ההופעות חזרו - אבל בזאפה לא ניתן כרגע לשלם בגיפט קארד: לקוחות רשת המועדונים זאפה מתלוננים על קשיים להשיג את שירות הלקוחות ובעיות במימוש גיפט קארדים להופעות.

לקוחה סיפרה ל-ynet שניסתה לממש גיפט קארד שתקף לחמש שנים ונאמר לה בשירות שאפשר יהיה לממש אותו רק ביוני. אחר כך ראתה שהוקדם המועד לאמצע מרץ. "למה הם מחזיקים את הכסף שלי? זה גיפט קארד ששווה כסף וההופעות חודשו".
1 צפייה בגלריה
מועדון זאפה בבאר שבע
מועדון זאפה בבאר שבע
לקוחות מביעים חשש שהחברה לא תחזיר להם את כספם. מועדון זאפה
(צילום: חיים הורנשטיין)
לקוח סיפר ל-ynet שקיבל גיפט קארד מתנה בשווי 300 שקל, שתקף לחמש שנים בלי הגבלות. "רצינו להזמין הופעה בשוני בנימינה בחול המועד פסח. אנחנו לא מצליחים ורואים שלא ניתן להזמין עם השובר. התקשרתי לשירות הלקוחות אבל שם לא עונים. אפשר לראות הרבה תלונות על זה בעמוד הפייסבוק שלהם. התקשרתי למכירות - נציגה אמרה: 'לא ניתן באתר, לא ניתן בכלל, רק עוד שבועיים נתחיל להזין השוברים'. היא לא נתנה סיבה ובינתיים אנחנו מפסידים את ההופעה, זה מופע מבוקש של ישי ריבו, המקומות יתפסו אין לנו זמן לחכות שבועיים. גם שיחה עם מנהל לא עזרה. הוא אמר: 'אין לי מה לעשות פנה לשירות הלקוחות', אבל בשירות לא עונים".
מזאפה נמסר כי אכן לא ניתן לממש כרגע גיפט קארדים בשל האיחוד של זאפה עם איוונטים הגרמנית. בעקבות איחוד מערכות המחשוב, המימוש יתאפשר רק החל מ-18 במרץ. כמו כן תוקפו הוארך בשנה.
לקוחות גם מביעים חשש שהחברה לא תחזיר להם את כספם, בשל חוסר מענה בשירות הלקוחות. החברה לא נעלמה ומקדמת הקמת זאפה מידטאון בת"א ומתחם בפארק הירקון. יש לה 11 מועדונים ברחבי הארץ וההופעות חודשו.
בזאפה מבטיחים שכולם יקבלו את הכסף בחזרה ולטענת החברה, כבר החזירו כסף ללא מעט לקוחות. לפי זאפה, הבעיה בשירות הלקוחות קשורה לנטישות של עובדים, שמעדיפים לחזור לחל"ת. יש מצוקת עובדים בכל ענף השירותים כולל רשתות אופנה, מועדוני כושר ומסעדות. "אין מי שיענה ללקוחות", טוענים בענף.
מהמועצה לצרכנות נמסר בתגובה: "מצער לשמוע כי אחרי שנת סגר להופעות בחרו בזאפה לשים מכשול נגד הצרכנים המבקשים להגיע להופעה. צרכן שלא מאפשרים לו לנצל את השובר ומסרבים לקבלו (ללא קשר לתקנות הבריאות) על אף שהוא בתוקף ומתקיימות הופעות, על החברה להשיב לו את הכסף או לפצות אותו באופן כלשהו, או להאריך את תוקף השובר שברשותו לתקופה נוספת. מצופה היה מבתי העסק להיערך ולא לדרוש מהצרכנים להמשיך ולהמתין לצורך קבלת התמורה לכספם".