ההסכמה של משפחת פיק סביב צוואתו - להעניק את כל הירושה שלו רק לילדיו הקטנים מנישואיו השניים, בהסכמת הילדים הבוגרים - התפרקה.
זמן קצר לאחר מותו של פיק דווח לראשונה ב-ynet וב"ידיעות אחרונות" על כך שפיק החליט להותיר את כל ירושתו לילדיו הקטנים, מבת זוגו לשעבר שירה מנור, וכי הבנות הבוגרות דניאלה ושרונה פיק תומכות בכך ואף הגישו בקשה לרשם הירושות לממש את הצוואה של אביהן. בכך למעשה הבנות הבוגרות ויתרו על הירושה של אביהן.
2 צפייה בגלריה
תמונתו של צביקה פיק
תמונתו של צביקה פיק
תמונתו של צביקה פיק
(צילום: יובל חן)
פיק גם ביקש, לפי צוואתו, שהבת דניאלה טרנטינו-פיק תהיה מנהלת העיזבון והנאמנה למימוש הצוואה, מי שאחראית למעשה על כל העיזבון וחלוקתו לילדים הקטנים, עד שיגיעו לגיל בגרות. לגבי נושא מעמדה של פיק-טרנטינו כמנהלת העיזבון התנהל משא ומתן בין האחיות פיק ופרקליטיהם, בועז קראוס ועמית אלזם, לבין פרקליטה של מנור. נמסר כי למנור היו כמה הערות בנושא.
אך בעוד פרקליטי שני הצדדים היו במשא ומתן, לפתע הבן של צביקה פיק מנישואיו הראשונים למירית שם-אור - בנלי פיק, אחיהן של דניאלה ושרונה - הגיש התנגדות לקיום הצוואה לטובת הילדים הקטנים.
כמו כן, נודע כי גם מירית שם-אור, אשתו הראשונה של פיק ואם ילדיו הבוגרים, הצטרפה לבקשה של בנה בנלי, וזאת למרות שהיא גרושתו של פיק מלפני שנים רבות.
בעקבות הגשת בקשת ההתנגדות של בנלי נשאלה השאלה האם דניאלה ושרונה ישנו את עמדתן או ימשיכו עם בקשתן לקיום הצוואה. לאחר מספר ימים של חוסר וודאות, בימים האחרונים התברר כי האחיות שרונה ודניאלה החליטו להגיש בקשה למחוק את בקשתן לקיום הצוואה ומינוי דניאלה כנאמנה על קיום הצוואה.
2 צפייה בגלריה
קוונטין טרנטינו ודניאלה פיק
קוונטין טרנטינו ודניאלה פיק
דניאלה טרנטינו-פיק עם בן זוגה, קוונטין טרנטינו
(צילום: GettyImages)
ל-ynet נודע כי בנלי פיק, המיוצג על ידי עו"ד מאיר בר מוחא, מבקש לקיים צוואה קודמת של אביו, השונה מזו שכתב מאוחר יותר. בצוואה הראשונה חילק צביקה פיק את רכושו בחלקים שונים בין כל ילדיו, הבוגרים כמו גם הקטנים. עכשיו צפוי ששירה מנור, אם הילדים הקטנים, תגיש בקשה משלה לקיום הצוואה האחרונה של פיק עבור ילדיה, במקום בקשת האחיות פיק. כך הפרשה תעבור לדיונים בבית המשפט, כאשר השאלה שתעמוד להכרעה תהיה איזו מהצוואות, השנייה או הראשונה, בתוקף.
פרקליטם של בנלי פיק ומירית שם-אור, עו"ד מאיר בר-מוחא, מסר: "ההתנגדות לצוואה הוגשה בעקבות גילויים חדשים וקשים כנגד שירה מנור".
עו"ד בועז קראוס ועו"ד עמית אלזם, שייצגו את דניאלה טרנטינו-פיק ואת שרונה פיק-פדרמן בעניין הגשת הבקשה לקיום הצוואה ומחיקתה, סירבו להתייחס לדברים.
עו"ד מאיר בר מוחאעו"ד מאיר בר מוחא
עו"ד בועז קראוסעו"ד בועז קראוסמשה טסלר
פרקליטה של שירה מנור, עו"ד שמואל מורן, אמר כי "מה שצריך להאמר ייאמר כמובן בבית המשפט". עו"ד מורן הוסיף גם: "צביקה ז"ל ערך צוואה בה ציווה לדאוג לילדיו הקטנים. מצער שילדיו הבגירים מעלים טענות חסרות שחר ופתחו במאבק מיותר חסר כל בסיס משפטי. שירה תעשה הכל כדי לשמור על פרטיות ילדיה ועל זכויותיהם. לי אין כל ספק כי בית המשפט יקיים את הצוואה אשר משקפת ושיקפה את רצונו של צביקה עד יום מותו".