הזמר המפורסם בילי ג'ואל החליט להעמיד למכירה את האחוזה הענקית שלו בחוף הצפוני של לונג איילנד, שמשתרעת על שטח של 104 דונם, תמורת 49 מיליון דולר. כך פורסם בוול סטריט ג'ורנל.
ג'ואל קנה את השטח בשלבים. בשנת 2002 שילם 22.5 מיליון דולר תמורת 56 דונם, ולאחרונה רכש כמה חלקות אדמה סמוכות אותן איחד, והוא משקם כעת את האחוזה שהייתה במקום, שנהרסה אי שם בשנות ה-50 של המאה הקודמת.
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו והאזינו לתוכנית כסף חדש ב-ynet radio
2 צפייה בגלריה
האחוזה של בילי ג'ואל בלונג איילנד
האחוזה של בילי ג'ואל בלונג איילנד
האחוזה של בילי ג'ואל בלונג איילנד
(צילומים: EPA, מתוך האתר של Sotheby's Realty)
זו לא הפעם הראשונה שג'ואל מנסה למכור את השטח. בשנת 2006 הוא ביקש 37.5 מיליון דולר תמורתו, אבל זמן קצר לאחר מכן התחרט. הסיבה שהזמר מעוניין כעת כן למכור היא שהוא ואשתו נמצאים זמן רב בפלורידה, ואין להם כבר צורך באחוזה הענקית בלונג איילנד.
האחוזה ממוקמת בסנטר איילנד, אי קטן שנמצא במרחק של כ-65 ק"מ מזרחית למנהטן, קרוב להיקסוויל, העיירה בה נולד הזמר. החלק המרכזי של הנכס משתרע על פני 1,858 מ"ר. יש בשטח גם רציף שצף על המים, בית חוף עם חדרי אירוח, עוד בית קטן, שתי בריכות חיצוניות ומנחת מסוקים פרטי.
הבית המרכזי, האחוזה, שכאמור נמצאת כעת בשיפוצים, כוללת חמישה חדרי שינה, מרפסות מקורות, עמודי לבנים וקשתות, ולובי ענק בגובה של שתי קומות עם רצפת שיש בצבע שחור-לבן. בנוסף, יש בה גם חדר משחקים בבנייה, ספא, מספרה, אולם באולינג ומרתף יינות. ג'ואל אף החליט בשלב מסוים לבטל את הבריכה המקורה שהייתה באחוזה ולבנות במקומה חדר מוזיקה, מכיוון שאהב את האקוסטיקה במקום.
2 צפייה בגלריה
אחד מהסלונים באחוזה
אחד מהסלונים באחוזה
הסלון באחוזה
(צילומם: מתוך האתר של Sotheby's Realty)
שיפוץ האחוזה צפוי להסתיים בסוף הקיץ או בתחילת הסתיו. ג'ואל בחר להוציא את השטח למכירה בעיצומו של שיפוץ האחוזה מכיוון שרצה שהרוכש יוכל לבחור בעצמו לבצע את השינויים האחרונים באחוזה, כמו למשל בחירת צבע הקירות וסגנון המטבח.
במקביל לשטח בלונג איילנד, לג'ואל יש גם דירה במדיסון סקוור גארדן בניו יורק, לפי הרישומים אחוזה בפלורידה שנרכשה תמורת 22 מיליון דולר לפני שמונה שנים, ואחת החברות שקשורות לג'ואל מחזיקה בנכס נוסף בעיירה קטנה שסמוכה ללונג איילנד.