השחקן והקומיקאי מייק מאיירס החליט להעמיד למכירה את הפנטהאוז שלו בשכונת צ'לסי בניו יורק, ומבקש עליו 20 מיליון דולר. מאיירס בן ה-59 רכש את הדירה לפני חמש שנים תמורת 15.3 מיליון דולר.
הנכס עצמו גדול מאוד ומשתרע על פני 520 מ"ר. יש בו ארבעה חדרי שינה, וחדר עבודה שיכול לשמש כחדר שינה נוסף. הוא ממוקם בבית דירות משותף ויוקרתי בפארק "היי-ליין", שעבר מעליו פעם קו רכבת מוגבה, והפך ליעד תיירותי פופולרי.
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו והאזינו לתוכנית כסף חדש ב-ynet radio
3 צפייה בגלריה
מייק מאיירס
מייק מאיירס
מייק מאיירס
(צילום: AP, מתוך האתר של Compass)
לפנטהאוז יש גם שתי מרפסות ענקיות, שמשתרעות יחד על פני כמעט 92 מ"ר. בדירה יש גם ספריה וחדר קולנוע. באיזור חדר השינה המרכזי יש גם חדר ארונות גדול ואמבטיה צמודה עם ריצוף שיש מחומם, ואף סאונה.
הכניסה לפנטהאוז מתבצעת דרך שתי מעליות נפרדות (ורק באמצעות מפתח) - אחת למבואת הכניסה והשנייה לאיזור כניסת השירות. בנוסף, הדירה משקיפה לנהר ההדסון ולמידטאון.
אגב, בשנת 2017, רגע לפני שרכש את הפנטהאוז הנוכחי, מאיירס רכש בית בשכונת טרייבקה בניו יורק תמורת 14.6 מיליון דולר, אבל כבר אחרי שבוע העמיד אותו למכירה תמורת 15 מיליון דולר.
3 צפייה בגלריה
אחד מחדרי השינה
אחד מחדרי השינה
אחד מחדרי השינה
(צילום: מתוך האתר של Compass)
3 צפייה בגלריה
המטבח בדירה
המטבח בדירה
המטבח בדירה
(צילום: מתוך האתר של Compass)
מאיירס זכור לכולם מסדרת סרטי אוסטין פאוורס, אותה ויצר ואף כיכב בה בדמות הראשית, ושיחק במקביל גם בדמויות נוספות. בנוסף, הוא דיבב בסרטי שרק השונים, ועוד קודם לכן יצר את הסרט עולמו של וויין, שהיה מבוסס על מערכונים מהתוכנית סטרדיי נייט לייב, בה הופיע בסוף שנות ה-80 ועד אמצע שנות ה-90. אחרי שנים רבות בהן ירד למחתרת, מאיירס חזר בשנה שעברה עם הקומדיה "The Pentaverate" בנטפליקס.