מקורות של בועות מספרים כי השף עומר מילר נבחר לפרזנטור של מותג מוצרי הבשר והנקניקים טירת צבי. חשבון הבנק שלו ישתדרג בכמה מאות אלפי שקלים.
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
6 צפייה בגלריה
השף עומר מילר
השף עומר מילר
השף עומר מילר
(צילום: דניאל מאי)

כנס ענק בתכנון: ענקיות הסטרימינג והיוצרים הישראלים

מקורות של בועות מספרים כי משרד החוץ סיכם על כנס תוכן ענק בלוס אנג'לס, בספטמבר, עם נציגי ענקיות הסטרימינג האמריקניות והאולפנים הגדולים. משרד החוץ יממן את האירוע שאליו יגיעו יוצרים ישראלים כדי להציג את התסריטים והרעיונות שלהם. באחרונה עשה סגן השר עידן רול סבב שיחות עם בכירים בנטפליקס, אמזון, דיסני והולו ושטח בפניהם הצעות לשיתופי פעולה. היצירה הישראלית המדהימה שלנו עומדת להיחשף לתעשייה האמריקנית המשפיעה ביותר בעולם".
6 צפייה בגלריה
סגן שר החוץ, עידן רול, בפגישה עם נציגי ענקיות הסטרימינג
סגן שר החוץ, עידן רול, בפגישה עם נציגי ענקיות הסטרימינג
סגן שר החוץ, עידן רול, בפגישה עם נציגי ענקיות הסטרימינג
(צילום: יח"צ)

התפקיד החדש של ראש אמ"ן לשעבר

ראש אמ"ן לשעבר, האלוף (מיל') תמיר הימן, נבחר למנהל המכון למחקרי ביטחון לאומי (INSS), תפקיד שמילא זה כעשור תא"ל (מיל') אודי דקל; במכון אמרו כי המינוי מבשר על "העמקת והרחבת המחקר הביטחוני והעצמת ההשפעה על המדיניות". סר פרנק לואי, יו"ר הוועד המנהל, מסר: "אני סמוך ובטוח כי בזכות ניסיונו הצבאי והמודיעיני העשיר של האלוף תמיר הימן, הוא יהווה חיזוק משמעותי עבור המכון בהובלתו המקצועית ובמצוינת בתחום המחקר".
6 צפייה בגלריה
תמיר הימן
תמיר הימן
אלוף במיל' תמיר הימן
(צילום: INSS)

דרך חדשה להשקיע בסטארטאפים ישראלים

חברת ההשקעות peak משיקה את פעילותה בישראל ותאפשר לראשונה לציבור הרחב להשקיע בסטארטאפים הישראלים המבטיחים לצד קרנות ההון סיכון המובילות. חברת ההשקעות הישראלית משתפת פעולה עם הקרנות המובילות בישראל ובכך מאפשרת להשקיע בהייטק הישראלי לצידן. הקרנות הללו מבצעות בדיקות נאותות לפני כל השקעה ולכן המודל מאפשר למשקיעים שאינם כשירים ליהנות מהניסיון של קרנות ההון סיכון וממגוון הכלים שלהן לניתוח מידע.

ניר וגלי חוזרים בקמפיין של טרה

דסק הקולינריה של בועות מדווח כי בקרוב נשוב לראות על המסך את יצירותיהם של אמני הווידיאו ניר וגלי, שכיכבו בארץ נהדרת. הפעם זה יקרה בדמותם של מוצרי חלב, במסגרת קמפיין של טרה.

חברת "פריון" זכתה בפרס ממייקרוסופט

סמסו ברכות לחברת "פריון" הישראלית על זכייתה של CodeFuel - חטיבת ה"פרסום מבוסס חיפוש" שלה - בתואר "שותף השנה העולמי" בתחום הפרסום של מייקרוסופט.

