מקררים, מיקסרים, קונסולות וגם סתם טוסטרים: "בָּדוּק" - מדור בדיקות המוצרים של ynet, בוחן בכל פעם מוצר אחר ונותן לכם את דעתו האובייקטיבית. והפעם: רמקול נייד ADDON C5 של אודיו פרו (Audio Pro). המחיר: 999 שקל.
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
רמקולים ניידים נהיו הדרך המרכזית של רובנו להאזין למוזיקה, כשהרבה פחות אכפת לנו איך הם נראים. מה משנה היופי אם גם ככה מזיזים את הרמקול ממקום למקום? הרמקול של אודיו פרו מאתגר את הטענה הזו - הוא ממש יפה. האם הוא גם טוב? בדקנו.
1 צפייה בגלריה
רמקול Audio Pro ADDON C5
רמקול Audio Pro ADDON C5
רמקול Audio Pro ADDON C5
(צילום: יח"צ)
הרמקול הוא לבן, אלגנטי, עם עיצוב שמזכיר רדיו ישן. הוא לא באמת נייד כמו שאנחנו מכירים משום שאינו יכול לפעול ללא חיבור לחשמל. מצד שני, הוא לא כבד ויש לו ידית נשיאה חמודה כך שרק צריך לחבר אותו למקור חשמל במקום אחר, והנה, רמקול נייד. כמובן שלטבע אי אפשר ממש לקחת אותו, אבל הוא בהחלט בעיצוב של רמקול ביתי, לא משהו שישרוד פגעי מזג אוויר.
הסאונד שלו אדיר, במיוחד לרמקול בגודל כזה. הווליום מגיע לעוצמות שלא הכרנו בגודל שכזה. גם הבסים והטרבל נותנים עבודה, במיוחד כאשר מחברים את האפליקציה שיכולה לשחק עם הגדרות הסאונד. חיברנו אותו לטלוויזיה עם כבל HDMI וקיבלנו עוצמת סאונד שהכרנו עד כה רק ממקרני קול.
כאשר מורידים את האפליקציה יש אפשרות לחבר את הרמקול לרשת הווי פיי הביתית. באפליקציה מתחברים לאפליקציית המוזיקה המועדפת עליכם ואפשר לנגן ישירות בלי צורך להתחבר לבלו טות'. כל מי שמנגן מוזיקה דרך בלו טות' מכיר את העצבים כשאתה עונה לטלפון וזה פתאום מתנגן ברמקול כי שכחת לנתק את הבלו טות', אז כאן זה לא קורה. אמור להיות לזה גם יתרון כשקונים כמה רמקולים של אודיו פרו ואז כל אחד בבית יכול לתת הגדרה מוקדמת לרשת הווי פיי ולנגן מהטלפון שלו מה שהוא רוצה לרמקול הפרטי שלו. מכיוון שהיה לנו רק רמקול אחד, לא ממש יכולנו לבדוק את העניין.
עוד דבר שלא יכולנו לבדוק הוא השימוש באלקסה. הרמקול משמש כרמקול אלקסה, כזה שאפשר לשאול שאלות ולדבר איתו בכלל, אבל רק בארצות הברית. איך אני מתבאס כשזה קורה. אתה מתחבר, בוחן אפשרות ואז נאמר לך שזה פיצ'ר שלא מתאים לפה. חבל אם כך שאין גרסת אפליקציה שיודעת שאם אתה בישראל לא להציע לך אפילו את האפשרות.
בנוסף, אם כן תרצו לנגן מהבלו טות', כי למשל יוטיוב לא נמצא באפליקציה הייחודית של הרמקול, תצטרכו ממש ללכת לרמקול, להעביר כפתור פיזי למצב בלו טות', ורק אז תוכלו לנגן. שלט רחוק יכל לבוא טוב.
כמובן שיש גם חיבורים של לחבר את הטלפון או המחשב ישירות לרמקול אבל הרמקול לא מגיע עם כבלים ייעודיים לכך.
המחיר שלו גבוה לרמקול נייד, ושווה בעיקר בגלל עוצמת הווליום והיופי.
הערה: המכשיר נבדק במשך כשבוע ועשויים להיות היבטים נוספים שלא עלו בבדיקה, בדגש על תקלות בשימוש לאורך זמן ועמידות המכשיר. בנוסף, הבדיקה נעשתה בדגש על המכשיר הספציפי וייתכנו אופציות זולות וטובות יותר בשוק בארץ או באתרים מחו"ל, אותן לא בחנו.