סופו של הסגר לא נראה באופק, ואנשי הבמה, הקולנוע והטלוויזיה ממשיכים לתת לנו את הטיפים שלהם איך לעבור את התקופה הזאת בלי להשתגע. אחרי שפתחנו את פרויקט ההמלצות שלנו עם השחקן יובל סגל, הפעם מגיע תורה של הזמרת איה כורם.
כורם, שזכורה מלהיטי הרדיו "שיר אהבה פשוט", "יונתן שפירא", "קליפה" ו"קיץ", ושבזכות מאבקה בחברת התקליטים "עננה" אושר בכנסת חוק על שמה המגן על זכויות אמנים, מקווה לחזור לבמות כדי לקדם את אלבומה השישי, ובינתיים נאלצת למצוא דרכים יצירתיות כדי להעביר את הזמן בבית.
4 צפייה בגלריה
איה כורם
איה כורם
"משתדלת לעשות יוגה ופילאטיס בזום כדי שלפחות הגוף ירגיש טוב". איה כורם
(צילום: מיכאל טופיול)
המלצת צפייה: "'כת הסקס של ניו יורק' בסלקום TV. התרגום של השם לא מאוד מוצלח בעיניי (במקור הסדרה נקראת The Vow). זאת סדרה דוקומנטרית על כת פעילה בארצות הברית שגורמת לחברים בה לעשות דברים מחרידים אחד לשני - וכמובן למי שמנסה לעזוב. מזעזע ומרתק. היא מתחילה בתיאור מפורט של כל מה שטוב בכת, כך שהצופים מתפתים להאמין שמדובר ביופי של ארגון, ומקבלים טעימה קטנה ממה שיוצרי הסרט חשו כשגילו מה שקורה שם מאחורי הקלעים. היא עשויה מעולה".
"חוץ מזה, מכיוון שהתקופה הנוכחית היא מטורללת במיוחד, אין לנו פה בבית יומרות לצפות בשום דבר מאתגר, ואנחנו עושים מרתונים של סדרות סרטים אהובות, כל יום רואים סרט אחר מההתחלה ועד הסוף - כל סרטי 'הארי פוטר', כל סרטי 'מלחמת הכוכבים', 'שר הטבעות', 'מטריקס'… רק להוסיף פחמימה וההנאה מובטחת".
4 צפייה בגלריה
דניאל ריידקליף בתפקיד הארי פוטר
דניאל ריידקליף בתפקיד הארי פוטר
"להוסיף פחמימות וההנאה מובטחת". "הארי פוטר"
(מתוך "הארי פוטר")
המלצות האזנה: "אני מודה שלהיות סגורה בבית עם מפיק מוזיקלי (אדם בן אמיתי) זה לא תענוג גדול, כי זה אומר לשמוע את אותו השיר מאות פעמים ביום, ולמחרת שיר אחר וכן הלאה. בשאר הזמן הטלוויזיה פה בפול ווליום על 'יחידת החילוץ' (הורים לילדים קטנים יבינו), אז כשכבר יש לי שקט, אני נהנית ממנו מאוד. אלבום שהתחברתי אליו לאחרונה הוא Unfollow the Rules של רופוס וויינרייט - יוצר שכל אלבום חדש שלו הוא מתנה".
4 צפייה בגלריה
"כל אלבום חדש שלו הוא מתנה". רופוס וויינרייט
"כל אלבום חדש שלו הוא מתנה". רופוס וויינרייט
"כל אלבום חדש שלו הוא מתנה". רופוס וויינרייט
(צילום: עידו ארז)
המלצות קריאה: "הפריקוול ל'משחקי הרעב' - 'בלדה לנחשים וציפורי שיר', ספר שהעלילה שלו מתרחשת 65 שנה לפני הטרילוגיה, והוא פשוט מעולה".
4 צפייה בגלריה
בלדה לנחשים וציפורי שיר
בלדה לנחשים וציפורי שיר
"פשוט מעולה". "בלדה לנחשים וציפורי שיר"
(עטיפת הספר)
  • רוצים לקרוא את הפרק הראשון מ"בלדה לנחשים וציפורי שיר"? לחצו כאן
והמלצה לסיום - איך להירגע בזמן הסגר? "אני מודה שאין לי המלצות מדהימות כי נראה ששום דבר לא עובד, אבל בכל מקרה משתדלת לעשות יוגה ופילאטיס בזום כדי שלפחות הגוף ירגיש טוב, וגם - לאכול הרבה עוגיות כדי שתהיה לי סיבה ממש טובה לעשות ספורט".