מגישת הטלוויזיה רותם ישראל מגיבה לסערת החלפת המנחים בתוכנית הבוקר של רשת שנחשפה ב-ynet. ישראל, בגילוי לב, שופכת את רגשות האכזבה והעצבות שלה בפוסט שפרסמה באינסטגרם.
2 צפייה בגלריה
רותם ישראל
רותם ישראל
רותם ישראל
"אחרי יממה של עיכול הסיטואציה, המשפט שרץ לי בראש מאז ההודעה על ההחלפה שלנו בתכנית הבוקר - 'הכל משתבש לטובה'", כתבה ישראל והבהירה: "חלילה לא משתבש בבחירה של גאולה אבן לתפקיד, וזו הזדמנות לאחל לה המון בהצלחה, אין לי ספק שתהיה מעולה. אני כמובן מתכוונת לסיום התפקיד שלנו".
ישראל שיתפה כיצד הרגישה כשגילתה על ההחלטה רק בשל הפרסום ב-ynet. "כשגיליתי על ההחלטה התחושה הראשונה שהרגשתי היא לחץ. מן הסתם לא נעים לגלות שהחליטו להחליף אותך ופתאום מחשבות על 'מה יהיה עכשיו?' מציפות בכל הכוח. לשמחתי הן חלפו מהר אבל אז התעוררו רגשות האכזבה ושאלות ה'למה?'. הן עדיין קיימות אבל בווליום נמוך יותר. לצערי זה חלק מהעסק הזה שנקרא טלוויזיה. אבל מאתמול בבוקר התחושה החזקה שהשתלטה על כל השאר היא העצבות. עצוב לי ואני לא מתביישת להודות בכך".
2 צפייה בגלריה
גאולה אבן סער
גאולה אבן סער
תיכנס לתפקידה בינואר. גאולה אבן סער
(צילום: אבי מועלם)
ישראל, אחת המגישות המבטיחות בטלוויזיה, לא מסתירה את הכאב שלה מההחלטה. "עצוב לי שלא אגיש יותר את תוכנית הבוקר כי אני מאוד אוהבת אותה ואת מה שאני עושה שם. התוכנית הזו מאפשרת לי לעשות את מכלול הדברים שאני הכי אוהבת וחושבת שגם טובה בהם - להתאמץ ולהביא סיפורים טובים לכם הצופים, לראיין אנשים מעניניים מכל הסוגים (פוליטיקה, סיפורים אישיים, תרבות, בידור ועוד), להעלות סוגיות חברתיות חשובות וכן גם להנות ולצחוק משטויות. אין הרבה אופציות בטלוויזיה שמאפשרות מכלול שכזה ולכן בחרתי לעשות את זה ונהניתי ועדיין נהנית מכל רגע. מקווה שגם אתם ואתן, כי תמיד חשבתי קודם כל עליכם, הצופות והצופים".
ישראל סיימה בנימה אופטימית יותר וכתבה: "אתן עוד קצת מקום לבאסה אבל כבר עם הפנים קדימה אל עבר המטרה הבאה. היא עדיין לא ברורה אבל העיקר שהיא ישנה, כי אין לי ספק שאמשיך לעשות את מה שאני אוהבת. מכל שינוי, סוף, התחלה רק צומחים, לומדים ומתפתחים וזה בדיוק מה שאני מתכננת לעשות. רק רציתי להגיד תודה על כל הודעות התמיכה והאהבה ביומיים האלה. מבטיחה שנמשיך להיפגש".
שלשום (א') נחשף ב-ynet כי ברשת סיכמו עם גאולה אבן סער על הצטרפותה לתוכנית הבוקר של הערוץ במקום שלישיית המנחים הקיימת - רותם ישראל, צביקה הדר ומירי מיכאלי, אלא שהם לא עודכנו בכך ולמעשה כאמור התוודעו להחלפתם בשל הפרסום. אבן סער, שטרם חתמה על החוזה, צפויה להיכנס לתפקידה בינואר.