"כל יום שהאיש הזה יושב בכסאו כראש ממשלה ייגרם סבל לכל הצדדים". כך כתב על בנימין נתניהו היזם ואיש העסקים איל וולדמן, שאיבד במתקפת הטרור הרצחנית ביום שבת את בתו הקטנה דניאל (24), שהייתה במסיבה ברעים, בפוסט שהעלה ברשתות החברתיות, לצד תמונתו של נתניהו כשעל פניו כף יד בצבע אדום כדם.
4 צפייה בגלריה
הפוסט שהעלה איל וולדמן
הפוסט שהעלה איל וולדמן
הפוסט שהעלה איל וולדמן
(צילום מסך מהפייסבוק)
הפוסט שותף גם בקבוצה של פורום העסקים שהוקמה למעשה כדי להתנגד למהפכה המשפטית, אך בפורום מבהירים כי מדובר ביוזמה פרטית של וולדמן.
"דניאל הייתה אדם מדהים וכל מי שפגש אותה אהב אותה. היא לא עשתה שום דבר רע לאף אחד", אמר אתמול וולדמן, שייסד בין השאר את חברת מלאנוקס, בריאיון ל-CNN.
4 צפייה בגלריה
פוסט איל וולדמן פורום העסקים
פוסט איל וולדמן פורום העסקים
הפוסט של איל וולדמן בפורום העסקים
(צילום מסך)

גם בן זוגה של דניאל, נעם שי (26) נרצח יחד איתה. "הם נסעו יחד למסיבה כדי לחגוג שלום ואהבה עם הרבה חברים, וביום שבת בבוקר הגיעו הבלתי אנושיים האלה והרגו 1,200 אזרחים ישראלים שלא עשו שום דבר רע", סיפר וולדמן בריאיון. "הבן והבת הנוספים שלי איתרו חמישה מיקומים בהם זיהינו את הטלפונים ושעון האפל שלהם. הלכתי לראות את המיקום בו היא נרצחה ומצאתי את המכונית בה זה קרה".
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו, האזינו לפודקאסט הכלכלי היומי "כסף חדש", וסמנו "כלכלה" בהתראות אפליקציית ynet
4 צפייה בגלריה
איל וולדמן (מימין), בתו דניאל וחבר שלה נועם
איל וולדמן (מימין), בתו דניאל וחבר שלה נועם
איל וולדמן (משמאל), בתו דניאל וחבר שלה נעם
(צילום: מתוך הפייסבוק של איל וולדמן)
לדבריו, "בין 3 ל-5 אנשים תקפו את הרכב משני כיוונים. אני חושב שהמתקפה הראשונה בוצעה מאחור, לפי ההריסות שמצאנו. לפחות שלושה כלי נשק שונים ירו על הרכב. מקדימה ראינו אופנוע ומאחור טנדר עם גופות של טרוריסטים".
בימים הראשונים שלאחר המתקפה וולדמן לא ידע מה עלה בגורלה של דניאל. "הייתה לי תקווה וקיוויתי שאולי הם נחטפו לעזה, ויש סיכוי שנראה אותם שוב בעתיד", הוא מספר. "אני חושב על כל האנשים שלא יודעים איפה האהובים שלהם נמצאים כעת, והלב שלי איתם".
על הפעם האחרונה שראה את בתו, סיפר וולדמן: "היא אמרה לי במפגש האחרון, שהיה למעשה יחד אצל פסיכולוג, שנעם והיא החליטו להתחתן. לצערי עכשיו נקבור אותם יחד. הם עברו לדירה חדשה רק לפני חודש וחצי, אותה הם ריהטו ועיצבו מחדש. הם רצו לגור יחד כבר הרבה שנים. הם גרו שם תקופה קצרה ועכשיו נצטרך לראות מה נעשה עם כל הציוד שלהם.
"אני מקווה שדניאל ונעם ינוחו על משכבם בשלום, ואני מקווה שהם במקום טוב. אני בטוח שהמשפחה והאנשים שהכירו אותם ימשיכו לחגוג את החיים שלהם".
4 צפייה בגלריה
זירת המסיבה ברעים
זירת המסיבה ברעים
המראות הנוראיים מהמסיבה ברעים
(צילום: JACK GUEZ / AFP)
על העתיד מול הפלסטינים, אמר: "אני רוצה לדבר על שלום. הייתי מהראשונים שהעסיק עובדים פלסטינים. התייחסנו אליהם בדיוק כמו שהתייחסנו לעובדים הישראלים שלנו, בתקווה לשלום. גם היום היד שלנו מושטת לשלום. אנחנו רוצים ללמוד לחיות יחד ולא להמשיך להרוג אחד את השני".