דגים טריים ועליהם תיקן וצרעה - זה מה שראה שימי, לקוח קבוע של שופרסל דיל בת"א, במעדניית הדגים הטריים בסניף.
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
"הגעתי לסניף עמינדב במתחם יגאל אלון שדרות ההשכלה בת"א ביום רביעי", הוא מספר. "עמדתי לקנות דגים לארוחה עם חברים ונגעלתי: ראיתי צרעה ומקק על הדגים. צילמתי והלכתי. לא אמרתי כלום לאיש. מישהו כנראה ראה אותי מצלם".
2 צפייה בגלריה
 ג'וק וצרעה במעדניית הדגים של שופרסל בת"א
 ג'וק וצרעה במעדניית הדגים של שופרסל בת"א
"עמדתי לקנות דגים לארוחה עם חברים ונגעלתי: ראיתי צרעה ומקק על הדגים"
(צילום: שימי)
לדבריו, "איכשהו הם הגיעו אליי כנראה דרך מספר חבר מועדון שהשארתי. הם התקשרו להורים שלי, אבא שלי קיבל טלפונים. בשלב מסוים עו"ד של החברה בה אני עובד דיבר והתכתב איתם לבקשתו. העו"ד של שופרסל שאלה אותו מה אני רוצה על עוגמת נפש. אבל היה ברור לי שאפרסם את זה כי זכות הציבור לדעת".
2 צפייה בגלריה
 ג'וק וצרעה במעדניית הדגים של שופרסל בת"א
 ג'וק וצרעה במעדניית הדגים של שופרסל בת"א
"זה מגעיל"
(צילום: שימי)
משרד הבריאות עורך לעיתים ביקורות בסניפי הרשתות ובודק מוצרים רגישים, אך לא לעיתים קרובות מפאת מחסור בכוח אדם. לכן על הסניפים לדאוג לסביבה היגיינית במיוחד במוצר רגיש כדגים.
"לאור מה שקורה בשטראוס ומקרה החתולים במעדניית הבשר של AM:PM בת"א הציבור צריך לדעת ויום העצמאות קרב", הוסיף שימי. "אני קונה שם קבוע. אמרו שזה מקרה חריג והם מטפלים אבל זה מגעיל. לא אחזור לשם. אני רק רוצה שמשרד הבריאות יתחיל לבדוק את המקומות האלה בתדירות גבוהה. אני אוכל דגים טריים כמעט מדי יום".
משופרסל נמסר: "בסניף המדובר מבוצעים באופן תדיר תהליכי בקרה, הדברה וניקיון יסודיים, בתדירות רבה. אנו נדאג לטיפול מעמיק ושורשי בסניף באופן מיידי וכמו כן, לחידוד הנהלים מול המנהלים והעובדים".