חד-הקרן נחת: השבועיים האחרונים בליברפול היו כנראה מעבר לכל דמיון עבור נועה קירל, שייצגה את ישראל באירוויזיון 2023 וסיימה את התחרות במקום השלישי אך זכתה באהבת הקהל האינסופית והעניקה ביצוע בלתי נשכח בגמר התחרות שהתקיים שלשום (שבת) לשירה "יוניקורן". בדרך חזרה מבריטניה הזמרת בת ה-22 קפצה לעצירה קטנה בארץ הקודש, רגע לפני שהיא ממריאה שוב - רק שהפעם - היא נוסעת לחופשה פרטית קצרה.
אחרי מסע של חמש שעות נסיעה באוטובוס מליברפול ללונדון וקצת יותר מארבע שעות של טיסה מבירת אנגליה לישראל, קירל נחתה בארץ. "כיף לחזור הביתה אחרי הרבה זמן בתחושת גאווה כל כך גדולה", אמרה קירל הנרגשת למצלמות כשעשרות מעריצים חיכו לה עם דגלים והרעיפו עליה אהבה. "זה היה מעבר לציפיות, שמנו את ישראל על המפה על הבמה הכי גדולה בעולם. זו חוויה שאני לא אשכח בחיים. זו הייתה זכות לייצג את המדינה".
"היו שירים מדהימים ועצם העובדה שהייתי שם בגיל כל כך צעיר זה יוצא דופן. לורין הייתה מדהימה, אחד הדברים הכי גדולים שהיו אי פעם באירוויזיון. זו הייתה חוויה מעבר לכל דימיון רק להיות שם על הבמה עם אמנים כאלו. נתתי את הביצוע עם כל הלב והנשמה".
2 צפייה בגלריה
נועה קירל עם הנחיתה בישראל
נועה קירל עם הנחיתה בישראל
נועה קירל עם הנחיתה בישראל
(צילום: נדב אבס)
"אני טסה מפה לחופשה קצרה של יומיים וחצי, מגיע לי, לא?", היא חייכה. "צריכה לעכל את הכול, להבין את הכול. לתת לגוף לנוח, לברכיים לנוח ואז נמשיך הלאה.
"מה הבמה הבאה? לא יודעת. אם היו אומרים לי לפני שנה שאני אעשה אירוויזיון לא הייתי מאמינה. אי אפשר לדעת מה תהיה הבמה הבאה, רק לייצר מציאות, לחלום ולעבוד קשה".
על המעריצים שהגיעו לקבל אותה עם שובה ארצה והתמיכה שקיבלה מהארץ בזמן התחרות, הוסיפה: "אין כיף יותר גדול מלהגיע לארץ ולקבל את כל האהבה, אני יודעת שעם ישראל היה מאחוריי. זה הדבר הכי גדול ומרגש שעשיתי, לייצג את המדינה. תודה על האהבה ועל התמיכה וללא זה לא הייתי יכולה לעשות את זה.
2 צפייה בגלריה
עשרות מעריצים קיבלו את נועה קירל עם שובה לישראל
עשרות מעריצים קיבלו את נועה קירל עם שובה לישראל
עשרות מעריצים קיבלו את נועה קירל עם שובה לישראל
(צילום: רן בוקר)
"חושבת למנף את ההצלחה תמיד, ומה הלאה. ברור שיש דברים בקנה, ושירים. גם קיבלתי הצעות להופיע בפסטיבלים בעולם. זה כיף גדול לחזור להופיע עבור קהל שלי, יש הרבה דברים. נעדכן".
בתחילה קירל הייתה אמורה להמריא ישר לחופשה קצרה מעבר לים מבלי לתת הצהרה לתקשורת, זאת מתוך רצון סביבתה לתת לה אפשרות להתנתק, אולם הזמרת בת ה-22 ביקשה לאפשר לה להודות לציבור בישראל על התמיכה. "זה חשוב", אמרה ל-ynet על ההחלטה. "זה חשוב בשבילי ובשביל כולם. אני רוצה ליהנות עד הסוף מהרגע הזה".
אירוויזיון 2023 - סיקור נרחב:
את הדרך למטוס בשדה התעופה הית'רו קירל עשתה תוך שהיא נעצרה פעם אחר פעם לבקשות סלפי מהישראלים העוברים והשבים, ונעתרה בשמחה לכל אחת ואחת מהן.
בעלייה למטוס אלעל בירך אותה ואת המשלחת הישראלית הקברניט ואף שודר הקליפ יוניקורן במסכים, זאת בנוסף לקרטיבים בצורת חד קרן, שחיכו לנוסעי המטוס.