מניפסט - עונה 4, חלק 2 ואחרון (Manifest)

מתי ואיפה: 2 ביוני, נטפליקס.
מה הסיפור: פרקים אחרונים של סדרת הדרמה העל-טבעית הפופולרית. כמו דמויות רבות בעלילת הסדרה, היה נדמה כי גורלה של "מניפסט" נחרץ כאשר רשת NBC החליטה לבטל אותה בסוף עונתה השלישית, אך לאחר שעונות 3-1 עלו לשירות הסטרימינג וזכו להצלחה אדירה, החליטו בנטפליקס להפיק עונה נוספת ואחרונה.
אנחנו מגיעים לעשרת הפרקים האחרונים בסדרה כחצי שנה לאחר עליית החלק הראשון. כזכור - ומרגע זה היזהרו מספוילרים - בפרק העשירי איבדנו את זיק, בעלה של מקיילה שהציל את קאל מהלוקמיה ששבה לגופו, אנג'לינה זרעה הרס עם אבן הספיר שמצאה, וממשלת ארצות הברית שמה לה למטרה את נוסעי טיסה 828. בחלק החדש האחרון, נגלה כי הוקם גוף שתפקידו לפקח על הנוסעים שאינם יכולים לעקוב יותר אחר ה"קריאות" לבדם. במקביל בן, מקיילה, סאנבי ושאר הדמויות האהובות עלינו צריכות להתמודד עם זמן המוות - התאריך שבו תיכחד האנושות, שהוא באופן גימיקי (אך חמוד) ה-2 ביוני.
10 צפייה בגלריה
מתוך "מניפסט" - עונה 4, חלק 2
מתוך "מניפסט" - עונה 4, חלק 2
מתוך "מניפסט" - עונה 4, חלק 2
(צילום: באדיבות נטפליקס)
מי בפנים: מלבד מאט לונג שדמותו כאמור הלכה לעולמה, ימשיכו איתנו הכוכבים הקבועים, בהם מליסה רוקסבורו, ג'וש דאלאס ("עד עצם היום הזה"), ג'יי. אר. רמירז ("ג'סיקה ג'ונס") ועוד.

איידול (The Idol)

מתי ואיפה: 5 ביוני, yes, HOT וסלקום TV.
מה הסיפור: הסדרה המדוברת - שלא לומר שערורייתית - של אייבל טספיי (המוזיקאי המוערך דה וויקנד, שגם מככב בה בתפקיד משחק ראשון) ושל יוצר "אופוריה" סם לווינסון סוף-סוף מגיעה למסך הקטן. הדרמה הדקדנטית והאפלה בת ששת הפרקים מתארת את סיפורה של ג'וסלין, זמרת פופ צעירה שחווה התמוטטות עצבים, ואחריה - על מנת לשקם את הקריירה שלה - נוהה אחר גורו העצמה אישית כריזמטי, ומפתחת איתו מערכת יחסים סבוכה ונצלנית.
עוד בטרם עלייתה, הסדרה עוררה שיח רב - ושלילי יש לציין - בעקבות דיווחים על סביבת עבודה בעייתית מאחורי הקלעים ושכתובים שהפכו את הסדרה ל"פורנו עינויים", כפי שדווח בתחקיר של "רולינג סטון" ממרץ האחרון. גם לאחר שהוקרנה בבכורה בפסטיבל קאן בשבוע שעבר, הביקורות מיהרו להגיע, כשהדרמה הוגדרה כ"פנטזיה גברית רעילה". לווינסון ושותפיו כמובן הכחישו את הטענות, ולנו נותר לשפוט בעצמנו את התוצר המוגמר.
10 צפייה בגלריה
מתוך "איידול"
מתוך "איידול"
מתוך "איידול"
(צילום: באדיבות yes, HOT וסלקום TV)
מי בפנים: לילי-רוז דפ ("המלך", בתם של ג'וני ו-ונסה פאראדי בתפקיד טלוויזיוני ראשון), דה וויקנד, דן לוי ("שיט'ס קריק"), איליי רות' ("ממזרים חסרי כבוד"), האנק עזריה ("משפחת סימפסון") ומאיה עשת הישראלית ("נייטפלייר").

