איגוד מרכזי הסיוע לנפגעות ולנפגעי תקיפה מינית, בראשות המנכ"לית אורית סוליציאנו, ערך יום הולדת 30 לפעילותו בתיאטרון הבימה, ביוזמת נציגתנו בהוליווד, השחקנית מילי אביטל. האורחת המרכזית על הבמה הייתה פרופ' אניטה היל, עורכת דין ואשת אקדמיה פורצת דרך בארה"ב במאבקה באלימות מינית.
את הסיוע במשאבים לאירוע העניקה הקרן המשפחתית של ענבר ומריוס נכט, שסייעה מאז הקורונה גם לתעשיית הבידור. שרת התחבורה מרב מיכאלי הבטיחה בנאומה: "לא נניח עד שיהיו בתי משפט מיוחדים לעבירות מין, בהמשך ליחידות במשטרה ובפרקליטות". באמנותי: מאיה בלזיצמן, ג'יין בורדו, ברי סחרוף יחד עם מוניקה סקס וסי היימן. הנחו בהתנדבות: שירי ארצי ויפתח קליין.
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
5 צפייה בגלריה
מילי אביטל אניטה היל מרב מיכאלי
מילי אביטל אניטה היל מרב מיכאלי
אביטל (מימין), היל ומיכאלי (משמאל)
(צילום: ערן בארי)

מהמעמקים במלונות

פתאל רוק פסטיבל באילת חזר לממדיו הטבעיים אחרי שנתיים של קורונה, עם הרכב חזק של מופיעים שכלל בין השאר את שלום חנוך (אירח את אביב גפן ושירי מימון), הפרויקט של עידן רייכל, להקת תיסלם (אירחה את דני סנדרסון), עילי בוטנר וילדי החוץ (אירחו את ירמי קפלן, מוש בן־ארי, ואריאל זילבר). אירחו בארמונות הרודס: היו"ר דוד פתאל והמנכ"לית אביה מגן.
5 צפייה בגלריה
דוד פתאל, עידן רייכל ואביה מגן
דוד פתאל, עידן רייכל ואביה מגן
דוד פתאל, עידן רייכל ואביה מגן
(צילום: תומר לוי)

השת"פ הישראלי-ברזילאי בתחום תשתיות התקשורת

שר התקשורת יועז הנדל נפגש עם הקולגה הברזילאי, פביו פריאה, כדי לדון בשיתופי פעולה בין המדינות בתחום תשתיות התקשורת. "הברזילאים והישראלים חולקים במשותף שמחת חיים, חום וכפכפים, אבל בעשור האחרון אנחנו חולקים גם קדמה טכנולוגית", אמר הנדל. וטוב שלא הזכיר כדורגל, כי ישראל באמת לא באותה ליגה.
5 צפייה בגלריה
יועז הנדל ופביו פריאה
יועז הנדל ופביו פריאה
יועז הנדל ופביו פריאה
(צילום: עמית מנשרוף)

לזכר חיים אוחיון

זוכרים את חיים אוחיון. במלון גליליון שבאגמון החולה נערך אירוע שעסק באנרגיה מתחדשת בחקלאות שהוקדש לזכרו של אוחיון ז"ל, היזם ואיש העסקים, בעלי מועדון גלבוע/גליל בכדורסל, שהלך לעולמו ביוני 2021. אוחיון הקים את מלון גליליון, ועסק רבות בפעילותו למען אזור הצפון. היו: אלמנתו תרצה ובתו גל המשמשת כסמנכ"לית המלון, השרה להגנת הסביבה תמר זנדברג ושר החקלאות עודד פורר.
5 צפייה בגלריה
חיים אוחיון ז"ל
חיים אוחיון ז"ל
חיים אוחיון ז"ל
(צילום: יועד כהן)

חושפת גולשים לאוקראינה

פרימיס מבית משרד הפרסום מקאן, שמפעילה פלטפורמה להמלצת תכני וידאו לגולשים, לא מסתפקת בהוספת צבעי דגל אוקראינה לסמל שלה. רותם שאול, מנכ"ל משותף בחברה: "במקום עוד פוסט בסושיאל והוספת צבעי דגל אוקראינה ללוגו שלנו החלטנו להשתמש בפלטפורמת המלצת הוידאו שלנו כדי לתעדף את התכנים בנושא ובכך להגדיל את המודעות, לחשוף כמה שיותר גולשים לתוכן מהימן סביב המלחמה ובנוסף להפנות את הגולשים לדף התרומות של האו"ם כדי שהמודעות הזאת גם תתורגם למשהו אקטיבי שיכול לעשות טוב".

