לאחר שלבית המשפט המחוזי בירושלים הוגשו הבוקר (יום א') מספר הצעות גבוהות מההצעה המקורית של רונית רפאל, שעמדה על כ-300 אלף שקל, שיפרה החברה של רפאל את הצעתה וזכתה. השופט אביגדור דורות קבע כי "ברכישת פעילות החברה לרבות נכסיה זכתה רונית רפאל מדע היופי בתנאים הבאים: תשלום של 1,055,000 שקל, התחייבות להפעלת חמישה סניפים לפחות, התחייבות להעסקת 25% מהעובדים שיהיו פנויים להעסקה, ומתן חודש חינם ללקוחות העבר בהתאם להצגת אסמכתא לתשלום עבור מנוי". בין המציעים החדשים היום היו: טוטאל פיטנס, קבוצת קוניק-שינובר, מקדמים פלוס, עמי כהן השקעות ועוד.
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
ההצעה של קבוצת קוניק-שינובר עמדה בבוקר על כ-750 אלף שקל והעסקת 20% מהעובדים בתנאי שוק, ההצעה של טוטאל פיטנס עמדה על כ-550 אלף שקל ו-50 אלף שקל לכל סניף החל מהסניף השלישי, ההצעה של מקדמים פלוס עמדה על כ-500 אלף שקל ושל עמי כהן השקעות על כ-400 אלף שקל ו-75 אלף שקל לסניף. בשעות הצהריים דווח כי רונית רפאל וחברת עמי כהן השקעות העלו את הצעתן למיליון שקל.
1 צפייה בגלריה
רונית רפאל, סטודיו סי
רונית רפאל, סטודיו סי
רונית רפאל, סטודיו סי
(צילום: יח"צ, עדן כהן)
לרשת 26 סניפים והיא מעסיקה כ-240 עובדים. לאחרונה ביקשה הרשת לפרקה לאור קשיים שחוותה בשל מגיפת הקורונה. בית משפט מינה לרשת שני נאמנים, עו"ד איל אייכל ורו"ח דרור אברהם אטיאס, שביקשו בתחילה לאשר את המכירה לחברה של רונית רפאל. אולם, עו"ד אופיר רונן, המייצג למעלה מ-160 עובדים של הרשת, התנגד למכירה במחיר של 300 אלף שקל וציין כי פנו אליו מציעים נוספים.
הנאמנים עדכנו בימים האחרונים את בית המשפט כי אכן קיבלו הצעות גבוהות יותר וביקשו לערוך התמחרות בבית המשפט.
מרונית רפאל נמסר: "כבר בימים הקרובים נתחיל לעבוד על תוכנית שיקום ורענון שתחזיר את הרשת לימיה הטובים".
פורסם לראשונה: 10:57, 15.08.21