חברת האופנה הוותיקה קרייזי ליין בבעלות משפחת לוין, שמפעילה 86 חנויות לאופנת נשים, נכנסת לראשונה גם היא לתחום הטרנדי והצומח בעולם - רשתות לייף סטייל המתמחות במוצרים קטנים ומעוצבים למתנות, גאדג'טים לבית ועוד בזול, מ-5 שקל עד 99 שקל, ובתחלופת מגוון מהירה.
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
ל-ynet ולממון נודע כי קרייזי ליין מקימה רשת חדשה, האפי למון (HAPPY LEMON), שתהיה רשת ארצית עם 30 סניפים בהשקעה של עשרות מיליוני שקלים. הקונספט יהיה דומה לזה של הרשת הדנית פליינג טייגר, שעומדת להיכנס לארץ בזיכיון של קבוצת פוקס בראשות הראל ויזל.
1 צפייה בגלריה
HAPPY LEMON
HAPPY LEMON
פריטים של האפי למון
(צילום: יח"צ)
החנות הראשונה של האפי למון תיפתח כבר באוגוסט בקניון איילון, בגודל של 100 מ"ר ובהשקעה של כמיליון שקל. החנות השנייה עתידה להיפתח בנובמבר הקרוב בקניון עזריאלי גבעתיים, בגודל 130 מ"ר ובהשקעה דומה.
לדברי ערן לוין, מבעלי קרייזי ליין, המוצרים מיובאים ממפעלים בסין ובאירופה המתמחים בייצור מותג פרטי לרשתות רבות וידועות בחו"ל המתמחות במוצרים מעוצבים. לדבריו, הרשת תאופיין בעיצוב ייחודי, והיא מתכננת לפתוח עד סוף השנה הבאה 10 חנויות בהשקעה של כ-20 מיליון שקל.
על הסיבה שגרמה לחברת האופנה המשפחתית-הפרטית שפועלת כבר בהצלחה 30 שנה לחדור לתחום חדש (קרייזי ליין צירפה אליה את מעצבת האופנה סיגל דקל כדי ליצור עבורה קולקציות מיוחדות ולפנות לקהלים חדשים), אמר לוין: "החלטנו להיכנס לקטגוריה חדשה שנמצאת בצמיחה בארץ ובעולם מתוך רצון להביא בשורה חדשה בחווית הקנייה בעולם המתנות שתתבטא גם במחיר. הרעיון שלנו היה רשת שכולם יוכלו למצוא בה מתנה שווה במחירים שיגרמו לאנשים לחייך, מלבד זאת, אין שום סיבה שחנויות עיצוב מגניבות יהיו רק באירופה".
מאז שהחל משבר האופנה עוד לפני הקורונה רשתות האופנה מחפשות להתרחב לתחומים נוספים בתחום הקמעונאות, וכולן הקימו פלטפורמות אונליין שעליהן הם יכולות למכור מגוון קטגוריות. לאחרונה הודיעה גם קסטרו כי תפתח רשת נוספת שלא בתחום הביגוד, קסטרו הום, בדומה לזארה הום ופוקס הום המתמחות בעיצוב ובכלים לבית.