שופרסל השיקה באוקטובר מועדון חדש בשם SUPREME שמאפשר צבירת "מטבעות" ששווים כסף, אבל מחזיקי אייפון מתלוננים שהם לא יכולים לממש את אופציית הצבירה המואצת ביותר.
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
שופרסל מאפשרת צבירה באופן הבא: לקוחות המועדון יצברו מטבע סופרים על כל קנייה של שקל ברשתות שופרסל. לקוחות שירכשו עם כרטיס האשראי שופרסל יצברו שני מטבעות על כל קנייה בגובה שקל; ולקוחות כרטיס אשראי שופרסל שרוכשים ממוצרי המותג הפרטי יצברו שלושה מטבעות על כל שקל.
1 צפייה בגלריה
פייבוקס, שופרסל
פייבוקס, שופרסל
פייבוקס, שופרסל
( צילום: אביהו שפירא)
הצבירה המואצת ביותר היא דרך אפליקציית פייבוקס: המשלמים דרך פייבוקס בקופות צוברים ארבעה מטבעות בתשלום של שקל אחד.
אבל, משתמשי אייפון לא יכולים לשלם באמצעות האפליקציה בקופות הרשת, ובתוך כך לקבל את המטבעות מהשימוש בה. הסיבה לכך היא שאפל מגבילה את התשלום באמצעות אייפון, אפל ווטש ואייפד - לארנק הדיגילי שלה בלבד: אפל פיי. מערכת ההפעלה של אפל IOS היא בבחינת גן סגור וחסומה לאפליקציות ארנקים דיגיטליים אחרות. זאת בניגוד למחזיקי מכשירים הפועלים באמצעות מערכת ההפעלה אנדרואיד, שיכולים לשלם בקופות באמצעות הטלפון שלהם בשימוש בכל אפליקציית ארנק דיגיטלי (למעט אפל פיי).
לקוח שפנה ל-ynet טען: "בשירות הלקוחות לא הכירו את הבעיה ולא ידעו מה לומר לי. זאת אפליית לקוחות".
משופרסל נמסר: "במסגרת התוכנית החדשה שהושקה בימים אלה, ניתנת הטבה נוספת למשלמים עם ארנק PayBox וכרטיס האשראי של שופרסל. Apple העולמית לא מאפשרת ללקוחות אייפון להשתמש בארנקים דיגיטליים שאינם Apple Pay, אך יחד עם זאת, למרות המגבלה הטכנית הזו, אנו פועלים למתן פתרון גם ללקוחות אייפון כבר בשבועות הקרובים. יותר מ-2 מיליון בתי אב כבר נהנים ממועדון שופרסל SUPREME ומתוכנית הצבירה החדשה, לצד מגוון הטבות פרסונליות מתקדמות".