אמת או חובה - עונה 4 ואחרונה (Never Have I Ever)

מתי ואיפה: 8 ביוני, נטפליקס.
מה הסיפור: עונת סיום לקומדיית הנעורים המצליחה שיצרה מינדי קלינג המוכשרת. כן, אומנם כבר הותשנו קצת אבל עכשיו דייווי שמיניסטית ולפחות יש הבטחה שזה ייגמר בקרוב. את העונה הקודמת עזבנו כזכור אחרי ש(ספוילר!!!) דייווי ובן נכנעים להורמונים שטורפים את דעתם ומקיימים יחסי מין.
איך שני הטינאייג'רים יתמודדו עם הסטטוס החדש? למה למען השם פקסטון עדיין שם למרות שסיים את לימודיו? והאם דייווי תצליח להתקבל לפרינסטון, אוניברסיטת חלומותיה? כל זאת ועוד בעונה האחרונה.
10 צפייה בגלריה
מתוך "אמת או חובה" - עונה 4
מתוך "אמת או חובה" - עונה 4
מתוך "אמת או חובה" - עונה 4
(צילום: באדיבות נטפליקס)
מי בפנים: כל הפנים המוכרות מהעונות הקודמות, בהם מאיטריי רמקרישנן בתפקיד הראשי, דארן בארנט כפקסטון, ניסי נאש ("דאהמר") ועוד.

The Crowded Room

מתי ואיפה: 9 ביוני, אפל TV פלוס.
מה הסיפור: ליאור רז ממשיך להתחכך בשמות הגדולים בהוליווד כשהפעם הוא מגיח במותחן פסיכולוגי מצופה לצידו של טום הולנד. "החדר הצפוף" (בתרגום חופשי) מגוללת את סיפורו של דני סאליבן (הולנד), צעיר שמוצא עצמו בלב חקירת אירוע ירי בניו יורק של 1979, כאשר הוא אינו מבין מה הקשר שלו לאירועים. פסיכולוגית קלינית נשלחת לשוחח עימו ובסדרת ראיונות הצופים נחשפים לקווים נוספים בדמות של דני.
הסיפור מבוסס באופן חלקי על הספר The Minds of Billy Milligan מאת דניאל קיז, המספר את סיפורו האמיתי של בילי מיליגן - האדם הראשון בארצות הברית שזוכה לאחר שביצע פשע חמור מכיוון שטען כי סובל מהפרעת זהות דיסוציאטיבית (או פיצול אישיות, בשפת העם). מי שאחראי על העיבוד הטלוויזיוני החדש הוא עקיבא גולדסמן, שהיה אמון גם על העיבוד הקולנועי של "נפלאות התבונה" ואף זכה עליו באוסקר. בואו נאמר - יש למה לצפות.
10 צפייה בגלריה
מתוך הטריילר The Crowded Room
מתוך הטריילר The Crowded Room
מתוך הטריילר The Crowded Room
(צילום: באדיבות אפל TV פלוס)
מי בפנים: טום הולנד ("ספיידרמן"), ליאור רז ("פאודה"), אמנדה סייפריד ("ילדות רעות", "מאמא מיה!"), אמי רוסום ("חסרי בושה"), סשה ליין ("אמריקן האני").

ללכת עד הסוף (The Full Monty)

