מתחרה חדש ל"אדום אדום" של תנובה ודבאח: מותג בשר בקר טרי חדש יושק בחודש הבא ברשתות השיווק.
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
הבשר ישווק מפורק וארוז לפי חלקים, על ידי קבוצת תדמיר בבעלות רון ארצי, מהגדולות בארץ בתחום הפטם, שבבעלותה מדגרות, מכון תערובת לעופות, לולים למטילות (בשותפות עם גליקסמן), משחטות ועוד. מחזור עסקיה השנתי: כ-900 מיליון שקל. הקבוצה נמצאת בשלבי סיום של הקמת מפעל לפירוק ואריזה של בשר בקר טרי בכדורי בצפון, בהשקעה של מיליוני שקלים. למנהל המפעל מונה חן רזיאל, מנהל החטיבה הקמעונאית ולשעבר מנכ"ל אדום אדום.
2 צפייה בגלריה
בחירה של בשרים אצל הקצב
בחירה של בשרים אצל הקצב
"עד 10% יקר מהמתחרים". קצבייה
(צילום: Shutterstock)
הקבוצה תשווק בשר מ-700 עד 900 עגלים בחודש בהשוואה לכ-2,000 של אדום אדום. בבעלות קבוצת תדמיר שני מותגים קמעונאיים הנמכרים ברשתות השיווק: "טבע עוף" בשותפות עם שופרסל ו"משק ארצי" לשיווק עופות ללא אנטיביוטיקה ובהזנה טבעית, שמגדלת הקבוצה. כעת יתווסף מותג נוסף, הפעם לבקר טרי איכותי באריזות, ששמו ייחשף בהשקה.
2 צפייה בגלריה
רון ארצי
רון ארצי
בעלי קבוצת תדמיר, רון ארצי
(צילום: יח"צ)
קבוצת תדמיר נכנסה לתחום הבקר לפני שנתיים והחלה לייבא עגלים מאוסטרליה שמגדלים עבורה ברמת הגולן. לדברי רון ארצי, "מדובר בבשר פרימיום, המחירים בחלקים מסוימים יהיו זהים לאדום אדום ובחלקים אחרים ב-10% יותר". לדבריו, הקבוצה נכנסה לתחום הבקר כדי לגוון את עסקי העופות ומאחר שהביקושים לבשר טרי בעלייה מתמדת. לגבי הביצים אמר ארצי, כי "המחירים לקמעונאי יורדים. השוק עבר מחוסר אדיר לעודף. בגלל בהלת הקורונה הביאו כמויות גדולות מדי, בלי תכנון ובלי מחשבה".