אלמנתו של אלדד פרי ז"ל, שנרצח בחודש שעבר, גילתה לאחר הרצח כי היא בהריון. נודע כי האלמנה, נועה פרי, פנתה לפני מספר ימים לבית המשפט המחוזי מרכז בבקשה לעכב את הליכי מכירת הבית ברחובות בו היא מתגוררת עם ילדיה וכן לעכב את כלל ההליכים בתיק פשיטת הרגל של פרי ז"ל, העשויים להשפיע על מצבה המשפטי למשך 45 יום. זאת, בכדי לאפשר לה לחשב צעדיה וללמוד את התיק ואת ההשלכות עליה.
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
במסגרת תצהיר שהגישה לבית משפט כתבה נועה פרי: "נותרתי אלמנה, כשאני בהריון עם ילדים הסמוכים לשולחני וכעת כול האחריות לפרנסתם ועתידם מוטלת על כתפיי". הליך מכירת בית המגורים ברחובות - שרשום על שם אלדד פרי - מתקיים במסגרת תיק פשיטת הרגל בו היה מצוי פרי ז"ל על מנת להשיב כספים לנושיו.
1 צפייה בגלריה
התמונה של אלדד פרי
התמונה של אלדד פרי
אלדד פרי ז"ל
(צילום: עמית שעל)
פרי (44), שנחשב למטאור נדל"ן בתחום קבוצות הרכישה, נרצח בחודש שעבר מחוץ לבית הכנסת בו התפלל ברחובות. הפרקליטות הגישה בשבוע שעבר כתב אישום נגד דניאל קידר (64) בגין רצח בנסיבות מחמירות של פרי ב-15 באוקטובר, על רקע אכזבתו מאובדן כספו בפרויקט נדל"ן של פרי אשר בו השקיע. הנאשם ברצח מכחיש את ביצוע הרצח. פרי הותיר אלמנה (נועה פרי) בהריון ושלושה ילדים משותפים. כמו כן, לפרי יש עוד חמישה ילדים מנישואים קודמים.
קבוצת אלדד פרי נכנסה בשנת 2020 להליך הקפאת הליכים לאחר שנקלעה לקשיים כלכליים. במקביל היה מצוי אלדד פרי בהליך פשיטת רגל ועו"ד ארז חבר מונה כנאמן לנכסיו. לפרי היו חובות אישיים שברובם הינם ערבויות לחובות הקבוצה שלו בסך של כ-330 מיליון שקל.
לאחר הירצחו, ביקש הנאמן של פרי לעכב את הליכי מכירת בית מגוריו ברחובות לאור הנסיבות ובית משפט הורה לעכב ההליכים ל-30 יום. לפני מספר ימים הגיש הנאמן דו"ח ממנו עולה כי יבקש להתקדם עם הליכי מכירת הנכס.

"כול האחריות לפרנסת הילדים מוטלת על כתפיי"

לפני מספר ימים הגישה האלמנה נועה פרי, באמצעות עוה"ד עדי גילה חכמון וליאן א. חכמון-מנחם ובסאם כרכבי, בקשה לעיכוב ההליכים המשפטיים אשר יכולים להשפיע עליה.
בתצהיר לבית המשפט כתבה האלמנה כי "אני אלמנתו של אלדד פרי ז"ל. לאלדד פרי ולי שלושה ילדים קטינים ועוד ילד נוסף בדרך. ב-15 באוקטובר הלך אלדד פרי ז"ל לבית עולמו בנסיבות מחרידות כאשר בן עוולה בחר לקחת את חייו. כך נותרתי אלמנה, כשאני בהריון עם ילדים הסמוכים לשולחני וכעת כול האחריות לפרנסתם ועתידם מוטלת על כתפיי וללא כל מקור הכנסה.
"לאחרונה, בחלוף 30 יום מפטירתו של אלדד ז"ל בעודי המומה ולא מעכלת את גודל האסון שפקד את משפחתי והחריב עולמי, שכרתי את ייצוגה של עו"ד עדי גילה חכמון. אני זקוקה לשהות בת 45 יום על מנת ללמוד את ההליכים המתנהלים בתיק הקשורים אליי ו/או לעיזבון המנוח ז"ל ושיש בהם כדי להשפיע על זכויותיי וזכויות ילדיי המנוח ז"ל, לגבש עמדתי ולשקול צעדיי.
"בנסיבות הייחודיות מאוד והקשות של תיק זה לצד מורכבותו, ובשעה שהנזק שעשוי להיגרם לי ולילדיי המנוח ככל והבקשה לא תתקבל גדול כאין שיעור לעומת הנזק שיגרם לנושים ככל והבקשה תתקבל, הרי שיש מקום להיעתר לבקשה".
עו"ד עדי גילה חכמון, עורכת דינה של האלמנה, מסרה כי "אנו סבורים כי בקשתינו לעיכוב קצר של ההליכים מתחייבת לאור הנסיבות הקשות והטרגיות בהן לצד האובדן והאבל נאלצת מרשתנו להתמודד עם הליכים משפטיים מורכבים. אנו סמוכים ובטוחים כי בית המשפט, הנאמן, והממונה ייעתרו לבקשה ויאפשרו למרשתנו את הזמן הנדרש לשקול צעדיה".
עו"ד ארז חבר, הנאמן לנכסי אלדד פרי ז"ל, מסר בתגובה כי ישקול את עמדתו ויגיש אותה לבית המשפט.