איפה ומתי: 14 ביוני, דיסני+.
מה הסיפור: למעלה מ-25 שנה אחרי ששוחרר לראשונה סרט הקאלט "ללכת עד הסוף", מגיע סיקוול טלוויזיוני עם חברי הקאסט המקורי. הקומדיה, שעוסקת בעובדים לשעבר של מפעל פלדה בבריטניה המחליטים לפתוח מופע חשפנות כדי להרוויח כסף, נכשלה תחילה בקופות, כשבסוף השבוע הראשון שלה הרוויחה 100 אלף דולר בלבד. אולם תוך זמן מה סרט האינדי הפך ללהיט והכניס כ-250 מיליון דולר, כאשר הושקע בו תקציב זעום (באופן יחסי) של 3.5 מיליון. הקומדיה המטורללת נגעה בנושאים קשים באופן מצחיק ונוגע ללב, והועמדה לארבעה פרסי אוסקר, וזכתה בפרס באפטא.
הסדרה החדשה בת שמונת הפרקים מתרחשת 25 שנים לאחר עלילת הסרט ותעקוב אחר אותה חבורה, עת שהם מנווטים בשפילד הפוסט-תעשייתית, ותיגע בשינויים החברתיים שחלו בה לאורך השנים בשלל תחומים, בהם חינוך ובריאות. גאז עדיין תחמן כהרגלו ומתמודד עם בתו המתבגרת, ודייב מסור לאשתו שמנהלת כעת בית ספר מלא בעיות.
10 צפייה בגלריה
מתוך "ללכת עד הסוף"
מתוך "ללכת עד הסוף"
מתוך "ללכת עד הסוף"
(צילום: באדיבות דיסני+)
מי בפנים: רוברט קרלייל ("טריינספוטינג", "עד עצם היום הזה"), מארק אדי ("משחקי הכס", "סיפורו של אביר"), לזלי שארפ ("החיים שאחרי"), הוגו ספיר ("צל ועצם") ועוד.

משפחת ג'מסטון - עונה 3 (The Righteous Gemstones)

מתי ואיפה: 19 ביוני, yes, HOT וסלקום TV.
מה הסיפור: הקומדיה השחורה הפרועה של דני מקברייד חוזרת בעונה שלישית. מי שפספס, היא עוקבת אחר משפחת ג'מסטון, בהובלת ד"ר איליי, שעומדת בראשה של כנסיית ענק המגלגלת מיליונים. העלילה עוקבת אחר פיתוח העסק על ידי כמרים מושחתים, ומערכת היחסים הסבוכה בין איליי לילדיו. סוג של "יורשים" רק הרבה יותר נוצרית, מטורללת ומצחיקה.
בעונתה השלישית של הסדרה נלווה את שלושת ילדי ג'מסטון במרדף אחר חלומם - לשלוט בכנסייה הגדולה, אך נראה כי שגרת העבודה התובענית והאתגרים הרבים בניהול כנסייה גרמו להם להבין שאולי זו לא המשימה המתאימה להם.
10 צפייה בגלריה
מתוך "משפחת ג'מסטון" - עונה 3
מתוך "משפחת ג'מסטון" - עונה 3
מתוך "משפחת ג'מסטון" - עונה 3
(צילום: באדיבות HBO)
מי בפנים: ג'ון גודמן ("ביג ליבובסקי"), דני מקברייד ("פיינאפל אקספרס"), אדם דיויין ("עובדים מצטיינים", "פיץ' פרפקט").

פלישה סודית (Secret Invasion)

מתי ואיפה: 21 ביוני, דיסני+.
מה הסיפור: תוספת טלוויזיונית מכובדת ומצופה ליקום של מארוול. הסדרה מתרחשת בהווה ביקום הקולנועי, ומבוססת על סדרת חוברות קומיקס באותו השם. היא מתמקדת במאבק של ניק פיורי, אוורט רוס, מריה היל והסקרול טאלוס בגזע הסקרול - חייזרים שהסתננו לכדור הארץ במהלך השנים והשתלבו בעמדות בכירות, שאותם ייתכן שאתם זוכרים מ"קפטן מארוול". כעת פיורי ובני בריתו נמצאים במרוץ נגד הזמן כדי לסכל את פלישת הסקרולים ולהציל את האנושות.
מי בפנים: סמואל אל. ג'קסון ("הנוקמים"), בן מנדלסון ("קפטן מארוול"), קובי סמולדרס ("איך פגשתי את אמא"), קינגסלי בן-אדיר ("כנופיית ברמינגהם"), אוליביה קולמן ("הכתר"), אמיליה קלארק ("משחקי הכס"), מרטין פרימן ("שרלוק") ודון צ'ידל ("איירון מן 2").

