מותג חדש לדלתא בתחום הספורט והיוגה: החברה תפתח חנויות ותשיק אתר אינטרנט תחת השם פנטה ריי (Panta rei - "הכל בזרימה"), החנות הראשונה תפתח במרץ בקניון עזריאלי תל אביב, בשטח של כ- 120 מ"ר. שלוש חנויות נוספות ייפתחו מייד אחרי כן וסך הכל היא תפתח שבע חנויות נוספות ואתר למכירות אונליין בהשקעה כוללת של כארבעה מיליון שקל.
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
החברה כבר הודיעה בדו"חות הכספיים שלה לרבעון השלישי של השנה כי תשיק מותג ספורט שיימכר בחנויות ובאונליין. חברת האם שלה, דלתא גליל, מייצרת פריטים למותגים כמו אדידס ולולו למון בין היתר.
1 צפייה בגלריה
חנות דלתא
חנות דלתא
חנות דלתא
(צילום: שאול גולן)
שוק מותגי הספורט רותח בשנים האחרונות. דקטלון חוללה פה מהומה כשפתחה סניפים בארץ וישראלים מכורים למותגים כמו אדידס, נייקי אנדר ארמור, ואלו יוגה. מנכ"לית דלתא מותגים ענת בוגנר, מסבירה למה היא לא מסתפקת במכירה בתוך חנויות דלתא: "שאני מוכרת את מוצרי דלתא פיט (fit) בחנויות דלתא, אני מוכרת אותם כמוצר משלים כחלק מהלבשת פנאי. פה זאת רשת לאנשים שעושים ספורט בעצימות גבוהה".
איך יהיו המחירים? "לא הנמוכים ביותר ולא הגבוהים ביותר".
דלתא הודיעה לאחרונה כי תפתח בישראל, בשיתוף עם זכיין אירופי, חנויות למותג מוצרי הטיפוח Bath & Body Works ולמותג ההלבשה התחתונה ויקטוריה'ס סיקרט.
דלתא ישראל עוסקת בשיווק ובמכירה של פיג'מות ומוצרי הלבשה תחתונה תחת המותגים דלתא ופיקס. לאחרונה דיווחה על גידול של של 30% ברווח הנקי צמיחה של 16% ברווח הגולמי, 7.3% במכירות בחנויות זהות לעומת הרבעון הקודם וגם מכירות האונליין שלה בצמיחה ומגיעות לכמעט 20% מהמחזור.
דלתא מצליחה למשוך צרכנים לקנות ברשת בתדירות גבוה, למרות מחיריהם הגבוהים של מוצריה. היא עושה זאת על ידי מבצעים בלתי נגמרים, קודי קופונים ותדמית איכותית.
לדלתא כ-200 חנויות, 173 מהן של דלתא. מוצריה נמכרים גם במשביר לצרכן ובאתרים כמו טרמינל X ו-one project.