השביתה בהוליווד משפיעה גם על ישראל: צילומי סדרת הטלוויזיה "טהרן" נעצרו חמישה ימים לפני סיומם, זאת כתוצאה מהשביתה הגדולה בבירת הסרטים העולמית.
1 צפייה בגלריה
ניב סולטן ב'טהרן 2'
ניב סולטן ב'טהרן 2'
ניב סולטן ב'טהרן 2'
(צילום: באדיבות כאן 11)
"טהרן" של תאגיד כאן נרכשה על ידי אפל לפני מספר שנים, וזו נחשבת לפעילה מאוד בהפקת הסדרה. הכוכבת הראשית ניב סולטן סיפרה כי היא חזרה לאתונה, העיר ביוון שבה מצלמים את הסדרה כדי לארוז את חפציה. "השבוע הזה אמור היה להיות האחרון, אבל בעקבות שביתת SAG נאלצנו להפסיק לעבוד רק חמישה ימים לפני הסוף. זה מרגיש מוזר אחרי שבעה חודשים".
לכתבות נוספות בנושא:
בסך הכול הושלמו כמעט כל צילומי העונה השלישית, כששולה שפיגל, ממפיקות הסדרה, אמרה ל-ynet: "נותרו חמישה ימים שהם סצנות מפרק הסיום ובהם משתתפים השחקנים. לכן אי אפשר לסיים את הסדרה בלי הימים הללו". על פי הגבלות השביתה חברי האיגוד מנועים מלהשתתף בהפקות ובמסעות קידום לתכנים, ובכלל זה שטיחים אדומים וראיונות, דבר שוודאי משפיע על מי שמככבים לצידה של סולטן בסדרה - השחקנית האמריקנית גלן קלוז, ויו לורי ("האוס"), שנודע כי יצטרף לעונה.
מחוץ לפריים
הסודות מאחורי "טהרן"
48:25
החדשות מגיעות לאחר שבשבוע שעבר הודיע ארגון השחקנים, SAG-AFTRA, על שביתה בעקבות כישלון המשא ומתן עם המפיקים בהוליווד. השחקנים מנסים להתאים את תנאי ההעסקה שלהם לעידן הסטרימינג ולהגן על עצמם מפני שימוש בבינה מלאכותית. "בצער רב אנחנו מגיעים לצומת דרכים הזה, אבל אין לנו אפשרות אחרת. אנחנו הקורבנות פה", מסרה נשיאת האיגוד, השחקנית פראן דרשר. בכך, השחקנים הצטרפו לתסריטאים בהוליווד ששובתים כבר למעלה מחודשיים.