כורסאות מנהלות

שיתוף פעולה בין פורום המנהיגות הנשית בישראל בה חברות בכירות המנכ"ליות בישראל לבין רשת IDdesign הולידה קולקציה של שתיים עשרה כורסאות מנהלות שעוצבו על ידי המנכ"ליות עצמן. כל ההכנסות מהמכירות של הכורסאות יתרמו לעמותת "תפוח" שמטרתה לשלב נשים בעולם התעסוקה החדש ולשנות את מציאות חייהן.
5 צפייה בגלריה
המארח עופר איתני מבעלי רשת IDdesign עם המנכ"ליות  הבכירות ואורן נורי המעצב הראשי של IDdesign, לצד כורסת המנכ"לית בעיצובה של רונית אטד- מנכ"לית מיקרוסופט ישראל.
המארח עופר איתני מבעלי רשת IDdesign עם המנכ"ליות  הבכירות ואורן נורי המעצב הראשי של IDdesign, לצד כורסת המנכ"לית בעיצובה של רונית אטד- מנכ"לית מיקרוסופט ישראל.
המארח עופר איתני מבעלי רשת IDdesign עם המנכ"ליות הבכירות ואורן נורי המעצב הראשי של IDdesign, לצד כורסת המנכ"לית בעיצובה של רונית אטד- מנכ"לית מיקרוסופט ישראל.
(צילום: לנס הפקות)

הסדנה של השף שגב משה

השף שגב משה העביר סדנת בישול למקבלי השירות בסניף של עמותת אנוש ברמה"ש. הארוחה הוגשה על כלי הקרמיקה שמייצרים מתמודדי נפש בעמותה. יפה.

מהחממה לצלחת

השפים יהונתן שרביט, יריב איתני ותומר צוק ישתתפו באירועי הקולינריה "מהחממה לצלחת" של המועצה האזורית הערבה התיכונה, המתקיימים בחממות עד ה-12 בחודש. את האירועים מלווה דוד קישקה.

נייס למען הפליטים

מנכ"ל נייס ברק עילם ועשרות עובדי החברה הגיעו לגבול פולין כדי לחלק מאות תיקים עם מוצרים עבור פליטים מאוקראינה.

הזוכים בפרס ארגון אלמנות ויתומי צה"ל

פרופ' אורית נוטמן־שורץ, מ"מ ראש ביה"ס לעבודה סוציאלית במכללה האקדמית ספיר, פרופ' רחל דקל וד"ר שי שורר זכו בפרס ארגון אלמנות ויתומי צה"ל.

כשעומר אדם הרקיד את עובדי אופטיקנה

עובדי אופטיקנה חגגו אירוע שנתי וקיבלו את עומר אדם על הבמה. אירח ונראה מרוצה: מאיר רסין, הבעלים ומייסד הרשת.

בקטנה

  • כנס איגוד הדירקטורים השנתי נערך בבורסה לניירות ערך בת"א. בין הבאים: מייסד האיגוד פרופ' יוסף גרוס, רו"ח ניר זיכלינסקי ואיש העסקים רמי לוי.
  • "עופר בילו סנטר" נרתם לטובת חדר מתנות לילדים בבית החולים קפלן ותרם מוצרים רבים. יפה.
  • סניף זארה נפתח בקניון עזריאלי מודיעין. אירחו: יו"ר הקבוצה דנה עזריאלי, מנכ"ל הקניון צביקה רוזנטל, מנכ"ל קבוצת עזריאלי אייל חנקין וראש עיריית מודיעין חיים ביבס.
  • מינויים
  • רונית טישלר פיטי מונתה לסמנכ"לית התפעול של חברת שב"א.
  • שמוליק ענתבי מונה לסגן נשיא אזורי בחברת VMware.
  • ירון נוידרפר מונה ליו"ר הוועד המנהל של הליגה נגד השמצה בישראל.