הפאוור-קאפל הבולט ביותר בהוליווד מצא בית אחרי חיפושים שנמשכו חודשים רבים. ג'ניפר לופז ובן אפלק קנו תמורת 61 מיליון דולר אחוזה ענקית בלוס אנג'לס. כך לפי דיווח ב"וול סטריט ג'ורנל".
האחוזה נמצאת בתוך קהילה סגורה של אחוזות יוקרתיות בבוורלי הילס. גודל השטח שקנה הזוג הוא קצת יותר מ-4.5 דונם, כאשר האחוזה עצמה משתרעת על פני 3,530 מ"ר. יש בה 12 חדרי שינה, 24 חדרי רחצה, חניון ל-12 מכוניות, כמובן בריכה, ואיזור עם מתקני ספורט, כולל מגרש כדורסל, חדר כושר וזירת אגרוף.
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו והאזינו לפודקאסט הכלכלי היומי "כסף חדש" ב-ynet radio
1 צפייה בגלריה
האחוזה של לופז ואפלק בלוס אנג'לס
האחוזה של לופז ואפלק בלוס אנג'לס
האחוזה של לופז ואפלק בלוס אנג'לס
(צילומים: gettyimages, מתוך האתר www.realtor.com)
האחוזה הוצעה למכירה לראשונה בשנת 2018 תמורת 135 מיליון דולר, אבל בחודש מרץ האחרון בעליה חתכו את מחירה בכמעט חצי ל-75 מיליון דולר. בסופו של דבר לופז ואפלק הצליחו להוריד את הבעלים הקודם עוד יותר, וסגרו על "מחיר מציאה" - 61 מיליון דולר.
אפלק עצמו מכר בשנה שעברה את ביתו בשכונת פסיפיק פליסאדס בלוס אנג'לס תמורת 28.5 מיליון דולר. לופז העמידה את הבית שלה בבל-אייר למכירה ומבקשת עליו 40 מיליון דולר.
כאמור, לופז ואפלק חיפשו בית יחד כבר תקופה ארוכה. רק לפני חודשיים היו דיווחים כי הם מצאו אחוזה אחרת בבל-אייר. עם חידוש הקשר ביניהם אחרי שנים רבות, השניים בילו רבות במיאמי, שם לופז התגוררה עם הגרוש שלה, שחקן הבייסבול אלכס רודריגס.
לופז ואפלק החליטו לעבור לגור בבית מפואר אחר במיאמי, שבבעלות מעצב התכשיטים פול מורלי. אותו בית משתרע על פני אלף מ"ר ומכיל 11 חדרי שינה, 12 חדרי רחצה, חדר כושר, ואיזור ספא שלם. יש לו גם מזח משלו וביתן אורחים. מעצב התכשיטים מורלי קנה את הנכס ב-18 מיליון דולר.