שנת 2021 הביאה איתה לא מעט בשורות לעולם הטלוויזיה - המעבר של היקום הקולנועי של מארוול, להיטים נוספים מבית HBO כמו "הסודות של איסטאון" וה"לוטוס הלבן", וסדרות מד"ב ופנטזיה אפיות דוגמת "מחזור כישור הזמן" ו"פלישה". אז מה כבר אפשר לחדש לנו? ובכן, מתברר שלא מעט: די.סי. ינסו לתת פייט עם השקת תוכנית ראשונה מהיקום הקולנועי שלהם, הבכורה המצופה של "שר הטבעות" תגלה אם ההשקעה האסטרונומית השתלמה, משחקים פופולריים כמו Halo ו-The Last of Us יקבלו עיבודים - ו"בית הדרקון" תחזיר אותנו לכס הברזל של הטארגאריינים בווסטרוז. התמקמו על הספה וקחו משהו לנשנש מול הטלוויזיה - זה מה ש-2022 מכינה לכם.
10 צפייה בגלריה
הסדרות של 2022
הסדרות של 2022
בקרוב על המסכים שלכם. הסדרות של 2022
(צילום: באדיבות דיסני פלוס, Ollie Upton/HBO, נטפליקס)
.

פיסמייקר (Peacemaker)

13 בינואר, HBO מקס סדרת בת לסרט "יחידת המתאבדים" שנוצרה על ידי ג'יימס גאן ("יחידת המתאבדים", "שומרי הגלקסיה"), ומהווה את סדרת הטלוויזיה הראשונה שמתרחשת ביקום המורחב של די.סי. פיסמייקר (משכין השלום, בתרגום חופשי), שהכרנו כבר בסרט, הוא גיבור-על המחויב לרעיון של שלום עולמי - ומוכן להשתמש באמצעים אלימים במיוחד כדי להשיג זאת. בסדרה החדשה, הצופים יכירו את מקורותיו של פיסמייקר ואת האופן שבו הוא מתמודד עם הקשיים שלו. מככבים: ג'ון סינה ("יחידת המתאבדים"), רוברט פטריק ("שליחות קטלנית 2: יום הדין"), פרדי סטרומה ("ברידג'רטון"), ג'ניפר הולנד ("יחידת המתאבדים"), דניאל ברוקס (טייסטי מ"כתום זה השחור החדש") ועוד.

איך פגשתי את אבא (How I Met Your Father)

18 בינואר, הולו הספין-אוף המצופה ללהיט הטלוויזיוני מ-2005, "איך פגשתי את אמא". עלילת הסדרה תתרחש כמה עשורים קדימה, בעתיד שבו סופי מספרת לבנה את סיפור ההיכרות שלה עם אביו - סיפור שמחזיר אותם ואת הצופים לניו יורק של שנת 2021, כשסופי והחברים שלה עדיין מנסים לברר מי הם, מה הם רוצים מהחיים ואיך הם יצליחו למצוא אהבה בעידן אפליקציות הדייטינג והאפשרויות הבלתי נגמרות. מככבים: הילארי דאף ("יאנגר"), קים קטרל ("סקס והעיר הגדולה"), כריסטופר לואל ("צעירה ומבטיחה"), ג'וש פק ("דרייק וג'וש") ועוד.

פאם וטומי (Pam & Tommy)

2 בפברואר, הולו דרמה קומית ביוגרפית שחוזרת לפרשת קלטת המין של השחקנית פמלה אנדרסון ובן זוגה דאז, טומי לי, שצולמה בפרטיות במהלך ירח הדבש שלהם. הסדרה תעקוב בעיקר אחר הזוגיות של השניים - מנישואיהם אחרי 96 שעות היכרות בלבד אי שם ב-1995, ועד ההשפעה של דליפת הקלטת, שנגנבה על ידי חשמלאי שהעסיקו ונמכרה על ידיו להפצה. השניים, אגב, לא מעורבים בהפקת הסדרה אולם כן היו מודעים לעשייתה. מככבים: לילי ג'יימס ("בייבי דרייבר"), סבסטיאן סטן ("קפטן אמריקה: חייל החורף"), ניק אופרמן ("מחלקת גנים ונוף"), טיילור שילינג ("כתום זה השחור החדש") וסת' רוגן, שיצר את הסדרה ביחד עם שותפו, אוון גולדברג.