פשוט ככה - עונה 2 (And Just Like That)

מתי ואיפה: 22 ביוני, HOT.
מה הסיפור: הריבוט של "סקס והעיר הגדולה" חוזר, ומציג - שובו של איידן. איידן (בגילומו של ג'ון קורבט) הצטרף לסדרת המקור בעונה השלישית, והיה למושא האהבה לסירוגין של קארי ובעיקר לחביב הקהל. ב-2010 הוא אף הפציע בסרט "סקס והעיר הגדולה 2" המושמץ. הצטרפותו של איידן בעונה השנייה משמחת במיוחד, לאחר שהשחקן אישר ל"פייג' סיקס" עוד באפריל 21' כי ייקח חלק בריבוט, אך לאכזבת המעריצים נעדר מן העונה הראשונה.
לאחר שבעונה הקודמת קארי התמודדה עם האבל של אובדן מיסטר ביג, בסיום העונה נראה כי היא מוכנה לשוב לעולם הדייטינג לאחר שהתנשקה עם מפיק הפודקאסט שלה - פרנקלין. לא הרבה ידוע בשלב זה על עלילת העונה השנייה, אך ניתן להעלות על הדעת כי חלק ניכר מהעלילה יעסוק בחיי האהבה של קארי - ובשאלת השאלות - האם היא ואיידן יחזרו. פרט לאיחוד האפשרי של הזוג, נעקוב גם אחרי שרלוט ומשפחתה ואחרי מערכת היחסים החדשה של מירנדה עם צ'ה דיאז.
10 צפייה בגלריה
מתוך "פשוט ככה" - עונה 2
מתוך "פשוט ככה" - עונה 2
מתוך "פשוט ככה" - עונה 2
(צילום: באדיבות HOT ו-NEXT TV)
מי בפנים: יותר מעניין מזה ששרה ג'סיקה פרקר, קריסטין דייוויס וסינתיה ניקסון ישובו לעונה נוספת, כולם מחכים ומצפים לתפקיד האורח המפתיע של הצלע הרביעית בחבורה, קים קטרל - סמנתה ג'ונס האחת היחידה שצפויה להבליח לרגע קצרצר בפרק האחרון של העונה. כזכור, בעבר הודיעה קטרל כי היא מתנגדת בתוקף לכל חידוש של הסדרה וכי לא תיקח חלק בעיבודים הבאים, אבל כנראה שאין דבר שכסף לא פותר. עוד ישתתפו שרה רמירז ("האנטומיה של גריי"), טוני דנזה ("מי הבוס?") ולפי דיווחים מעבר לים גם המוזיקאי.ת סם סמית - ככל הנראה בתפקיד עצמו.ה. נותר בחוץ: כריס נות' (מיסטר ביג) שהואשם בתקיפות ואונס על ידי מספר נשים ונראה שהקינסול שלו הגיע בתזמון מדויק לסדרה, שנפרדה גם היא מדמותו במקביל.

הדוב - עונה 2 (The Bear)

מתי ואיפה: 22 ביוני, הולו; ב-3 באוגוסט תגיע גם לדיסני+.
מה הסיפור: כרמי פותח מסעדה, וכפרה עליו מגיע לו! סליחה - למי מכם שמצטרף באיחור, כרמן (כרמי) הוא שף מקצועי שעבד במסעדת פיין-דיינינג בניו יורק עד שנאלץ לשוב לעסק המשפחתי בשל מות אחיו, ומנסה מאז להפוך את מזללת הכריכים שלו בשיקאגו למצליחה תוך שהוא נאבק עם עובדים בעייתיים וחובות עתק.
בסוף העונה הקודמת (ספוילר) הוא מוצא באופן מפתיע סכומי כסף אדירים שמאפשרים לו לפתוח את מסעדת חלומותיו. בעונה החדשה, יחד עם סידני הסו-שף שלו וצוות המטבח המאתגר, הוא יתמודד עם הקשיים שכרוכים בפתיחת מקום חדש, תוך שכרמי עוד מתמודד עם המוות של אחיו ושאר צלקות נפשיות.
10 צפייה בגלריה
מתוך "הדוב" - עונה 2
מתוך "הדוב" - עונה 2
מתוך "הדוב" - עונה 2
(צילום: באדיבות דיסני+)
מי בפנים: השחקנים מהעונה הקודמת צפויים לשוב גם לנוכחית, כשג'רמי אלן ווייט ("חסרי בושה") ישוב לתפקיד הראשי, שעליו גם זכה בפרס גלובוס הזהב, איו אדיבירי תחזור לעמדת הסו-שף, ועל פי דיווחים מעבר לים גם בוב אודנקירק ("סמוך על סול") צפוי להופיע בתפקיד אורח.

