יום הפד: המשקיעים בארה"ב ובעולם ממתינים היום להודעה המוניטארית של ג'רום פאוול, שיפרסם היום לראשונה ב-2020 תחזית לכלכלת ארה"ב. הפד שאמור לפרסם את התחזית המעודכנת בישיבה של חודש מרץ נמנע מכך בשל משבר הקורונה. מעבר לכך לא צפוי שינוי במדיניות הבנק, בריבית או בתוכנית ההקלה הכמותית שלו.
הבוקר באסיה, בהמשך לנעילה המעורבת של אמש בניו יורק, המדדים ניקיי, האנג סנג וקוספי עולים ב-0.1%, שנגחאי יורד ב-0.5%;  מדד דאו ג'ונס ירד אתמול ב-1.1% (לאחר שישה ימי עליות), S&P 500 ירד ב-0.8%, נאסד"ק עלה ב-0.3% לשיא חדש, 9,953.75 נק' - במהלך המסחר חצה המדד לראשונה את סף ה-10,000 נק' לפני שהעלייה התמתנה באופןן חלקי לקראת הנעילה. 
1 צפייה בגלריה
וול סטריט
וול סטריט
בורסות בצל קורונה
(צילום: AFP)
מחירי הנפט יורדים הבוקר: הברנט נחלש ב-1.4% ל-40.60 דולר לחבית, ה-WTI יורד ב-1.8% ל-38.2 דולר לחבית; החוזים על המדדים בניו יורק עומדים בשעה מוקדמת זו על פלוס 0.5%.
ממשלת צרפת הכריזה על תוכנית חילוץ של 15 מיליארד אירו לתעשיית האירוספייס שלה. כ-8 מיליארד אירו יועברו לאיירבוס ועוד 7 מיליארד לאייר פראנס. התנאי – החברות יידרשו להציג הרחבה של ההשקעות בתחומי האנרגיה המתחדשת.
רשת בתי הקולנוע הגדולה בעולם חוזרת לפעול כבר בחודש הבא – כך הודיע אתמול בערב מנכ"ל קבוצת AMC Entertainment אדם ארון (Adam Aron), במקביל לפרסום הדו"חות הכספיים. ארון ציין ש-97% מבתי הקולנוע ייפתחו כבר בחודש יולי, אך הדגיש שבשנתיים הבאות החברה תשקול סגירה של בתי קולנוע לא רווחיים.
רשת AMC רשמה ברבעון הפיסקאלי הראשון הפסד עצום של 2.2 מיליארד דולר, רובו הגדול נובע ממחיקת ערך של 1.85 מיליארד דולר. ברבעון המקביל בשנה שעברה רשמה הקבוצה הפסד של 130.2 מיליון דולר. ההכנסות ברבעון הסתכמו ב-941.5 מיליון דולר, לעומת 1.2 מיליארד דולר ברבעון המקביל (התחזיות בשוק היו להכנסות של 951 מיליון דולר). AMC מציינת כי בשבועיים האחרונים של חודש מרץ, 14 הימים האחרונים של הרבעון, ההכנסה שלה היתה אפסית. מניית AMC הגיבה לעדכונים עם עלייה של 4.8% במסחר המאוחר.