להמציא את אנה (Inventing Anna)

11 בפברואר, נטפליקס מיני-סדרה מבית שונדה ריימס המבוססת על כתבה שפורסמה ב"ניו יורק מגזין" בשנת 2018 וזכתה להכרה בכל רחבי ארצות הברית. עיתונאית שמנסה להוכיח את עצמה בפני עורכיה חושפת כיצד בחורה צעירה בשם אנה דלווי, לכאורה בתו חובבת האינסטגרם של מיליונר גרמני, הצליחה לשטות באנשי סצנת המסיבות הניו-יורקית ולא רק שיקרה להם לגבי זהותה - אלא גם גנבה מהם מאות אלפי דולרים. מככבים: ג'וליה גארנר ("עוזרת אישית"), לברן קוקס ("כתום זה השחור החדש"), אנה קלמסקי ("ויפ"), ג'ף פרי ("האנטומיה של גריי"), קייטי לווס ("סקנדל") ועוד.

העניין לגבי פאם (The Thing About Pam)

8 במרץ, NBC דרמת פשע אמיתי המבוססת על סיקור מקרה הרצח של בטסי פריה על ידי פודקאסט באותו השם מ-2019, בהובלת תוכנית התחקירים האמריקנית "דייטליין". רגע אחרי חג המולד של 2011, בטסי פריה נמצאה מתה על ידי בעלה ראס, כשעל גופתה סימני דקירות מרובים. ראס נעצר על ידי המשטרה ולאחר שפאם האפ, קולגה של בטסי מהעבודה, הצביעה עליו כאשם במהלך החקירה והעידה נגדו במשפט, הוא הורשע ברצח אשתו ונידון למאסר עולם. הכול משתנה כשראייה חדשה שמובאת על ידי עורך דינו של ראס חושפת קשר מפתיע לרצח - של לא אחרת מאשר פאם. מככבים: רנה זלווגר ("יומנה של ברידג'ט ג'ונס"), ג'וש דוהמל ("רובוטריקים"), ג'ודי גריר ("פתאום 30"), גדעון אדלון ("הכישוף: הדור הבא", ובתה של פמלה אדלון) ועוד.
10 צפייה בגלריה
רנה זלווגר, פאם האפ
רנה זלווגר, פאם האפ
רנה זלווגר, פאם האפ
(צילום: AP)

Winning Time: The Rise of the Lakers Dynasty

צפויה לעלות במרץ 2022, HBO מקס דרמת הספורט המצופה של אדם מקיי ("מכונת הכסף", "אל תביטו למעלה"), שעלתה לכותרות לאחרונה בעקבות סכסוך מצער בין מקיי ובין מי שאמור היה לככב בה, וויל פארל, תתאר את ימי הזוהר של קבוצת ה-NBA לוס אנג'לס לייקרס בשנות ה-80. במהלך התקופה, עם כוכבים כמו מג'יק ג'ונסון וכרים עבדול ג'אבר ותחת הנהגתם של הבעלים הצבעוני של הקבוצה ג'רי באס, המנהל המבריק ג'רי ווסט והמאמן הקשוח פאט ריילי, הפכה הקבוצה למצליחה והפופולרית ביותר בליגה – כולל חמש טבעות אליפות. מככבים: ג'ון סי. ריילי ("אחים חורגים"), אדריאן ברודי ("הפסנתרן"), סאלי פילד ("פורסט גאמפ"), ג'ייסון קלארק ("כוכב הקופים: השחר"), גבי הופמן ("טרנספרנט") וג'ייסון סיגל ("איך פגשתי את אמא") בין רבים אחרים.

