אחד הכוכבים הגדולים של קבוצת ה-NBA מיאמי היט, שמשחקת בימים אלה בסדרת גמר הפלייאוף מול דנבר נאגטס, ויקטור אולדיפו, החליט להעמיד את הבית שלו במיאמי ביץ' למכירה תמורת כ-10 מיליון דולר.
הבית, בגודל של 600 מ"ר בנוי, ממוקם באי היביסקוס, דרומית לאיים הוונציאנים. אולדיפו, שרכש את הבית תמורת 7.75 מיליון דולר ב-2021, אחרי שעבר להיט, אמר כי קנה את הנכס מכיוון שהוא נמצא במרחק של דקות ספורות מהאולם של קבוצתו.
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו והאזינו לפודקאסט הכלכלי היומי "כסף חדש" ב-ynet radio
1 צפייה בגלריה
הבית של ויקטור אולדיפו שעומד למכירה
הבית של ויקטור אולדיפו שעומד למכירה
הבית של ויקטור אולדיפו שעומד למכירה
(צילומים: AP, מתוך האתר של סוכנות הנדל"ן Compass)
הנכס, שנבנה בשנת 2020, כולל שבעה חדרי שינה, מספר מרפסות ובריכה. אולדיפו, שמחשיב את עצמו גם לזמר, בנה בבית ההארחה שלו אולפן הקלטות בעלות של 50 אלף דולר. הוא סיפר כי הקליט מספר שירים לאלבום החדש שלו, שעדיין לא יצא.
השטח עליו ממוקם הבית, בגודל של 1.3 דונם, קטן מדי עבור אולדיפו, שאמר כי הוא מתכוון לקנות בית אחר עם שטח גדול יותר. "אשמח שלבת שלי יהיה מגרש טניס, או עוד אדמה כדי שיהיה לה מקום לרוץ ולשחק", אמר כוכב ה-NBA.
במיאמי ביץ', ובאי בו מתגורר אולדיפו, נמכרים בתים צמודי קרקע במחיר ממוצע של כ-5.44 מיליון דולר ברבעון הראשון של שנת 2023. מדובר בעלייה של 24.2% לעומת התקופה המקבילה אשתקד, וזאת למרות שמספר העסקאות ירדו ב-55.4% במהלך אותה תקופה, לפי דוח של סוכנות הנדל"ן דגלאס אלימן.
אולדיפו, שנבחר במקום השני בדראפט 2013, הרוויח כבר לאורך הקריירה שלו 107 מיליון דולר. בשיאו הכניס לחשבון הבנק שלו 21 מיליון דולר בעונה, אבל בשנים האחרונות הוא דעך, והמשכורת השנתית הנוכחית שלו עומדת על 8.7 מיליון דולר.