הסדרות המדוברות של HBO מקס בדרך ל-HOT: העונה החדשה של "סקס והעיר הגדולה" (And Just Like That…), שעתידה לעלות בדצמבר בשירות הסטרימינג תשודר בישראל בצמוד לשידורה בארצות הברית.
2 צפייה בגלריה
מתוך ...And Just Like That
מתוך ...And Just Like That
מתוך ...And Just Like That
(צילום: Craig Blankenhorn/HBO)
כמו כן, ישודר ב-HOT גם החידוש שנעשה ל"אחת שיודעת" (Gossip Girl) ושעלה ביולי האחרון מעבר לים; פרק האיחוד המדובר של "חברים" (ביחד עם זכויות שידור לכל עשר העונות של הסדרה); הסדרה המצליחה "הדיילת" (The Flight Attendant) וכל עונותיה של "המפץ הגדול" - שתי הסדרות האחרונות בכיכובה של קיילי קווקו.
על פי הדיווחים, החידוש ל"סקס והעיר הגדולה" (שנקרא ...And Just Like That כרפרנס לאחד ממשפטי המפתח של קארי בראדשו) יורכב מעשרה פרקים בני חצי שעה (הפרק הראשון ייקרא Hello It’s Me), ועתיד להמשיך מהמקום שבו עזבנו את הדמויות בסוף הסרט "סקס והעיר הגדולה 2", ללא קים קטרל (המגלמת את סמנתה), שבחרה שלא להשתתף. שלוש הגיבורות הנותרות - קארי (שרה ג'סיקה פרקר), מירנדה (סינתיה ניקסון) ושרלוט (קריסטין דיוויס) נמצאות בשנות ה-50 לחייהן, כשהן "מנווטות במסע - מהמציאות המסובכת של החיים, החברות והאהבה בשנות ה-30 לחייהן עד לזו, המסובכת יותר, של שנות ה-50 שלהן", כפי שמבטיח התקציר הרשמי.
2 צפייה בגלריה
מתוך "הדיילת"
מתוך "הדיילת"
מתוך "הדיילת"
(צילום: Phil Caruso/HBO)
גרסת 2021 של "גוסיפ גירל", מאידך, לא עוקבת אחר דמויותיה המקוריות אלא מפגישה את הצופים עם דמויות חדשות. כעת ישנו דור חדש של מתבגרים אליטיסטיים שלומדים בתיכון הפרטי קונסטנס בילארד, ומגלים בפתאומיות כי כל סודותיהם הכמוסים ביותר עשויים להיחשף בחשבון אינסטגרם אנונימי חדש מבית גוסיפ גירל, שהכתיר את עצמו כ"מקור מספר 1 לחיים השערורייתיים שלהם".
פרק האיחוד של "חברים", כזכור, שודר בספטמבר והשתתפו בו כל ששת חברי הקאסט - ג'ניפר אניסטון, קורטני קוקס, ליסה קודרו, דיוויד שווימר, מתיו פרי ומאט לבלאנק. במהלכו הם סיפרו כי הם משתדלים לשמור על קשר קרוב, חשפו סיפורים מאחורי הקלעים (ממערכת היחסים הסודית של אניסטון ושווימר, ועד הפחד ממרסל הקוף) ואירחו שחקנים נוספים, בהם את ג'יימס מייקל טיילר, שגילם את גאנת'ר ושהלך השבוע לעולמו לאחר מאבק במחלת הסרטן.
"הדיילת" היא סדרת טלוויזיה אמריקנית בכיכובה של קיילי קווקו ("המפץ הגדול") שעלתה לראשונה ב-HBO מקס בנובמבר 2020, וזכתה לשבחים מהמבקרים ולשלל מועמדויות לאמי ולגלובוס הזהב. היא עוקבת אחר קסנדרה באודן (קווקו), דיילת המתעוררת בחדר המלון שלה בבנגקוק עם הנגאובר מהלילה הקודם, כשלצידה גופה מתה. מתוך חשש להתקשר למשטרה, היא ממשיכה בבוקר כאילו כלום לא קרה ומצטרפת לשאר הדיילים והטייסים שנוסעים לנמל התעופה. עם הגעתה לניו יורק היא נעצרת על ידי סוכני FBI, ששואלים אותה על שהותה האחרונה בבנגקוק, אולם היא עוד לא מצליחה להיזכר במאורעות אותו הלילה - ותוהה: האם יכול להיות שהיא הרוצחת?