שר הטבעות (The Lord of the Rings)

2 בספטמבר, אמזון פריים 250 מיליון דולר שילמה אמזון על הזכויות לסאגת "שר הטבעות" של ג'. ר. ר. טולקין, ומי יודע כמה מיליונים נוספים כבר נשפכו על הסדרה הטלוויזיונית הראשונה המתרחשת בעולם הזה, בהפקתה. ההערכות נעות בין 100 ל-150 מיליון דולר לעונה, וכבר בעת צילומי העונה הראשונה בניו זילנד הוזמנו ארבע עונות נוספות. ברמת העלילה, אין הרבה מה לספר בשלב זה. ידוע רק כי הסדרה מתרחשת בעידן השני של הארץ התיכונה, כאלפי שנים לפני עלילת סרטי "שר הטבעות", ושהיא תכלול שלל דמויות - חדשות וותיקות, בעודן מתעמתות עם שובו של הרוע שממנו כה חששו. כמו כן, על צוות ההפקה נמנית גם המפיקה הישראלית שרון טל יגואדו. מככבים: פיטר מאלן ("אוזרק"), ג'וזף מול ("משחקי הכס"), רוברט ארמאיו ("מאחורי עיניה"), מקסים בלדרי ("השנים") ועוד.
10 צפייה בגלריה
מתוך "שר הטבעות"
מתוך "שר הטבעות"
מתוך "שר הטבעות"
(צילום: Amazon Prime Video)

אנדור (Andor)

צפויה לעלות בדיסני פלוס בקיץ 2022 אחרי "המנדלוריאן" הנפלאה ו"הספר של בובה פט", לדיסני - בעלת השליטה בלוקאספילם ומפיקת היצירות לבית "מלחמת הכוכבים" - נפתח התיאבון. "אנדור" תהיה אחת מבין שלוש הסדרות של הזיכיון שצפויה לראות אור ב-2022 – כשהפעם, הסיפור עוקב אחר המורד הקשוח קסיאן אנדור, חמש שנים לפני האירועים המתוארים ב"רוג אחת: סיפור מלחמת הכוכבים" מ-2016. יוצר הסדרה הוא טוני גילרוי, שאחראי לחלק משמעותי ממה שהצופים ראו ב"רוג אחת", גם כתסריטאי וגם כמי שביים את הצילומים-מחדש שנדרשו לאחר שבלוקאספילם לא היו מרוצים מעבודתו של הבמאי גארת' אדוארדס. מככבים: דייגו לונה (שחוזר לתפקיד שביצע ב"רוג אחת"), סטלן סקארסגארד ("חולית"), אדריה ארחונה ("בשורות טובות") ופיונה שו ("להרוג את איב").

בעיית שלושת הגופים (The Three-Body Problem)

צפויה לעלות בנטפליקס לקראת סוף 2022 הפרויקט הראשון של דיוויד בניוף ודי. בי. ווייס אחרי תום "משחקי הכס" שיצרו. סדרת המד"ב החדשה והשאפתנית הזו מהווה את הסנונית הראשונה בחוזה הענק שחתמו השניים עם נטפליקס, עם סיפור המבוסס על ספריו של הסופר הסיני ליו צשין, שזכו בכל פרס אפשרי בתחום סיפורת המד"ב ושעוסקים בהשלכות הרות הגורל של ניסיון ליצור קשר עם תרבות חייזרית. הראשון מבין ספרי הסדרה מתחיל בסין של ימי מהפכת התרבות, והאחרון מסתיים משהו כמו 18 מיליון שנה לאחר מכן. קנה המידה בספריו של צשין הוא פשוט מטורף, ונותר רק לראות אם בניוף את ווייס יצלחו במשימה ההרקוליאנית הזו - בעיקר אחרי שפישלו כל כך עם סיומה המושמץ של הסדרה האחרונה שלהם. מככבים: אייזה גונזלס ("בייבי דרייבר"), בנדיקט וונג ("דוקטור סטריינג'"), ליאם קנינגהם וג'ון בראדלי (שניהם בוגרי "משחקי הכס").
10 צפייה בגלריה
ליו צשין
ליו צשין
ליו צשין
(צילום: opacity, מתוך פליקר)

