בריטני ספירס תקבל כ-15 מיליון דולר תמורת הזכות להוציא ממואר על חייה - החל מהפריצה שלה בתור נערה, דרך יחסיה הבעייתיים עם משפחתה ועד הדברים שעברו עליה בשנים האחרונות, כך על פי דיווח של "פייג' סיקס".
2 צפייה בגלריה
בריטני ספירס
בריטני ספירס
חייה יעובדו לספר זיכרונות. בריטני ספירס
(צילום: AP)
חברת ההוצאה סיימון ושוסטר זכתה בזכויות לספר אחרי מאבק גדול ומלחמת הצעות מול חברות הוצאה נוספות.
על פי הדיווח, "העסקה היא אחת הגדולות אי פעם, שנייה רק לסכום שקיבלו ברק ומישל אובמה". הנשיא לשעבר ורעייתו חתמו על עסקת ענק בשווי 65 מיליון דולר כדי לכתוב מספר ספרים עבור פינגווין רנדום האוס ב-2017.
העסקה בין ספירס בת ה-40 וסיימון ושוסטר הגיעה חודשים ספורים לאחר שהזמרת המצליחה ניצחה במאבק המשפטי שלה מול אביה ג'יימי ספירס, שהיה האפוטרופוס שלה ב-14 השנים האחרונות. ההחלטה למנות אפוטרופוס בדרך כלל ניתנת כשאדם בוגר אינו מסוגל לקבל החלטות בעצמו - והוטלה ב-2007 אחרי תקופה של מחלות נפש של ספירס. דיווחים ושמועות שלפיהן היא מוחזקת במצב הזה בניגוד לרצונה הביאו ליצירה של התנועה FreeBritney.
2 צפייה בגלריה
מישל וברק אובמה
מישל וברק אובמה
ברק ומישל אובמה
(צילום: AP)
בשנה שעברה היא העידה בפומבי בפעם הראשונה וסיפרה בפירוט על חייה, וחשפה בין היתר כי אולצה לעבוד ברצף למרות שביקשה הפסקות, שלא הייתה לה כלל שליטה על הכספים שלה, שנאסר עליה להתחתן עם בן זוגה ונמנע ממנה להסיר את אמצעי ההגנה שבו השתמשה חרף רצונה להיכנס להיריון. "אני בהלם. אני בטראומה", היא סיפרה אז. "אני רק רוצה את חיי בחזרה".
השופט השעה מאז את אביה מתפקידו כאפוטרופוס בספטמבר וחודשיים לאחר מכן ההחלטה הוסרה לחלוטין. ספירס אמרה מיד לאחר מכן שהיא מאמינה ש"כל בני משפחתה צריכים להיכנס לכלא בעקבות הטיפול המדכא והמשפיל שהיא חוותה בתקופה הזו".