רות גונזלס הייתה אחד מאייקוני הטלוויזיה כשהגישה את גלגל המזל בניינטיז בערוץ 2. מקורות של בועות מספרים כי בקרוב היא תחזור למסך. גונזלס כיום מרצה ברשת ברלינגטון אינגליש ללימוד אנגלית, וכעת החליטו להציע לה גם את תפקיד הפרזנטורית, מה שיעשיר את קופתה בכמה אלפי דולרים לפי ההערכות. הקמפיין כמובן יתכתב עם עברה כנערת הגלגל.
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
5 צפייה בגלריה
רות גונזלס, מגישת "גלגל המזל" לשעבר
רות גונזלס, מגישת "גלגל המזל" לשעבר
רות גונזלס, מגישת "גלגל המזל" לשעבר
(צילום: ברלינגטון אינגליש)

סגירת המעגל של עמרי וגלעד שרון

עמרי וגלעד שרון, בניו של ראש הממשלה המנוח אריאל שרון, חוו יום מרגש כשדן ליכטמן, מנכ"ל פארק אריאל שרון, חנך את מתחם חוות שלם בפארק האקולוגי. שרון היה זה שהוביל את החלטת הממשלה לפני כ-18 שנה להקים את הפארק ולשמור עליו כריאה ירוקה. המתחם משתרע על מאות דונמים, ומאות אלפי מבקרים צפויים לפקוד אותו מדי שנה. "זהו הפארק הכי גדול במזרח התיכון וללא ספק גם הכי יפה", אמר גלעד. "ליכטמן והצוות עושים עבודה מדהימה. יקום פה בית מורשת שינציח את כל מה שאבא שלי עסק בו - התיישבות, חקלאות ובביטחון".
5 צפייה בגלריה
עמרי וגלעד שרון עם דן ליכטמן
עמרי וגלעד שרון עם דן ליכטמן
עמרי וגלעד שרון עם דן ליכטמן
(צילום: בן ניקסון)

בדרך לשיא גינס חדש בת"א?

הלו, גינס? יש סיכוי שהבר הארוך במזרח התיכון יצא לדרך במתחם ה-DNA בקומת הקרקע של מרכז עזריאלי בתל אביב. הוא משתרע לאורך 70 מטר, 120 מקומות ישיבה, ויזמיו טוענים שמדובר בשיא אזורי. מארינה מקסימיליאן הופיעה והאורחים המשיכו למסיבה עם די-ג'יי איתי גלו. אירחו: יו"ר קבוצת עזריאלי דנה עזריאלי, המנכ"ל אייל חנקין, מנכ"ל מרכז עזריאלי אופיר אורן, היזם רן דור חי והשף יוסי שטרית, הראש הקולינרי במתחם. הגיעו לפרגן: הקולגות אסף גרניט, תמר כהן-צדק ורז רהב.
5 צפייה בגלריה
רן דור חי (מימין), דנה עזריאלי ואייל חנקין
רן דור חי (מימין), דנה עזריאלי ואייל חנקין
רן דור חי (מימין), דנה עזריאלי ואייל חנקין
(צילום: רפי דלויה)

לוריאל מקימה קרן לחדשנות מעגלית

קבוצת לוריאל מקימה קרן לחדשנות מעגלית ותורמת 50 מיליון אירו לקרן החדשה שעומדת על סך כולל של 150 מיליון אירו. הקרן תתמוך בחברות ובסטארטאפים בצפון אמריקה, באירופה ובאסיה (כולל ישראל) המפתחים שימוש מעגלי במשאבים בתעשיות שונות, לרבות חומרים חדשים מתחום הביו-כלכלה, פיתרונות מעגליים לאריזות, תהליכי מיחזור ופסולת, ותהליכים לוגיסטיים המשלבים יעילות אקולוגית.

