אחרי חשיפת ynet על זוג לוחמות שנשלחו ל-20 ימי מאסר בעקבות טענה שהתנשקו בחדר המגורים בבסיסן, הזמר עידן חביב תוקף בחריפות את החלטת צה"ל.
"שירתי בבסיס מספיק שנים כדי לראות מערכות יחסים של לוחמים עם פקידות. מול כולם הם מגלים את אהבתם, מתנשקים בכניסה לשקמית, הוא קונה לה בורקס והיא קונה לו ברד. והכול בסדר ואף אחד לא מדבר בכלל", אמר הזמר בסרטון שהעלה לחשבונות האינסטגרם והפייסבוק שלו.
"אבל כשזה שתי בנות פתאום זה הופך להיות עניין. בואו לא נתייפייף, אוקיי?", המשיך חביב, "יש כאן החלטה שהיא חשוכה ומעציבה, ואותי מעציב שזה ככה, זה הכול... זאת לא מדינת הלכה וזה לא צבא הלכה, תגלו את אהבתכם למי שבא לכם, כמה שבא לכם. אם לבן ובת מותר להראות את אהבתם, גם לזוג בנות מותר".
1 צפייה בגלריה
עידן חביב
עידן חביב
עידן חביב
(צילום מסך)
כזכור, אתמול נחשף ב-ynet כי בנות זוג לוחמות נשלחו ל-20 ימי מאסר בעקבות טענה של קצינה על כך שהתנשקו בחדר מגורים. מפקד גדוד ההכשרות של מערך הגנת הגבולות במחנה סיירים שבערבה גזר ביום ראשון ימי מחבוש בפועל על שתי לוחמות, בהן מפקדת, בטענה שהפרו את פקודת השילוב הראוי לאחר שנגעו זו בזו בחדר המגורים שבבסיס – פעמיים בחודש האחרון. בצה"ל אישרו את הפרטים, ודובר צה"ל מסר כי "האירוע בכללותו נמצא בבחינה". בעקבות החשיפה, התפרסם היום כי צה"ל יערוך משפט חוזר ללוחמות.
היום באולפן ynet התייחסה ר', אימה של אחת הלוחמות, לאירוע: "האם צריך לקחת ילדה בת 20 ולהכניס אותה לכלא כי העזה לגעת בבת הזוג שלה? מה קורה לנו?".
לדברי האם, "הבת שלי חיילת מופלאה עם הרבה מאוד ערכים. החלום שלה היה לשרת ביחידה הזו, ואחרי שהיא עברה הכשרה מאוד ארוכה, היא שירתה במשך תקופה בעוטף עזה ועשתה זאת בהצלחה רבה. כרגע היא משרתת בבסיס הדרכה, שבו בעצם קרה המקרה. אחת הקצינות טענה שהבת שלי וחברתה התנשקו, אבל לא היה ולא נברא".