מתמודדת "הישרדות" דורין דותן יוצאת למתקפה חריגה אחרי שידור פרק התוכנית אמש (א') ברשת. "פגעו בי באופן שלא פגעו בי בחיים שלי", כתבה דותן בחשבון האינסטגרם שלה, זאת בעקבות דבריו של המתמודד סהר כהן שהיה בשבט הקודם של דותן, בטרם זו נאלצה לעבור לשבט השני.
2 צפייה בגלריה
מתוך "הישרדות"
מתוך "הישרדות"
"הסרתי את המיקרופון וביקשתי לסיים את דרכי במשחק כי זה חצה כל גבול אנושי". דורין דותן מתוך "הישרדות"
(צילום מסך, רשת 13)
בקטעים ששודרו בפרק כהן פתח במתקפה על דותן והציע לחברי השבט החדש שלה שלא לכרות איתה בריתות ואף קרא להדיחה בהקדם האפשרי. מאוחר יותר התנצל כהן, אך לטענת דותן דבריו של כהן היו חריפים בהרבה ממה ששודר, אלא שהיא טוענת כי חלקם נותרו על רצפת חדר העריכה.
"צפיתי עכשיו בפרק וזה החזיר אותי לרגע הזה. הושפלתי, קראו לעשות עליי חרם, צרחו עליי, ביזו אותי והלבינו את פניי לעיניי כל", כתבה דותן והוסיפה, "שנייה אחרי שעמדתי חזקה כמו לביאה ושמרתי על פאסון - התמוטטתי, לא יכולתי לעמוד על הרגליים. הסרתי את המיקרופון וביקשתי לסיים את דרכי במשחק כי זה חצה כל גבול אנושי".
עוד במדור טלוויזיה:
דותן תהתה על מה ההאשמות שהופנו כלפיה, ואומרת כי "לא בגדתי בבני בריתי וגם לא תכננתי לעשות זאת. לא קיללתי, לא שיקרתי. הייתי חברה לכולם ושיחקתי משחק אסטרטגי ואלגנטי. שמו אותי בסיטואציה שהחליפו והעבירו אותי שבט אחרי שביססתי את מקומי בשבט הראשון. לא יכולתי להמשיך להראות נאמנות לברית שלי מהשבט קדימה עם השבט החדש שלי. וכל מה שאמרתי זה 'לא שומרים על קשר עם האקס'. זהו, זה החטא? המילים שהוא בחר, הצעקות מול כולם, עד היום צרובות בי וחסכו מכם המון. חשתי איום אמיתי, הרגשתי שאני לבד והבטחתי לעצמי דבר אחד - לא להיכנע, לא לקום וללכת. כדי להוות דוגמה לכל ילד או ילדה שירגישו מוחרמים, שהפתרון הוא לא לברוח".
כהן השיב גם הוא באינסטגרם לדבריה של דותן והתחיל כי אינו מתחרט על מילה ממה שאמר. "התנצלתי כי לא התכוונתי לפגוע, אבל כן האמנתי באמת שברורה ויש רק אחת כזו", כתב והוסיף כי הוא גאה בדבריו. "אנשים ממהרים לנפנף בדגל החרם ולהוזיל אותו. חרם היא מילה עצומה ועצוב לי שאנשים שלא עוברים את הדבר הזה באמת משתמשים בזה במשחק כמו 'הישרדות' ונותנים לו מקום איפה שאין. אני לא שותק לבריונים. ודורין (בעיניי לפחות) מנופפת בדגל הבריונות בגאווה, מלווה בחוסר מודעות משווע לצד רמיסה של כל אדם מסביבה. הייתי ישיר, אולי מדי, מה לעשות הרגלים מהצבא. יש דברים שלא ראיתם. דורין פעלה הרבה שלא בפני המצלמה ופגעה בחבריי השבט שהרגשתי אחריות ואהבה גדולה כלפיהם.
2 צפייה בגלריה
מתוך "הישרדות"
מתוך "הישרדות"
"אני לא שותק לבריונים". סהר כהן מתוך "הישרדות"
(צילום: באדיבות רשת)
"הגמל לא רואה את הדבשת של עצמו. כמה קל פתאום להסיר אחריות ממעשים (שגם נראו על המסך) ולהגיד 'סך הכול אמרתי שאתם האקס שלי', לצערי לא בזה מדובר. אפשר להיות אסטרטג בחסד מבלי להיות תככן, שקרן, רמאי ודורסן, יש כאלה שלא השכילו להבין את זה. השבט הזה נפגע מדורין. היא לא קורבן, לא עברה חרם ולא הושפלה. על אף הפגיעה - לא אתן לאף אדם להרגיש ככה גם אם אני לא מסכים עם הדרך שלו. אני לא מתרגש מזה, זאת האמת, ואף אחד לא יערער אותי. בטח לא דורין".