בית הדרקון (House of the Dragon)

צפויה לעלות ב-HOT, yes וסלקום tv במהלך 2022 סדרת פריקוול בת עשרה פרקים ל"משחקי הכס" של היוצרים הנ"ל, שמבוססת גם היא על ספר של ג'ורג' אר. אר. מרטין - "אש ודם" (2018). "בית הדרקון" מתרחשת כ-200 שנה לפני התרחשויות סדרת האם, סביב האירועים שהביאו לקץ שלטונו של בית טארגאריין ולמאבקי הירושה המשפחתיים שהתדרדרו לכדי מלחמת אזרחים פנימית, הידועה גם כ"מחול הדרקונים". מככבים: מאט סמית ("הכתר"), איב בסט ("האחות ג'קי"), אוליביה קוק ("צלילי מטאל"), פאדי קונסידיין ("היום השלישי"), ריס איוואנס ("נוטינג היל"), גרהאם מקטביש ("ההוביט") וביל פטרסון ("פליבג").

ריאיון עם הערפד (Interview with the Vampire)

צפויה לעלות ב-AMC במהלך 2022 דרמת אימה המבוססת על ספרה של אן רייס מ-1976, שעובד כזכור ב-1994 לסרט מצליח בכיכובם של בראד פיט, טום קרוז וקירסטן דאנסט הצעירה. במרכז העלילה ישנו לואיס דה פוינט דו-לאק, ערפד בן מאות שנים מניו אורלינס שמגולל את סיפור חייו באוזניי עיתונאי צעיר וסקרן - כיצד הכיר גבר מסתורי בשם לסטט דה ליונוקורט, שהפך אותו לערפד ולאחר מכן גם לבן לווייתו. כשהוא חושש שלואיס יעזוב אותו, לסטט הופך ילדה צעירה בת חמש לערפדית, בתקווה שזו תשכנע אותו להישאר. רייס, למרבה הצער, לא תזכה לראות את העיבוד: הסופרת הלכה לעולמה לפני מספר שבועות בעקבות סיבוכים כתוצאה מהתקף לב. מככבים: ג'ייקוב אנדרסון (תולע אפור מ"משחקי הכס"), סאם ריד וביילי באס (שעתידה לככב בסרטי "אווטאר" החדשים).
10 צפייה בגלריה
אן רייס
אן רייס
אן רייס
(צילום: AP)

הקונטיננטל (The Continental)

צפויה לעלות במהלך 2022 מיני סדרה המהווה ספין-אוף ליקום הקולנועי המתהווה של סרטי "ג'ון וויק", שלמרבה הצער לא תכלול את קיאנו ריבס, המגלם בסרטים את וויק ומשמש פה על תקן מפיק בלבד. העלילה, סוג של פריקוול לסרטים ההם, תגולל את סיפורו של מלון "הקונטניננטל" המהווה מקום מפגש ניטרלי למתנקשים, ותעקוב אחר המתנקש וינסטון סקוט (בסרטי "ג'ון וויק" מגלם אותו איאן מקשיין), שנסחף חזרה לחיי הפשע בניו יורק של שנות ה-70. את הפרק הראשון מבין השלושה מביים צ'אד סטהלסקי, הבמאי של סרטי "ג'ון וויק". מככבים: קולין וודל ("המקוריים"), פיטר גרין (זד ב"ספרות זולה"), ג'רמי בוב ("חסרי אלוהים") ואחד, מל גיבסון.
10 צפייה בגלריה
מתוך "ג'ון וויק 3"
מתוך "ג'ון וויק 3"
תעקוב אחר דמותו של וינסטון סקוט בשנות ה-70. איאן מקשיין (מימין) מתוך "ג'ון וויק 3"

סנדמן (Sandman)

