הסופרת מרגרט אטווד, מחברת ספר "סיפורה של שפחה", הגיבה אמש (א') לצעדת השפחות במחאה על המהפכה המשפטית כשהתייחסה שוב לתיעוד המיצג בחשבון הטוויטר שלה. "מעולם לא ראיתי כל כך הרבה 'שפחות' צועדות במחאה כזו מחוץ לסדרה 'סיפורה של שפחה'!", כתבה.
1 צפייה בגלריה
מרגרט אטווד
מרגרט אטווד
מרגרט אטווד
(צילום: AP)
כזכור, בסרטון המדובר שאטווד שיתפה מוקדם יותר השבוע, נראות עשרות נשים שמצולמות ממבט על, כשהן צועדות ברחוב קפלן בתל אביב "ביום השיבוש", בעודן לבושות בתלבושות השפחה מהסדרה. אטווד שיתפה את דבריה של של אחת מהצועדות במיצג שהתקיים בחיפה, ושכתבה: "זו חוויה שמעולם לא חוויתי. מטריד ומרגש בו זמנית".
לכתבות נוספות בנושא:
כזכור, בשבוע שעבר הזמרת אפרת גוש לקחה חלק במיצג השפחות ואמרה ל-ynet: "הייצוג הנשי הנמוך בממשלה ובמשרדיה יגרום וגורם לכך שאנחנו הנשים נופקר - במגזר היהודי ובטח שבמגזר הערבי. אנחנו צבא של נשים שדורשות את שלומן ויודעות להחזיר ואנחנו נפרע את החוק שחוטא לאמת!".


מחאת השפחות - השואבת כאמור השראה מספרה של אטווד, "סיפורה של שפחה" - צברה תאוצה בשבועות האחרונים כחלק מההפגנות הרחבות נגד המהפכה המשפטית המתקיימות ברחבי המדינה, כאשר במצעד לוקחות חלק מאות נשים, שלבושות בגלימות אדומות ובכובעים לבנים.