NA-KD, יצרנית האופנה השוודית שצמחה באונליין מגיעה לישראל. תשווק בבלעדיות באתר One Project שבבעלות משותפת של קבוצת עזריאלי וקבוצת MGS שבבעלות משפחת מוליוב.
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
מדובר בזיכיון הבלעדי הראשון שהאתר מקבל. לדברי אלה מוליוב, מנכ"לית האתר, "מדובר ביצרנית אופנה טרנדית לנשים צעירות, אחת מ-20 חברות האופנה הצומחות באירופה, שהקולקציה שלה מתחדשת כל שבוע ובמחירים זולים".
1 צפייה בגלריה
מותג יצרנית האופנה השוודית NA-KD
מותג יצרנית האופנה השוודית NA-KD
מותג יצרנית האופנה השוודית NA-KD
(צילום: יח"צ)
NA-KD הוקמה ב-2015 על ידי ג'ארנו ואנהאטאפיו, החברה גייסה בשנת 2017 סך של 140 מיליון קרונות מקרנות השקעה שוודיות ונמכרת באתרים ידועים כמו אסוס. נכון להיום ניתן להזמין את מוצרי החברה לארץ מאסוס. בשנת 2018 פתחה את החנות הראשונה שלה בהולנד ולאחריה בגרמניה. המחסן הלוגסטי המרכזי שלה ממנו היא מספקת סחורות לכל העולם נמצא בהולנד. החברה מפרסמת שיש לה שלושה מיליון עוקבים בעמוד האינסטגרם. המותג ידוע בשיתופי פעולה עם מיטב הפאשניסטיות ברחבי העולם, שמקבלות את בגדי המותג ומעלות תמונות באינסטגרם וחלקן מוזמנות ליצירת קולקציות בעיצובן. בישראל המותג החל בשיתוף פעולה עם הדוגמנית והשחקנית עומר נודלמן.
לפני שנה הקימה קבוצת עזריאלי שבבעלותה אתר האונליין עזריאלי קום חברה משותפת עם קבוצת מוליוב יבואנית ומשווקת מותגי אופנה וספורט בישראל, בעלת רשת נעלי אליטל, מגה ספורט ויבואנית ריבוק וסקצ'ר (לאחרונה קיבל מוליוב את הזיכיון לפתיחת רשת הספורט jd האירופאית בישראל). המטרה היא שהחברה החדשה תהווה זרוע האופנה של עזריאלי באונליין, ותתחרה מול טרמינל איקס של הראל ויזל. מחיר שמלות באתר נע בין 26 דולר ל-59 דולר ומעילים נמכרים ב-95-53 דולר.