צפויה לעלות בנטפליקס במהלך 2022 השנה, בעזרת השם, סוף-סוף נראה את העיבוד הטלוויזיוני המיוחל לסדרת הרומנים הגרפיים "סנדמן" של ניל גיימן, אחרי שלל ניסיונות להביא את הסיפור למסך הגדול או הקטן. הסיפור עוקב אחר "חלום" - אחד משבעת הנצחיים (לצד גורל, מוות, חורבן, תשוקה, ייאוש והזיה), שמתעורר לאחר תקופה ארוכה שבה נכלא על ידי מכשף נכלולי, נמלט ויוצא לשקם את העולם שהותיר מאחוריו במטרה להשיב לעצמו את כוחותיו. מככבים: טום סטארידג' ("בדרכים"), גוונדלין כריסטי ("משחקי הכס"), בויד הולברוק ("נרקוס"), צ'ארלס דאנס ("משחקי הכס"), ג'נה קולמן ("ויקטוריה") ודיוויד ת'יוליס ("פארגו").

מיס מארוול (Ms. Marvel)

צפויה לעלות בדיסני פלוס במהלך 2022 אחרי "וונדה-ויז'ן", "הפלקון וחייל החורף", "לוקי" והשאר, דיסני פלוס ממשיכה להשיק סדרות שישתלבו בשלב הרביעי של היקום הקולנועי של מארוול - כש"מיס מארוול", השישית מתוכן, תתחבר לסרט "המארוולס" (בו תככב עם דמויותיהן של קפטן מארוול ומוניקה רמבו). קמאלה קאן היא מתבגרת מוסלמית ממוצא פקיסטני-אמריקני שחיה בניו ג'רזי ומעריצה את הנוקמים, ואם לדייק - את קרול דנוורס (קפטן מארוול). היא מתקשה להשתלב בחברה, עד שהיא מגלה שהיא אוחזת בכוחות-על משלה, וחייה משתנים לחלוטין. מככבים: אימאן ולאני בתפקיד בכורה, מאט לינץ ("המתים המהלכים"), ריש שה ("לכל הנערים: לעולם ועד") ועוד.

אווטאר: כשף האוויר האחרון (Avatar: The Last Airbender)

צפויה לעלות בנטפליקס במהלך 2022 עיבוד לייב-אקשן מצופה לסדרת האנימציה הנפלאה והאהובה, שעם קצת מזל תתקן את הרושם הנוראי של הניסיון הקודם לעבד את הסיפור ללייב-אקשן - "איירבנדר" הזוועתי שביים מ. נייט שאמאלן ב-2010. הסיפור מתרחש בעולם פסאודו-אסייתי שבו ישנם מי שמסוגלים להשתמש ביסודות כבקסם: אש, מים, רוח ואדמה. אנג, הגיבור, הוא האווטאר היחיד שמסוגל לשלוט על ארבעת היסודות, ויחד עם חבריו קטארה וסוקה הוא נדרש להוביל את המערכה נגד אומת האש אשר מטילה אימה על יתר הממלכות השלוות. מככבים: גורדון קורמייר ("העמדה"), קיאוונטיו טארבל, איאן אאוזלי, דאלאס ליו ("שאנג-צ'י ואגדת עשר הטבעות"), דניאל דיי קים ("אבודים") וקן ליונג ("מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר").
10 צפייה בגלריה
מתוך "אווטאר: כשף האוויר האחרון"
מתוך "אווטאר: כשף האוויר האחרון"
מתוך "אווטאר: כשף האוויר האחרון"
(צילום: באדיבות נטפליקס)

מון נייט (Moon Knight)

צפויה לעלות בדיסני פלוס במהלך 2022 אל "מיס מארוול" תצטרף "מון נייט" האפלה. מארק ספקטור הוא חייל מארינס וסוכן CIA לשעבר הסובל מהפרעת זהות דיסוציאטיבית (או בקצרה: פיצול אישיות). כשהוא כמעט נהרג במהלך משימה הוא מקבל הזדמנות שנייה מאל הירח המצרי, ח'ונסו, בתנאי שיהפוך לגלגולו האנושי על פני כדור הארץ. כעת, הוא מוצא את עצמו במלחמה בין הזהויות השונות שלו, בהן גם זו של גיבור העל מון נייט (אביר הירח). מככבים: אוסקר אייזק ("תמונות מחיי נישואים"), אית'ן הוק ("לפני הזריחה"), גספר אוליאל ("חניבל: מקור הרוע") ומיי קלאמאווי ("ראמי").

