אחרי דחייה והמתנה של למעלה מחצי שנה בשל המצב בשווקים, בעלי המניות של הספאק BOA Acquisition Corp הצביעו ברוב קולות בעד אישור צירוף רשת האירוח סלינה, שתהפוך לחברה ציבורית הנסחרת בנאסד"ק. מסלינה נמסר כי תחל להיסחר בשווי של כמיליארד דולר, בכפוף לאישור רשות ניירות ערך האמריקנית, לאחר שבעבר הצהירה כי הכוונה להיסחר לפי שווי של 1.2 מיליארד דולר ולגייס כ-280 מיליון דולר.
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
הרשת עדיין רושמת הפסדים: את שנת 2021 סיימה עם הפסד של 185 מיליון דולר, אך דווחה כי במחצית הראשונה של 2022 יש שיפור בתוצאות והיא רשמה עלייה של 142% בהכנסות שהסתכמו במחצית בסך של 98.5 מיליון דולר. כמו כן, התפוסה במתחמי האירוח שלה הוכפלה מ-28.4% ל-45.5% בעקבות היציאה מהקורונה.
1 צפייה בגלריה
הוסטל של סלינה בבוקאס דל טורו, פנמה
הוסטל של סלינה בבוקאס דל טורו, פנמה
הוסטל של סלינה בבוקאס דל טורו, פנמה
(צילום: shutterstock)
רפי מוסרי, מייסד שותף ומנכ"ל הרשת אמר כי "אנו שמחים לראות תמיכה רחבה של המשקיעים בשילוב העסקים שלנו עם BOA Acquisition Corp ונרגשים מהעתיד שלנו כחברה שנסחרת לציבור. אנו מאמינים כי המותג Selina נהנה מאהדה גדולה בקרב דור חדש של מטיילים, ונמשיך לעמוד במשימתנו להניע קשרים משמעותיים בין אנשים, תוך שמירה על התמקדות בהשגת רווחיות, ככל שאנו צומחים ומרחיבים את הפלטפורמה של החברה".
סלינה הוקמה ב-2014 על ידי רפי מוסרי ודניאל רודסבסקי, יוצאי יחידות מובחרות בצה"ל, שהקימו בתחילה הוסטל עם אינטרנט וחלל עבודה בכפר דייגים נטוש בפנמה. עד כה גייסה הרשת כ-400 מיליון דולר ממשקיעים ידועים כמו אדם נוימן, ממייסדי WEWORK וגיגי לוי.
סלינה מצהירה על עצמה שהיא מכוונת לנווד האלקטרוני ומאפשרת לו לעבוד ממתחמיה תוך שילוב עבודה ונופש. החברה מפעילה למעלה מ-163 נכסים ב-25 מדינות ו-6 יבשות.