קניונים ייסגרו במוצ"ש וחנויות יוכלו לסגור דלתות מוקדם מהרגיל בעקבות ההנחיות החדשות. קבוצת קניוני עזריאלי הודיעה (ב') כי קניוני עזריאלי בקריית אתא, אור יהודה ועכו - לא יפתחו במוצ"ש. שאר הקניונים יפתחו במוצ"ש אך החנויות בהם יפתחו על-פי החלטתן בלבד.
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
בימים א'-ה', פתיחת החנויות תהיה לכל המאוחר עד 10:00 וסגירה לכל המוקדם עד השעה 20:30. כלומר, שוכרים יוכלו לסגור חנויות כשעה מוקדם מהרגיל. ביום ו' הפתיחה כרגיל: 15:00-9:30.
1 צפייה בגלריה
קניון עופר ברחובות נפתח בצל הקורונה
קניון עופר ברחובות נפתח בצל הקורונה
קניון עופר
(צילום: רועי עידן)
גם קניוני מליסרון כמו קניון רמת אביב, ייסגרו בימי א'-ה' כרגיל עד 22:00, אך יאפשרו לשוכרים לסגור חנויות ב-20:30. ביום ו' תהיה פתיחה רגילה מ-9:30 עד 15:00, ובמוצ"ש כרגיל אם כי יאפשרו לשוכרים לא לפתוח חנויות.
במאי הקניונים נפתחו מחדש אחרי שנסגרו באמצע מרץ יחד עם שאר המשק. גם אחרי הפתיחה המחודשת, חלק מהרשתות סגרו את חנויותיהן מוקדם, כך למשל קבוצת זארה. רק לאחרונה הקניונים חזרו לשגרה אם כי הרשתות ביקשו שלא לפתוח חלק מהחנויות במוצ"ש בשל תנועה דלילה בחלק מהקניונים.
בקבוצת ביג אין שינוי גורף בשעות הפעילות נכון לעכשיו, "למעט התאמות נקודתיות שייעשו במקומות שיש בכך צורך", כך נמסר.
בנוסף נמסר, כי "מרבית המרכזים של ביג הם מרכזים פתוחים ובטוחים יותר לקניות בתקופת קורונה ולכן גם מצליחים להביא את אותו מספר לקוחות, גם בימים של היסטריית קורונה".