היילו (Halo)

צפויה לעלות בפרמאונט פלוס במהלך 2022 אחרי מספר ניסיונות לעבד את אחת מסדרות משחקי האקס-בוקס המצליחות בהיסטוריה (כולל ניסיון משמעותי אחד להרים עיבוד שיפיק פיטר ג'קסון ויביים ניל בלומקאמפ, מתהילת "מחוז 9") , ואחרי צמד סדרות שיצאו ברשת אבל לא הותירו רושם גדול (באחת מהן שיחקה איילת זורר שלנו), מגיע ניסיון נוסף ורב תקציב לעשות זאת. הסיפור, למי שאיננו מכיר, עוסק במלחמה שמנהל המין האנושי נגד שלל גזעי חייזרים פולשים במאה ה-26, ועוקב אחר מאסטר צ'יף ג'ון 117 - חייל-על שמוכר בכינוי "הספרטני" ומהווה את חוד החנית של המאבק. מככבים: פבלו שרייבר ("כתום הוא השחור החדש"), נטשה מקלהון ("קליפורניקיישן") ובוקים וודביין ("פארגו").

הענקית הירוקה (She-Hulk)

צפויה לעלות בדיסני פלוס במהלך 2022 גיבורה נוספת שמצטרפת ליקום הקולנועי של מארוול היא עורכת הדין ג'ניפר וולטרס, שבעקבות פציעה נזקקה לעירוי דם דחוף מבן דודה, ברוס באנר. כפי שאפשר לדמיין, כתוצאה מכך היא ירשה ממנו את כוחותיו של הענק הירוק, אם כי במידה קלה יותר שמאפשרת לה לשמור על אישיותה ושליטתה הרגשית גם כשהיא הופכת לענקית בצבע זרחני. מככבים: טטיאנה מסלני ("אורפן בלאק"), מארק רופאלו ("הנוקמים"), ג'מילה ג'מיל ("המקום הטוב") וטים רות' ("כלבי אשמורת").

שרברבות הבית הלבן (The White House Plumbers)

צפויה לעלות ב-HOT, yes וסלקום tv במהלך 2022 דרמה פוליטית עמוסת כוכבים המבוססת על ספר בשם "יושרה: אנשים טובים, בחירות רעות ושיעורים לחיים מהבית הלבן", ועוסקת בפרשיית ווטרגייט והדלפת מסמכי פנטגון. המיני-סדרה חוזרת לתחילת שנות ה-70, ומשחזרת את האירועים שהובילו שניים מבכירי הבית הלבן - סוכן ה-CIA לשעבר, הווארד האנט, ואת סוכן ה-FBI לשעבר, גורדון לידי - לקחת חלק בצוות ה"שרברבים" שעזרו לפרוץ לווטרגייט ולהדליף את המסמכים הסודיים שהובילו להדחת הנשיא שלו ניסו לעזור, ניקסון. מככבים: וודי הארלסון ("ברוכים הבאים לזומבילנד"), ג'סטין ת'רו ("הנותרים"), לינה הידי ("משחקי הכס"), ג'ודי גריר ("פתאום 30"), דונל גליסון ("אקס מכינה") ודיוויד קרומהולץ ("10 דברים שאני הכי שונאת אצלך").
10 צפייה בגלריה
מתוך "שרברבות הבית הלבן"
מתוך "שרברבות הבית הלבן"
מתוך "שרברבות הבית הלבן"
(צילום: Phill Caruso/HBO)

