התחדשות עירונית ברמת גן: חברת אופק החזקות התחדשות עירונית מדווחת כי הרסה מבנה מגורים ברחוב חרוזים 16 בעיר. המבנה שנהרס כלל 3 קומות ו-12 דירות, ובמקומו תקים החברה בניין חדש בן 9 קומות, שיכלול 26 יחידות דיור. תמהיל הדירות בפרויקט, כולל דירות 3 ו-4 חדרים, מיני-פנטהאוזים ופנטהאוז.
החברה קיימה אירוע הריסה באתר, בנוכחות הדיירים הוותיקים ונציגי החברה. נציג בעלי הדירות אמר באירוע ההריסה כי, "כל כך מרגש להגיע לרגע הזה, שמהווה נקודת ציון משמעותית בדרך לשידרוג דירתנו. במקום דירתנו הקטנה והישנה, חסרת המיגון, עם תשתיות בניין מתפוררות, נקבל דירה חדשה. זו התחלה חדשה ומבטיחה המעוררת תקוות רבות".
קובי אופקצילום: איתמר סיידאקובי אופק, יו"ר ובעלים אופק החזקות התחדשות עירונית, מסר: "הפעילות שלנו ברמת גן, ובפרט בפרויקט הזה, משקפת את האסטרטגיה של החברה להתמקד בלב אזורי הביקוש".




