח משרדים ואולפנים במרוקו. אמש נערך אירוע גאלה מפואר ברבאט.
2 צפייה בגלריה
פטריק מלול uפרנק דרהי בהשקת i24News במרוקו
פטריק מלול uפרנק דרהי בהשקת i24News במרוקו
מנכ"ל i24NEWS, פטריק מלול, ובעלי קבוצת Altice פרנק דרהי בהשקה במרוקו
(i24News)

ניו־יורק יאנקיז בשירות צה"ל

מינדי לוין, אשת נשיא מועדון הבייסבול האמריקאי ניו־יורק יאנקיז, אירחה במשחק של הקבוצה 60 הורים ובני משפחה של חיילים בודדים בצה"ל, במסגרת תוכנית "נפש בנפש" ו־FIDF. צפו איתם: שרת הקליטה פנינה תמנו־שטה ומייסדי נפש בנפש, היו"ר טוני גלברט והמנכ"ל הרב יהושע פס.

חתונה עסקית

לדסק האירועים של בועות נודע כי איש העסקים הנרי טייק ורעייתו יהודית חיתנו אתמול את בתם אוליביה עם בן זוגה יונתן, באולם החדש של מלון קמפינסקי בת"א.

סודהסטרים משיקים

סודהסטרים ורשת STORY השיקו פופ־אפ בחנות הדגל של סטורי בכיכר דיזנגוף, בו יימכר לזמן מוגבל מכשיר סודהסטרים ART החדש. נצפו: ירדן הראל, קורין גדעון, ינאי פרישר־גוטמן וגלית גוטמן.

קפץ לביקור

דסק ההייטק של בועות מדווח כי דומינגו מירון, מנהל הסיכונים הראשי (CRO) של ענקית הייעוץ אקסנצ'ר, הגיע לביקור בישראל ונפגש עם בכירים במשק.

פארק הפרפרים

בסוף השבוע השיק צורי דבוש, יו"ר קליל, את פארק הפרפרים האקולוגי הראשון מסוגו בישראל ובעולם. הפארק, שממוקם בכרמיאל, משתרע על שטח של 15 דונם בהשקעה של 3 מיליון שקל.

גיל ססובר בתפקיד עצמו

גיל ססובר (50) יככב בסרטון הפרסומת החדש למק צ'יקן המיתולוגי של מקדונלד'ס, שעושה קאמבק לתפריט. ססובר ישחק את עצמו תחת הסלוגן "הקראש שלכם מהניינטיז חוזר", לצידו של ירמי שיק בלום.

המעצבים חוגגים עם רן דנקר

בין ימי הצילום ל"כוכב הבא", הזמר והשופט רן דנקר הופיע באירוע לאדריכלים ומעצבים שערכה קבוצת "אביבי מטבחים" בליבינג רום בת"א. בין החוגגים: הבעלים והיו"ר יצחק אביבי, המנכ"ל חיים משען ומעצבי פנים בכירים.

השקה אופנתית

פקטורי 54 השיקה את קולקציית הריזורט לקיץ 2022 באירוע שנערך ב־Hilton Bay, ת"א. היו: יפעת אירני ותומר אירני מבעלי הרשת, גלית פרבר־שרצקי, אדוה דדון, מיכל אנסקי, יובל שרף ונועה קירל.

פורום מנכ"לים בהייטק

פגישת פורום מנכ"לי חברות ההייטק הרב־לאומיות של IATI נערכה השבוע במשרדי גוגל בהשתתפות שרת הכלכלה אורנה ברביבאי. עשו סיעור מוחות: יוסי מטיאס, עדי סופר־תאני, איה סופר, בועז גרינברג, אמיר דינור, אופיר תדמור ואלי גרוניך. הפגישה נערכה ביוזמתה של קרין מאיר רובינשטיין, מנכ"לית ונשיאת איגוד התעשיות המתקדמות ה-IATI.

בסימן 100

לציון 100 שנים להיווסדה: פירמת עו"ד ש. הורוביץ ושות' מעניקה מלגות על סך 100 אלף שקל לתלמידי הפקולטות למשפטים באוניברסיטאות ת"א והעברית.

חינאווי משיקה

רשת חינאווי wine&more השיקה מסעדת בשרים פורטר האוס בנוף־הגליל בהשקעה של 5 מיליון שקל. על התפריט: השף דוד אלמקייס.

בקטנה

  • נשיאה חדשה לאיגוד האינטרנט הישראלי: ד"ר שרון בר־זיו, שתחליף את פרופ' קרין נהון.
  • הבלוגר והשף רון יוחננוב התארח בקניוני BIG FASHION לסדרת סדנאות לרגל שבועות.
  • עמותת "עלה" השיקה אמבולנס המותאם לצרכים של בעלי מוגבלויות.
  • חברת הביטוח הישראלית פספורטכארד קיבלה רישום פטנט לשיטה שלה בארה"ב.
  • תנובה השלימה השבוע את המחזור הראשון של התוכנית להכשרת עובדי ייצור כהנדסאים, שפותחה עבור עובדי החברה בצפון ובפריפריה.
  • חברת יקב ברקן זכתה בשלוש תחרויות יין בינלאומית שנערכו לאחרונה.

מינויים

  • שלמה ברוק מונה ליו"ר איגוד חוקרי הפוליגרף בישראל
  • דקלה פלג מונתה ליועצת המשפטית הראשית של בנק HSBC ישראל.
  • מוטי בן־שושן מונה למנהל בכיר לחטיבת השותפים של חברת F5 בדרום אירופה.
  • ד"ר דוד מוסינזון מונה לסמנכ"ל הרפואה של רשת ביקורופא.
  • הוארכה כהונת מנכ"ל רשות השירות הלאומי־אזרחי, ראובן פינסקי, בארבע שנים נוספות.
  • תמי בן־יעקב מונתה לסמנכ"לית משאבי אנוש העולמית של GigaSpaces.