The Last of Us

צפויה לעלות ב-HBO במהלך 2022 דרמת המתח הפוסט-אפוקליפטית הזאת היא אחד מהאירועים הטלוויזיוניים המצופים יותר של השנה החדשה, מאחר ומשחק הפלייסטיישן שעליו היא מבוססת מ-2013 זכה להצלחה עצומה ונחשב לאחד מהמשחקים הטובים ביותר שיצאו אי פעם. הסיפור, מאת קרייג מאזין ("צ'רנוביל") ויוצרו של המשחק ניל דרוקמן (יליד ישראל), עוקב אחרי המבריח ג'ואל שנדרש ללוות ילדה בשם אלי דרך נופיה החרבים של ארצות הברית, לאחר שווירוס מסתורי הפך את מרבית האנושות למוטאנטים רצחניים. אלא שכנהוג בז'אנר, מתברר שסכנה משמעותית נשקפת גם מצד בני אנוש אחרים – ובאופן מרענן, הדגש הוא על מערכת היחסים שמתפתחת בין ג'ואל לאלי. מככבים: פדרו פסקל ("המנדלוריאן", "משחקי הכס"), בלה רמזי ("משחקי הכס") וגבריאל לונה ("סוכני S.H.I.E.L.D").
10 צפייה בגלריה
מתוך The Last of Us
מתוך The Last of Us
מתוך The Last of Us
(צילום: HBO)

ווילו (Willow)

צפויה לעלות בדיסני פלוס מהלך 2022 סדרה של דיסני שתהווה מעין המשכון ל"ווילו והנסיכה" - פנטזיית ההרפתקאות הנפלאה של ג'ורג' לוקאס (כתב והפיק) ורון האוורד (ביים) מ-1988, שבזמן אמת אולי לא הפכה ללהיט כפי שקיוו יוצריה, אבל תפסה מקום נצחי בלבבות הצופים הצעירים שכן זכו לצפות בה (וגם הותירה בהם אי אלו צלקות, תודות לכמה סצנות קריפיות במיוחד). הפעם, הסיפור לא יתאר את סיפורו של גמד חששן שנדרש לצאת למסע הצלת נסיכה-תינוקת מפני המלכה-מכשפה הרעה שדולקת אחריה, אלא את זה של נסיכה התרה אחר אחיה התאום ולשם כך מקבצת חבורה לא מאוד הומוגנית של טיפוסים. מככבים: וורוויק דיוויס (מי שגילם את ווילו בסרט), אלי במבר ("יצורים ליליים"), ארין קלימן ("הפלקון וחייל החורף") וטוני רבולורי ("ספיידרמן: אין דרך הביתה").
10 צפייה בגלריה
וורוויק דיוויס
וורוויק דיוויס
וורוויק דיוויס
(צילום: Getty Images)

אובי-וואן קנובי (Obi-Wan Kenobi)

צפויה לעלות בדיסני פלוס במהלך 2022 כמו "אנדור" שהוזכרה קודם, "אובי-וואן קנובי" היא אבן נוספת בנוכחות הטלוויזיונית של יקום "מלחמת הכוכבים". הסיפור מתרחש בפרק הזמן שבין "נקמת הסית'" ו"תקווה חדשה" - הפרק הסוגר של הטרילוגיה השנייה, והפרק הפותח, האגדי, של הראשונה. במשך הזמן הזה שהה אביר הג'דיי בגלות בטטואין, בעוד האימפריה של הקיסר הרשע פלפטין משתלטת על כל חלקה טובה בגלקסיה. שם, משגיח קנובי על ילד צעיר שייתכן ואתם מכירים, לוק סקייווקר שמו - אלא שגם בשממה המדברית המרוחקת הזו מוצאות אותו ההרפתקאות. מככבים: יואן מקגרגור והיידן כריסטנסן (שניהם חוזרים לתפקידים שביצעו בטרילוגיה השנייה של סרטי "מלחמת הכוכבים"), קומייל ננג'יאני ("עמק הסיליקון", "נצחיים"), ג'ואל אדג'רטון ("ממלכת החיות"), רופרט פרנד ("הומלנד") ועוד.
.
פורסם לראשונה: 15:40, 30.12.21