בוט בשירות הלקוחות: חברת החשמל השיקה שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ שמופעל בעיקר על ידי בוט.
לקוחות החברה יוכלו לשלוח הודעות למספר ייעודי (055-7000103), תוך שימוש באפליקציה ולקבל מגוון אפשרויות פנייה. בין היתר יוכלו לבדוק אם יש תקלה באזורם ומה הצפי לסיומה, למסור קריאת מונה, לשלם חשבון חשמל, לעדכן פרטי לקוח ולדווח על מעבר דירה ומפגעים. כן יוכלו לדווח על תקלות בארון החשמל כולל מתן הנחיות לבדיקה עצמית בארון.
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
1 צפייה בגלריה
הוואטסאפ של חברת החשמל
הוואטסאפ של חברת החשמל
הוואטסאפ של חברת החשמל
מהחברה נמסר כי "במקרים של מפגעים על רשת החשמל כדוגמת ענפים על רשת החשמל או ארונות פרוצים, ניתן יהיה לשלוח צילום של המפגע עצמו".
בהמשך צפוי שירות הוואטסאפ להתרחב גם למגוון תחומים נוספים ובהם, בירור חשבון חשמל ותשלומים.
בנוגע לנציג אנושי, נאמר לנו שניתן גם לשוחח בוואטסאפ עם נציג של החברה - בכתב. כמו כן, שירות 103 הטלפוני לא ייעלם, הוא רק מועבר למוקד חיצוני של חברת בזק אונליין. כלומר: חצי מעובדיו יהיו עובדי חוץ. זה מוקד שידוע ביעילות ובזריזות המענה שלו (שנשחקה קצת בשנים האחרונות) ולא ברור מה יעשה לו המעבר למיקור חוץ.
סמנכ"ל שירות בחברת החשמל, אורן הלמן: "בשנים האחרונות קיים גידול במספר הפונים באמצעות הערוצים הדיגיטליים, ולחברת החשמל חשוב להתאים את השירות.
"במקרה של תקלה ברשת החשמל, לקוח המדווח בוואטסאפ על תקלה דירתית, מונחה לערוך בדיקה בארון החשמל בדומה לשיחה עם נציג שירות.
"ככל שמדובר בתקלה של חברת החשמל, בסיום העדכון מצד הלקוח התקלה מדווחת למערכות החברה ואז הלקוח מקבל לינק שם ניתן להתעדכן בסטטוס התקלה עד לסיומה.
"לקוח גם יכול לקבל מסרון על תקלות אזוריות ברשת החשמל באזור מגוריו בהנחה שטייב נתונים וסימן כי הוא מעוניין לקבל הודעות מסוג זה".