אחרי שספגה גם היא מטחים בבניינים ישנים ללא ממ"ד, השבוע הושלם מכרז שערכו דיירים להקמת שני מיזמי פינוי בינוי ברמת גן. קבוצת רוזיו וחברת צמח המרמן יקימו שני פרויקטים של התחדשות עירונית בשכונות הגפן ונחלת גנים, שיכללו בסך הכל כ-320 דירות חדשות. היקף הפרויקטים נאמד ב-450 מיליון שקל. מדובר בשכונות ותיקות בצפון העיר, הממוקמות בין הרחובות אבא הלל, ז'בוטינסקי, ביאליק ובן גוריון.
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
הפרויקט בשכונת נחלת גנים חל על שטח של כחמישה דונם במתחם הפודים, ברחובות הפודים, מבוא הפודים, בן שמן וסביון. במסגרתו יהרסו שמונה בניינים ישנים בני 3-4 קומות עם 80 דירות, לטובת הקמת שני מגדלי מגורים בני 23 קומות, כל אחד מעל ארבע קומות של מרתפי חניה תת קרקעיים. בסך הכל יכלול פרויקט זה 240 יחידות דיור. עוד יכלול הפרויקט שטח ציבורי פתוח וחזית מסחרית.
2 צפייה בגלריה
פרויקט פינוי בינוי מתחם פודים רמת גן
פרויקט פינוי בינוי מתחם פודים רמת גן
פרויקט פינוי בינוי מתחם פודים רמת גן
(הדמיה: בלנדר אדריכלים)
הפרויקט בשכונת הגפן חל על מתחם בשטח של כשני דונם ברחובות רוקח פינת רחוב הגפן. במסגרתו יהרסו שני בניינים בני ארבע קומות עם 28 דירות ישנות, לטובת הקמת שני בנייני מגורים חדשים עם 10-14 קומות מעל שני קומות של מרתפי חניה תת קרקעיים. בסך הכל יכלול הפרויקט כ-80 דירות חדשות.
יובל רוזיו, מבעלי קבוצת רוזיו, מסר: "שכונת הגפן היא אחת השכונות המבוקשות של רמת גן, המציעה מצד אחד נגישות וקירבה לצירי תנועה מרכזיים, אזור העסקים BBC וקניון איילון, אבל גם מעניקה חווית מגורים שקטה, אינטימית וקהילתית בסמיכות לפארק הירקון". רן בן אברהם, מבעלי צמח המרמן, הוסיף: "אנו מאמינים שלמיזמי התחדשות עירונית פוטנציאל רב ולכן אנו מרחיבים את פעילותנו בתחום זה".
2 צפייה בגלריה
פרויקט פינוי בינוי מתחם רוקח רמת גן
פרויקט פינוי בינוי מתחם רוקח רמת גן
פרויקט פינוי בינוי מתחם רוקח רמת גן
(הדמיה: שחף זית אדריכלים)
את קבוצת רוזיו ייצג משרד עוה"ד גולדפרב, זליגמן ושות' בהובלת עו"ד אבי ארד ועו"ד עידן מנצ'ל. את הדיירים בשני הפרויקטים ייצגו עו"ד דינה בנבנישתי, עו"ד יצחק נטוביץ ועו"ד משה כהן (מתחם הפודים), עו"ד עמית ניסים ממשרד עורכי הדין מינצר, כרמון, ניסים (רוקח 18) ועו"ד אפרת רשף, משרד עו"ד פרבמן, רשף (רוקח 20). אדריכלי הפרויקט הם בלנדר אדריכלים (הפודים בן שמן) וזית לב אדריכלים (רוקח 18-20).