סיפור עלייתו ונפילתו של אדם נוימן, איש העסקים הישראלי שהוביל את חברת WeWork לנסיקה בינלאומית ולהתרסקות מפוארת, הפך לאחד הנושאים המסעירים שמעסיקים את מהדורות החדשות ברחבי העולם, וול סטריט, וגם הוליווד. סרט תיעודי של רון דינרסטין נמצא בשלבי השלמה ויעלה בקרוב ברשת הולו האמריקנית, מפיק האימה ג'ייסון בלום והתסריטאי זוכה האוסקר צ'רלס רנדולף עמלים על דרמה קולנועית, ועתה נודע כי הפקת סדרת טלוויזיה מושקעת מבית אפל tv פלוס תצא לדרך ותיסוב סביב נוימן, אותו יגלם השחקן זוכה האוסקר ג'ארד לטו.
3 צפייה בגלריה
ג'ארד לטו אדם נוימן
ג'ארד לטו אדם נוימן
ג'ארד לטו ואדם נוימן
(צילום: Gettyimages)
הסדרה WeCrashed היא למעשה עיבוד למסך של פודקאסט תחת אותו השם, שליווה ותיאר את ההתרסקות של חברת הנדל"ן המסחרי, שסיפקה חללי עבודה זמינים ללקוחות. התסריטאים לי אייזנברג ודרו קרבליו לקחו על עצמם את המשימה לגבש את העלילה ובמרכזה נוימן ואשתו רבקה, אותה תגלם אן האת'וויי, גם היא זוכת אוסקר.
על פי תיאור הפרויקט, הסדרה בת שמונת הפרקים תלווה את "נסיקתו מלאת תאוות הבצע, והנפילה הבלתי נמנעת של הסטארטאפ WeWork והנרקיסיזם של מי שאהבתם הכאוטית אפשרה לכל זה להתרחש". על פי הודעת אפל tv פלוס, לטו והאת'וויי ייקחו על עצמם גם תואר של מפיקים אחראים של הסדרה. אין עדיין תאריך עליה לסדרה.
3 צפייה בגלריה
אן האת'וויי
אן האת'וויי
אן האת'וויי
(צילום: Gettyimages)
כאמור, סיפורו של אדם נוימן ו-WeWork עומדים במרכז מספר פרויקטים לקולנוע, אבל גם בזירת הטלוויזיה יש כבר סדרה בעבודה בהובלת התסריטאי-מפיק סטיבן פולק, המבוסס על ספרם של העיתונאים אליוט בראון ומורין פארל. בהפקה זו יגלם את נוימן ניקולס בראון, המוכר מהסדרה "היורשים".
3 צפייה בגלריה
אדן נוימן
אדן נוימן
אדם נוימן
(צילום: Gettyimages)
נוימן שמר על פרופיל נמוך יחסית מאז עזיבתו את WeWork ב-2019 לאחר שנאלצו לבטל הנפקה מתוקשרת, לקבל חילוץ במיליארדי דולרים מסופטבנק ולפטר אלפי עובדים. בתקופה הזו הוא הספיק למכור מספר נכסים, ביניהם את דירתו בניו יורק אותה מכר באוגוסט תמורת 3.4 מיליון דולר. במקביל, החברה עצמה הודיעה כי היא משנה בחזרה את השם שלה ל-WeWork מ-We Co.