חברת פרטנר הודיעה היום (ד') שלא תחייב באפריל את לקוחות פרטנר tv על חבילת ערוצי ספורט 5 שמוצעת בתשלום של 29.90 שקל לחודש. החבילה כוללת את ערוצי 5LIVE ,5GOLD ,5STARS ,SPORT5 4K ו-ONE באיכות 4K. ביטול החיוב ייעשה אוטומטית לכל מי שמנוי לחבילת הערוצים.
ההחלטה התקבלה בהמשך לעדכונים שהגיעו מערוצי הספורט לפיהם בחודש אפריל לא יחודשו מפעלי הספורט המרכזיים המשודרים בערוצים אלה.
1 צפייה בגלריה
פרטנר tv
פרטנר tv
פרטנר tv
(צילום: עמית שעל)
מהחברה נמסר כי "הארכת ההחלטה לא לחייב את הלקוחות גם מעבר לחודש אפריל תתקבל בהתאם לעדכונים על מועד חזרתם של המשחקים".
בשוק מעריכים כי רבע מהלקוחות המנויים לחבילות הספורט כבר התנתקו מהערוצים בתשלום. משבר הקורונה הביא לביטול רוב השידורים החיים והערוצים משדרים בעיקר שידורים חוזרים ותוכניות.
פרטנר היא היחידה שמציעה רק את חבילת ספורט 5 בעוד המתחרות של פרטנר, סלקום TV והחברות HOT ו-yes, מציעות בנוסף גם את חבילת ערוצי צ'ארלטון. לקוחות משלמים על הערוצים האלה עד 75 שקל בחודש לחבילה אחת ולמעלה מ-100 שקל בחודש לשתי החבילות.
yes מציעה את ערוצי ספורט 5 ב-60 שקל בחודש (או שניים מתוך ארבעת הערוצים ב-45 שקל בחודש) ואת צ'רלטון ב-75 שקל בחודש. חבילת צ'רלטון נמכרת ב-74.90 שקלים בחודש ב-HOT. חברת הכבלים מציעה את ספורט 5 ב-52 שקל בחודש, או במבצע: ללא עלות במשך שלושה חודשים ואז ב-19.90 שקלים בחודש במשך שנה.
סלקום מציעה את ערוצי צ'רלטון ב-67 שקל בחודש ואת ערוצי ספורט 5 ב-52 שקל בחודש. סלקום יצאה לאחרונה במבצע: 19.90 שקים בחודש לספורט 5 ו-19.90 שקלים לצ'רלטון. מי שיתנתק, לא בהכרח יקבל שוב את העלות הזאת במקרה של חיבור מחדש, אלא אם החברה תצא במבצע נוסף. עוד קודם לכן הציעה את שתי החבילות בחינם לשנה במסגרת מבצע בלאק פריידי ואז ב-59 שקל בחודש למשך שנה.
איך מתנתקים? לקוחות yes יכולים להתנתק דרך אתר האינטרנט, השלט או בשירות הלקוחות. ב-yes מדגישים שניתן להתנתק גם דרך ערוץ 100 בשלט. בסלקום מסרו שניתן להתנתק בכל עת ישירות מהממיר. לקוחות HOT יכולים להתנתק דרך ערוץ 400 ויש גם אפשרות להתנתק דרך המערכת לניתוב שיחות בשירות הלקוחות.