עוד שירות סטרימינג בדרך לישראל: אפליקציית +discovery (דיסקברי פלוס) תושק ללקוחות yes ו-STINGTV ב-14 בספטמבר, כחלק משיתוף פעולה עם Warner Bros. Discovery המחיר בישראל עוד לא נחשף.
בארה"ב מחיר השירות (אחרי שבעה ימי ניסיון בחינם) עומד על 6.99 דולר לחודש, או 4.99 דולר עם פרסומות. דיסקברי פלוס נמכר גם בחבילות עם שירותים אחרים, למשל, בשילוב עם HBO Max הוא עולה 21.98 דולר לחודש או 14.98 דולר לחודש עם פרסומות. השירות, שכולל צפייה בטלוויזיה על גבי האינטרנט בטלוויזיות חכמות ובמכשירים ניידים, קיים כבר ב-220 מדינות.
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
1 צפייה בגלריה
דיסקברי פלוס
דיסקברי פלוס
דיסקברי פלוס
חברת yes מסרה בהודעה לעיתונות שבין התכנים שיוצעו בשירות ניתן יהיה למצוא את אופרה ווינפרי מראיינת Soul Super' הסרט התיעודי "טראמפ: גישה חסרת תקדים" (Unprecedented: Trump), הדוקו "הכירו, סלמה בלייר" על התמודדותה של השחקנית עם טרשת נפוצה; .Vs Johnny Amber, סרט דוקומנטרי בשני חלקים על מערכת היחסים הרעילה בין ג'וני דפ ואמבר הרד. כל אלה לצד תוכניות בישול ולייף סטייל בהובלת דמויות מפתח כמו איימי שומר ותוכניות ריאליטי כמו "90 יום לחתונה", "למכור את ההמפטונז", "מכוניות במיליון דולר", "הבהלה לזהב" ועוד. בנוסף, נמסר כי הערוצים הליניאריים של דיסקברי ימשיכו להיות משודרים ב-yes במסלולי השירות השונים - ערוץ דיסקברי, דיסקברי סיינס, יורוספורט 1 ו-2, וכן Animal Planet.
yes היא אמנם לא חברת הטלוויזיה הגדולה בישראל, אבל ברבעון האחרון הפכה לשירות ה-IP (טלוויזיה על גבי האינטרנט) הגדול בארץ, כאשר יותר מ-50% מלקוחותיה כבר מחוברים לשירותי הטלוויזיה על גבי האינטרנט, בדרך לפרידה משירותי הלוויין שתסתיים סופית ב-2028. סך הכל יש לה 300 אלף לקוחות שצופים בטלוויזיה אונליין.
וורנר בראדרס מחזיקה באולפני קולנוע, ערוצי טלוויזיה, שירותי סטרימינג, מוזיקה ומשחקי וידיאו, והיא הבעלים של מותגי ענק רבים מטום וג'רי ולוני טונס, ועד משחקי הכס, DC, סרטי הארי פוטר. בין מותגיה: -HBO, HBO Max, ערוץ דיסקברי, ערוץ המדע, CNN, יורוספורט, DC, HGTV, Food network, OWN, Investigation Discovery, TLC, Magnolia Network, TNT, TBS, truTV, Travel Channel, Warner Bros. Pictures, Warner Bros. Television, Warner Bros, MotorTrend, Animal Planet, Cartoon Network.