אחד ממייסדי אפליקציית ההיכרויות טינדר, שון ראד בן ה-37, העמיד את ביתו בלוס אנג'לס למכירה תמורת 32 מיליון דולר. כך פורסם בוול סטריט ג'ורנל. בבית היוקרתי, שממוקם בהוליווד הילס על שטח בנוי של כ-985 מ"ר, יש, בין השאר, חמישה חדרי שינה ובריכה. ראד ואשתו, המעצבת ליזי גרובר, רכשו את הבית ב-24 מיליון דולר לפני חמש שנים.
הבית עצמו נבנה במקור בשנות ה-30, אבל שופץ בעבר על ידי בעליו הקודמים. בני הזוג ראד שיפצו אותו גם כן, הוסיפו משטחי שיש רבים, ושדרגו את חדר האמבטיה הראשי, את המטבח וגם את המרתף בו יש חדר יינות וספא.
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו והאזינו לפודקאסט הכלכלי היומי "כסף חדש" ב-ynet radio
2 צפייה בגלריה
הבית של מייסד טינדר שעומד למכירה
הבית של מייסד טינדר שעומד למכירה
הבית של מייסד טינדר שעומד למכירה
(צילום: מתוך האתר הרשמי של aaronkirman.com)
2 צפייה בגלריה
שון ראד (מימין) וג'ונתן בדין, מייסדי טינדר
שון ראד (מימין) וג'ונתן בדין, מייסדי טינדר
שון ראד
(צילום: AP)
לטענת המתווך שמנסה למכור את הנכס, אהרון קירמן, הסיבה שהזוג רוצה לעבור מהבית היא מכיוון שהוא מחפש פרויקט חדש לשיפוץ: "הם מוכנים לוותר על הבית ולעבור לאתגר הבא".
שוק בתי היוקרה בלוס אנג'לס סובל מהאטה. ברבעון הראשון של השנה מספר העסקאות שבוצעו בו ירד ב-32.8% לעומת התקופה המקבילה אשתקד, כאשר הסיבה המרכזית היא האינפלציה והריביות הגבוהות. "היצע הבתים למכירה נמצא בשפל של כל הזמנים, כאשר אלה שרוצים למכור את הנכסים ממש מחזיקים את עצמם", אמר קירמן. יחד עם זאת, הוא סיפר כי תמיד יש נכסים למכירה שנחשבים לייחודיים.
דוגמא לכך היא הטירה בסגנון אירופי של זמר הרוק הבריטי רוד סטיוארט, אותה הוא העמיד למכירה ממש לאחרונה תמורת 70 מיליון דולר.