בנק ירושלים מכר תיק משכנתאות לכלל ביטוח

בנק ירושלים הודיע על מכירת תיק משכנתאות בהיקף של כחצי מיליארד שקל לכלל ביטוח ופיננסים. בעקבות המכירה ירשום הבנק רווח של 25 מיליון שקל. יאיר קפלן מנכ"ל הבנק מסר: "כחלק מאסטרטגיית ניהול ותכנון ההון של הבנק, פיתחנו מיומנות לתהליך מכירת תיקים המאפשרת לנו לתמוך בצמיחת הפעילות".
6 צפייה בגלריה
יאיר קפלן מנכ"ל בנק ירושלים
יאיר קפלן מנכ"ל בנק ירושלים
יאיר קפלן מנכ"ל בנק ירושלים
(צילום: יח"צ)

עומר אדם מרים לחברות במודיעין

חברת אוריין לוגיסטיקה חגגה את פתיחת קריית אוריין-קומפלקס על שטח של 40 דונם במודיעין, באירוע מרשים יחד עם עומר אדם, ראש העירייה חיים ביבס ואופיר פז פינס.
6 צפייה בגלריה
אופיר פינס (מימין), עומר אדם וחיים ביבס
אופיר פינס (מימין), עומר אדם וחיים ביבס
אופיר פינס (מימין), עומר אדם וחיים ביבס
(צילום: תומר פולטין)

נשיא סוזוקי בביקור בארץ

צבי נטע, היו"ר והבעלים של "מכשירי תנועה", השיק את הקומפלקס החדש של הקבוצה במתחם שורק בראשון לציון, שנבנה בהשקעה של 480 מיליון שקל, בנוכחות נשיא סוזוקי מסאו אטסומי.

יש לנו איתות מדורטמונד

חברי הנהלת קבוצת הכדורגל הגרמנית דורטמונד הגיעו לביקור בארץ וקיבלו מקק"ל גרמניה פרס הוקרה על פעילותם למיגור האנטישמיות והנצחת זיכרון השואה. היו: מנכ"ל המועדון האנס יואכים ואצקה, סמנכ"ל הפעילות העסקית קרסטן קרמר, השרה לשויון חברתי מירב כהן, שגריר ישראל בגרמניה רון פרושאור, יו"ר הקונגרס היהודי העולמי גדי אריאלי ויו"ר איגוד הג'ודו משה פונטי.
6 צפייה בגלריה
רון פרושאור (מימין) והאנס יואכים ואצקה
רון פרושאור (מימין) והאנס יואכים ואצקה
רון פרושאור (מימין) והאנס יואכים ואצקה
(צילום: מוקי שוורץ)

מושיק רוט במסע אופניים לזכר רוכב שנהרג

השף מושיק רוט השתתף בסוף השבוע בשרונדו ברמת השרון - מסע אופניים עממי לזכרו של בן העיר, ערן יוליס ז"ל, שנהרג לפני 22 שנה בתאונת אופנוע.


בקטנה

  • נבחרת הספורטאים של הקריה האקדמית אונו הרצתה בפני צעירים במסגרת שבוע המצוינות כל הדרך אל עבר המדליה הנכספת.
  • דורון הלפרן, יו"ר "אפי" לרווחתם של ילדים ובוגרים עם אספרגר ומנכ"לית העמותה אסנת הראל, ערכו ארוחת ערב לכבוד התורמים והפעילים.
  • "טבע נאות" תרמה כ-2,000 זוגות נעליים עבור עמותת "פתחון לב".
  • קובי בליטשטיין מונה לראש מינהלת התחבורה החדש בראשל"צ. (חבצלת דמארי)

מינויים

  • תומר פפר מונה למנכ"ל תן ביס.
  • אריק קורקוס מונה למנכ"ל מדטרוניק ישראל.
  • ענת אהרון מונתה לסמנכ"לית שיווק ומכירות בפתאל.
  • אירית צביאלי אפרת מונתה למנכ"לית מכון אדלר.
פורסם לראשונה: 06:57, 17.05.22