האטה בשוק המשרדים? חברת WeWork ישראל, המפעילה מתחמים של חללי עבודה משותפים, ממשיכה להתרחב בארץ - ופתחה היום (ראשון) את המתחם העשירי שלה בתל אביב בהשקעה של כ-38 מיליון שקל. המשרדים החדשים מצטרפים ל-13 מתחמים נוספים שקיימים בתל אביב, רמת גן, חיפה, הרצליה, ירושלים ובאר שבע, ומשתרעים על שטח כולל של כ-100 אלף מ"ר.
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו והאזינו לתוכנית כסף חדש ב-ynet radio
לאחרונה דיווחה החברה כי בתחילת שנת 2023 תיפתח את המתחם ה-15 שלה ברחוב נחלת בנימין בעיר, וכי בכוונתה לפתוח עוד מתחמים באזורים נוספים. החברה בארץ פועלת לפי זיכיון של חברת אמפא. על הכוונה לפתוח את המתחם החדש דיווחה החברה לפני כחודשיים, והיום כאמור, הושק המתחם בפועל.
1 צפייה בגלריה
WeWork בבית אמריקה בת"א
WeWork בבית אמריקה בת"א
WeWork בבית אמריקה בת"א
(צילום: WeWork )
מתחם חללי העבודה החדש משתרע על שטח של כ-6,800 מ"ר בבניין "בית אמריקה", הממוקם במתחם בתי המשפט בשדרות שאול המלך 35 בעיר. בית אמריקה הוא מבנה בן 16 קומות, הכולל לצד קומות משרדים גם לובי, גלריה ומרתפים בשטח של כ-11,160 מ"ר. החברה שכרה 13 קומות מידי חברת ישראל קנדה וקבוצת האחים נקש, המחזיקות בבעלות משותפת במבנה, שהם כ-80% משטח הבניין. תקופת השכירות נחתמה לעשר שנים עם אופציה להארכה.

פתרון לקהל מזדמן

6 קומות מתוך 13 הקומות ששוכרת החברה בבניין, המושכר ברובו לעורכי דין, רואי חשבון, חברות הייטק וחברות קבלניות, יהיו מיועדות למשרדים - והשאר לשטחי מסחר, בית קפה ומרתפי חניה. כחלק מאסטרטגיית החברה, ששמה דגש על התמקדות בארגונים גדולים, ב-WeWork מייעדים כ-40% מהקומות הללו לחברות גדולות ובינלאומיות הזקוקות לשטחי משרדים רחבי היקף. תינתן עדיפות להשכרת שטחים מעל 550 מ"ר, כאשר מחירי השכירות ינועו בין 2,000-2,900 שקל בחודש עבור עמדת עבודה במשרד פרטי. בחברה מציינים כי לרגל השקת המתחם המחיר יעמוד בשבועות הקרובים על כ-2,000 שקל לחודש.
כמו כן, המתחם, אשר יוכל לאכלס כ-800 חברי קהילה, יציע פתרון לקהל מזדמן: "WeWork On Demand" - שימוש חד פעמי על בסיס שעתי או יומי בעמדות עבודה, משרדים פרטיים או חדרי ישיבות על פי דרישה, מעכשיו לעכשיו. עבור השירות הזה תקצה החברה שטח של כ-500 מ"ר. מחירי שירות ההשכרה החד פעמית יעמדו על כ-150 שקל עבור גישה יומית לחללים הפתוחים; 450-150 שקל עבור השכרת חדרי ישיבות לפרק זמן של שעה; וכ-180 שקל לעמדה במשרד פרטי יומי.
אליאור ג'רבי, מנהל מערך השיווק והפיתוח העסקי של WeWork ישראל, מסר: "כחלק מאסטרטגיית הצמיחה של החברה, פתחנו את הלוקיישן העשירי של WeWork בתל אביב, אשר ממוקם באחד ממוקדי העסקים המבוקשים בישראל. WeWork שאול המלך יענה על הביקוש הגובר מצד חברות גדולות ובעלי עסקים לחללי עבודה קבועים, נגישים וממוקמים בסמיכות לצירי תחבורה מרכזיים".
WeWork היא חברה ציבורית אמריקנית, בשליטת ענקית ההשקעות היפנית סופטבנק, המספקת שירותים של משרדים וחללי עבודה גמישים ליזמים, לסטארטאפים ולעסקים, כולל תאגידי ענק המהווים מעל 50% מלקוחותיה. החברה נוסדה בשנת 2010 ומשרדיה ממוקמים בניו יורק. היא מחזיקה במעל 700 מתחמים ביותר מ-150 ערים ו-38 מדינות עבור למעלה מ-600 אלף משתמשים.