המכשף - עונה 3 (The Witcher)

מתי ואיפה: 29 ביוני, נטפליקס.
מה הסיפור: העונה האחרונה של הנרי קאביל בתור המכשף גראלט מריבייה, לפני שיוחלף בליאם המסוורת' בעונות הבאות. בעוד הסדרה מתיימרת להיות "משחקי הכס" של נטפליקס, מה שבאמת מושך בה הוא מערכת היחסים בין גראלט הרציני והקשוח לבין הדמויות הנשיות שמלוות אותו - המכשפת יניפר, ומי שהפכה להיות בת חסותו בעונה הקודמת - הנסיכה סיריליה (סירי).
העונה הקודמת נגמרה לאחר שהגיבורים מצליחים לשחרר את סירי מהשתלטותה של שדה רבת עוצמה בשם וולת' מייר, אך היא וצבא של רוחות הרס נשבעים כי עוד יצליחו לתפוס אותה. במקביל אנו מגלים כי גם מלכי הצפון מנסים לתפוס את סירי, ועל אף שאין מידע רב בנוגע לעונה השלישית - נראה שהמצוד אחר סירי וניסיונותיהם של גראלט ויניפר להגן עליה יהיו חלק נכבד ממנה.
10 צפייה בגלריה
מתוך "המכשף" - עונה 3
מתוך "המכשף" - עונה 3
מתוך "המכשף" - עונה 3
(צילום: באדיבות נטפליקס)
מי בפנים: ממשיכים מהעונות הקודמות - הנרי קאביל ("סופרמן" לשעבר), פרייה אלן ("מילקשייק אבק שריפה") ואניה צ'אלוטרה.

מראה שחורה - עונה 6 (Black Mirror)

מתי ואיפה: 15 ביוני, נטפליקס.
מה הסיפור: האנתולוגיה הדיסטופית הפופולרית חוזרת בעונה חדשה אחרי ארבע שנות היעדרות. גם השנה אנחנו יכולים לצפות לשלל תרחישי אימים מצמררים בחסות הטכנולוגיה, בהם אישה שמגלה לפתע כי חברת סטרימינג החליטה לעבד את סיפור חייה לדרמה טלוויזיונית, או זוג צעיר שמגיע לעיירה מנומנמת בסקוטלנד על מנת ליצור סרט טבע דוקומנטרי אך נשאב לתוך אירועי העבר השערורייתיים של המקום.
כמו בעונותיה הקודמות, כל פרק בסדרה הינו סיפור העומד בפני עצמו, ובעונה הנוכחית יהיו חמישה פרקים, שאת כולם כתב יוצר הסדרה - צ'רלי ברוקר.
10 צפייה בגלריה
מתוך "מראה שחורה" - עונה 6
מתוך "מראה שחורה" - עונה 6
מתוך "מראה שחורה" - עונה 6
(צילום: באדיבות נטפליקס)
מי בפנים: קאסט נוצץ הכולל את סלמה הייק ("דוגמה"), מייקל סרה ("האקסים של החברה שלי"), זאזי ביטס ("אטלנטה"), קייט מארה ("בית הקלפים"), ג'וש הארטנט ("פרל הארבור"), ארון פול ("שובר שורות") ועוד.