אחרי מטרנה: גם סנו מכריזה על פגם בייצור והפעם של סנו די תחליב דוחה יתושים לתינוקות ולילדים בגלל פגם שנפל בתהליך הייצור. החברה לא פירטה לגבי הפגם אך נמסר כי המוצרים לא מזיקים לשימוש ובכל זאת ייאספו.
במודעה שסנו פרסמה בשיתוף עם משרד הבריאות נכתב כי: "חברת קוסמופארם בע"מ מודיעה על איסוף מן השוק של בקבוקים מאצווה המשויכת למוצר סנו די תחליב דוחה יתושים לתינוקות ולילדים, 50 מ"ל, בעקבות פגם בתהליך היצור שהתגלה וחשש לבטיחות השימוש באצוות המוצר.
"ברקוד: 7290012116629 ומספר אצווה: 315002063. האיסוף נעשה בהנחיית משרד הבריאות.
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו, האזינו לפודקאסט הכלכלי היומי "כסף חדש", וסמנו "כלכלה" בהתראות אפליקציית ynet
1 צפייה בגלריה
תחליב סנו די לתינוקות
תחליב סנו די לתינוקות
תחליב סנו די לתינוקות
"הודעה מתאימה נמסרה לנקודות המכירה והועברה הנחייה להסרת אצווה זו מהמדפים. החברה קוראת ללקוחות שרכשו את המוצר שלא לעשות בו שימוש ולהחזירו לנקודת המכירה.
"אנו מתנצלים על אי הנוחות ומחויבים להמשיך ולהבטיח את איכות מוצרינו ואת שביעות רצון לקוחותינו. לפרטים ניתן להתקשר למוקד שירות לקוחות בטלפון 5743 *, או באמצעות הווטסאפ 09-7691534".
בינתיים בחברת אסם עצרו את קווי הייצור של מטרנה אחרי שנתגלה חיידק בשם כרונובקטר באחד הסוגים. הייצור צפוי להתחדש ככל הנראה בשבוע הבא. למרות שמוצרים חדשים לא יוצאים לנקודות המכירה כרגע - עדיין לא נוצר מחסור בשוק.
ממטרנה נמסר בתגובה: "המפעל החל לייצר, כאשר בשלב ראשון אנו מבצעים הרצת הייצור ואנו מעריכים שנחזור לייצור שוטף כבר בימים הקרובים. חזרה מלאה לשגרה תעשה לאחר ביקורת משרד הבריאות, שיווק המוצרים לשוק ייעשה לאחר קבלת תוצאות בדיקות מעבדה ועמידתן בתנאי הרגולציה כפי שאנו עושים תמיד.
"נוסיף כי המקור שהוביל לעצירת המפעל, הוא אתגרים טכניים ברצף תהליך הייצור, בין היתר כתוצאה מנפילות חשמל רגעיות. המפעל השלים את כל הטיפול הנדרש לטובת חזרה לשגרה. נזכיר כי כל מוצרי מטרנה המצויים בשוק שווקו לחנויות רק לאחר השלמת כל הבדיקות הנדרשות והנם בטוחים לשימוש".