הבית החדש של רונית רפאל

דסק החוץ של "בועות" מדווח כי רונית רפאל שכרה בקאן את הווילה היוקרתית המשמשת את "פורבס", לא פחות, ואירחה נציגי תקשורת כדי להכיר להם מקרוב את קו מוצרי הטיפוח תחת המותג שלה. בערב היא כבר צעדה עם בתה שרה על השטיח האדום, כמוזמנות של השחקנית טילדה סווינטון לסרטה החדש "3,000 שנים של כמיהה".
5 צפייה בגלריה
רונית רפאל ובתה שרה
רונית רפאל ובתה שרה
רונית רפאל ובתה שרה
(צילום: רוני בר)

בית הנשיא למען נשים הסובלות מ"אלימות קרה"

הסופרת אסתר בלומברג ביקרה בבית הנשיא והעניקה את ספרה "נאלמות" לרעיית הנשיא מיכל הרצוג. "נאלמות" עוסק בהרמת המסך מעל האלימות הסמויה המופעלת כלפי נשים ומשמיע את קולן של אלה הסובלות מ"אלימות קרה". בלומברג כתבה על עשרות מקרים, בהתבסס על ניסיונה כממונה על התחום, יועצת ומגשרת בלשכה המשפטית של המרכז לזכויות המשפחה בנעמ"ת ירושלים.
5 צפייה בגלריה
מיכל הרצוג (משמאל) ואסתר בלומברג
מיכל הרצוג (משמאל) ואסתר בלומברג
מיכל הרצוג (משמאל) ואסתר בלומברג
(צילום: גיא שרון)

כמה משה פרץ ואברהם טל לקחו על הופעה?

3,000 עובדי קבוצת ח.י בילו ביום הולדת ה-36 לחברה, באירוע מושקע באמפי פארק רעננה. משה פרץ אירח את אברהם טל, עניין של כמה מאות אלפי שקלים - לפי הערכות בענף. הסתובב מרוצה: הבעלים והיו"ר יוסי סרודי.

יוניון מוטורס תורמת להגנת הסביבה

יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה, הוציאה לדרך את פרויקט פרס הסביבה של ישראל, שבמסגרתו תעניק חמישה מיליון שקל למימון וקידום יוזמות בתחום ההגנה על הסביבה. את הפרס תעניק ועדה שתורכב מאנשי אקדמיה, ממשל ופעילים סביבתיים.

יהדות וציונות באוניברסיטת ת"א

כ-1,000 איש הגיעו לאירוע של ההסתדרות הציונית העולמית באוניברסיטת תל אביב, עם מוזיאון "אנו", כדי לכבד את זכרו של הרב אברהם יהושע השל, מחשובי ההוגים של יהדות ארה"ב, במלאת 50 שנה למותו. היו בין השאר: הנשיא יצחק הרצוג, שר התפוצות נחמן שי, אירנה נבזלין, יעקב חגואל ושי פירון. באירוע אחר שבו השתתף נשיא המדינה, ציין שבט הצופים צהלה תל אביב 60 שנות פעילות. (חבצלת דמארי)

למען תרופה ל-ALS

פרופ' אהרון צ'חנובר, נשיא הכבוד של עמותת ישראלס, יארח הערב (ג') במוזיאון תל אביב לאומנות אירוע התרמה שהכנסותיו לניסיונות למציאת תרופה ל-ALS. באמנותי: מופע הצדעה לביטלס.

בקטנה

  • אביבי מטבחים אירחה את בכירי ניופאן ואת נציגי המותג הצרפתי scholtès לאירוע השקה של חידושים בז'אנר.
  • חלל-תקשורת השתתפה בתערוכת CABAST בדובאי והציגה פתרונות לתחומי הלוויינים הימיים.
  • משרד הפרסום "דיבור", בבעלות דנה קול ואייל גיא, זכה בפרס החדשנות בשיווק על קמפיין "הקשיבי בקולי", להעלאת המודעות למאבק באלימות נגד נשים.

מינויים

  • חנה דורסמן מונתה למנכ"לית ארגון יונייטד.
  • עדי גייר מונה לסמנכ"ל השיווק באלמוגים החזקות.
  • קובי מוטי מונה למנכ"ל רגבה.