פרסום ראשון: מחיר האלכוג'ל יהיה בפיקוח עצמי - כך התחייבו מספר רשתות מזון ופארם, שנענו לבקשתו של שר הכלכלה והתעשייה, אלי כהן. כהן קרא לשמור על מחיר מקסימום לאלכוהול ג'ל שלא יעלה על 9.90 שקלים ל-100 מ"ל.
המוצר יימכר במחיר זה ונמוך מכך ברשתות רמי לוי, שופרסל, Be של שופרסל, יוחננוף, יינות ביתן, ויקטורי וסופר-פארם. לא מן הנמנע שיימכר במחיר זה גם ברשתות נוספות.
3 צפייה בגלריה
סופר-פארם מכרה את המוצר ב-33.90 שקל וטוענת שזו היתה "טעות תמחור"
סופר-פארם מכרה את המוצר ב-33.90 שקל וטוענת שזו היתה "טעות תמחור"
אלכוג'ל בסופר-פארם
3 צפייה בגלריה
אלכוג'ל בשופרסל
אלכוג'ל בשופרסל
אלכוג'ל בשופרסל
(צילום: שופרסל)
תיתכן הגבלה בחלק מהרשתות על מספר היחידות שניתן לרכוש בשל המחיר הנמוך, ולנוכח התנפלות צרכנים על המוצר. בשופרסל מסרו שלא יוגבל כרגע מספר הפריטים.
לדברי שר הכלכלה, חלק מהרשתות אף הביעו נכונות למכור כמות של 500 מ"ל במחיר שלא יעלה על 19.90 שקלים.
3 צפייה בגלריה
אלי כהן באולפן ynet
אלי כהן באולפן ynet
שר הכלכלה אלי כהן
(צילום: שאול גולן)
מדובר באחד המוצרים המבוקשים ביותר ברשתות השיווק בשבועות האחרונים, בשל התפשטות נגיף הקורונה והחובה לשמור על ידיים נקיות על מנת לצמצם את סיכויי ההידבקות. שתי היצרניות הגדולות של אלכוהול ג'ל, ד"ר פישר וסנו, עברו לייצור של 24 שעות ביממה במקום פעמיים בחודש.
צרכנים העלו לאחרונה לרשתות החברתיות תמונות של הפריט, לפיהן הוא נמכר בין היתר ב-33.90 שקלים ל-100 מ"ל ברשת סופר-פארם. הרשת כינתה זאת "טעות בתמחור" ופרסמה מחירון למוצרי האלכוהול ג'ל ברשת.

ממשרד הכלכלה נמסר כי "יצרני המוצר ציינו היום כי לא קיים מחסור שלא מאפשר את המשך הייצור, אלא ביקושים גבוהים מאוד שהביאו להיעדר המוצר מהמדפים, אך הוא ימשיך להיות מסופק לרשתות בימים הקרובים. בתוך כך, ממשרד הכלכלה והתעשייה נמסר כי אין כל מחסור במוצרי מזון, הייצור נמשך והאספקה לארץ סדירה". שר הכלכלה מדגיש שהסופרמרקטים ורשתות הפארם ישארו פתוחים וכי אין צורך להתנפל על המדפים.