הריסה ובנייה על גדות הירקון: חברת פרשקובסקי החלה אתמול (א') בהריסת מבני מגורים ישנים ברחוב בני דן 68-70 בתל אביב. מדובר בפרויקט התחדשות עירונית של החברה שיוצא לפועל לאחר שנים ארוכות של קידום ואישור.
במסגרת הפרויקט, HaGaDa שמו, פונו לאחרונה הדיירים מ-55 הדירות הישנות ואתמול באירוע בנוכחות בעל הדירות, בעלי הקרקע וגורמים נוספים החלה ההריסה. את הדירות הישנות יחליפו 106 דירות חדשות ב-4 מבני מגורים בני 7 קומות מעל חניון תת קרקעי בן ארבעה מפלסים. על תכנונו של הפרויקט מופקד משרד האדריכלים ברעלי לויצקי כסיף. על עיצוב הפנים סטודיו מיכאל אזולאי.
1 צפייה בגלריה
התחדשות עירונית בתל אביב פרויקט HaGaDa של חברת פרשקובסקי ברחוב בני דן
התחדשות עירונית בתל אביב פרויקט HaGaDa של חברת פרשקובסקי ברחוב בני דן
התחדשות עירונית בתל אביב פרויקט HaGaDa של חברת פרשקובסקי ברחוב בני דן
(אורי חודי)
מחברת פרשקובסקי נמסר כי בפרויקט דירות בנות 2, 3, 4, 4.5 ו-5 חדרים, דירות גן עם חצרות במגוון גדלים, מיני-פנטהאוזים ופנטהאוזים בשטח 240-110 מ"ר. מחירי הדירות בפרויקט נעים החל מ-5.95 מיליון שקל לדירות 4 חדרים והחל מ-9.215 מיליון שקל לדירות מיני פנטהאוז.
"אנו שמחים להצטרף לעיר תל אביב וגאים להוציא לדרך את הפרויקט הראשון שלנו בעיר", כך אמר אתמול באירוע ההריסה אל מול קהל של כ-300 איש יוסי פרשקובסקי, יו"ר חברת פרשקובסקי, "בשנים האחרונות החברה מקדמת עוד שלושה פרויקטים בעיר תל אביב, בהם: מתחם המחוגה במערב פלורנטין עם כ-180 יח"ד בשני מבנים ומגדל בעירוב שימושים, מתחם טרה עם מגדל של כ-50 קומות מול מתחם עזריאלי ופרויקט בית מוטורולה ברחוב יגאל אלון בו אנחנו שותפים".