לאחר שנים של ספקולציות ורמזים: להקת הרוק האגדית, רולינג סטונס, הכריזה היום (ב') על השקת אלבום ראשון מזה 18 שנה, שייקרא Hackney Diamonds.
1 צפייה בגלריה
הרולינג סטונס בהופעה
הרולינג סטונס בהופעה
רולינג סטונס בהופעה
(צילום: AFP)
הפרטים המלאים לגביו יפורסמו ביום רביעי באירוע ברובע האקני שבמזרח לונדון, אז שלושת חברי הלהקה - מיק ג'אגר, קית' ריצ'רדס ורון ווד - יתראיינו בשידור חי אצל ג'ימי פאלון ב"טונייט שואו". אירוע ההשקה הזה גם ישודר ברחבי העולם דרך יוטיוב: "האקני אולי נמצאת בלב ליבה של Hackney Diamonds, אבל זה רגע עולמי שאנחנו רוצים לחלוק עם המעריצים בכל רחבי העולם", מסרה הלהקה בהצהרה לתקשורת.
בפברואר האחרון דווח שבאלבום זה ישתתפו גם שני חברי הביטלס שעדיין בחיים, פול מקרטני ורינגו סטאר. מקרטני, כך על פי הדיווח, הקליט מספר קטעי בס לאלבום שבדרך, שעליו אמון המפיק זוכה הגראמי אנדרו ואט, שהפיק עבור ג'סטין ביבר, מיילי סיירוס, פרל ג'ם, אוזי אוסבורן ונוספים.
האלבום החדש יהיה ה-31 במספר של הלהקה, כשהאלבום האחרון של הלהקה שכלל חומרים מקוריים, A Bigger Bang, יצא בשנת 2005. ב-2016 הוציאה הלהקה אלבום נוסף המורכב מאוסף קאברים של שירי בלוז, בשם Blue & Lonesome, בו השתתף גם אריק קלפטון. כעת, זו תהיה הפעם הראשונה בה הלהקה מוציאה שירים חדשים מאז מותו של צ'ארלי ווטס ב-2021, שהיה אחד מחבריה המייסדים של הלהקה בשנות ה-60.