סערת ההטרדות לכאורה של סוכן הדוגמניות שי אביטל: אחרי הודעת המשטרה על התחלת בדיקה בשל עדויות על התנהגות מינית פוגענית לכאורה מצד הסוכן שי אביטל, כוכבת הנוער והדוגמנית טיילור מלכוב הודיעה היום (א') כי תפסיק לעבוד עם אביטל.
4 צפייה בגלריה
חתונה צחי קומה רן עוזר
חתונה צחי קומה רן עוזר
"מגנה בתוקף כל סוג של הטרדה מינית, פיזית או מילולית". טיילור מלכוב
(צילום: ענת מוסברג)
"חשוב לי להבהיר שאני מגנה בתוקף כל סוג של הטרדה מינית, פיזית או מילולית ואין לזה שום מקום בחברה שלנו", כתבה הכוכבת הצעירה בעמוד האינסטגרם שלה. "לאחר הפרסומים בימים האחרונים, אחרי שנה משותפת החלטתי להיפרד מסוכנות עלית ומשי אביטל", הוסיפה.
מלכוב כותבת את הדברים זמן קצר לאחר העדות של כוכבת הריאליטי לשעבר, הילה קרוגמן, שכתבה באינסטגרם כי אביטל ניסה לכפות עצמו עליה בכוח, ובעקבות התחקירים של "חשיפה" עם העיתונאי חיים אתגר ושל "הצינור" של גיא לרר.
4 צפייה בגלריה
שי אביטל
שי אביטל
שי אביטל
(צילום: ענת מוסברג)
טיילור הוסיפה כי "ליבי עם הבנות שעברו חוויות קשות. זה לא מגיע לאף אחת. כמו כן, חשוב לי לשתף שההיכרות שלי עם שי הייתה אחרת וזו העת להודות לו הדרך המשותפת. נכון, ההאשמות הן בגדר האשמות כרגע, אבל בסוף השבוע האחרון הגיעו גם אליי פניות והחלטתי כי אני לא יכולה להמשיך בפעילות המשותפת. אין לי ספק שעליי לקחת אחריות ולהעביר את המסר החשוב הזה".
בינתיים, עורך דינו של אביטל, ששי גז, מתייחס לכך שאביטל יצא מגבולות המדינה: "הוא יצא מהארץ ולא ברח מהארץ. הטיסה במסגרת העבודה הרגילה שלו ואין לו מה לברוח. מותר לו לנסוע. אין חקירה, כרגע יש רק בדיקה ולכן אין לו גם איסור יציאה מן הארץ". על עזיבתה של מלכוב, מסר גז מטעם אביטל: "שי אביטל מכבד את החלטתה. שי תמיד כיבד את רצונותיהן של המיוצגות שלו, ורצונות של נשים בכלל".
4 צפייה בגלריה
טוונטי פור סבן
טוונטי פור סבן
"תגובתי לאחר השידור תהיה ברורה ונחרצת". נטע אלחמיסטר
(צילום: ענת מוסברג)
נטע אלחמיסטר, המיוצגת על ידי אביטל, הגיבה לפני זמן קצר: "אין לאף אחת מאיתנו זכות להיות אדישה למה שקורה סביבנו. אין לאף אחת מאיתנו זכות לשתוק כשאחרות נפגעות. גם לא לי. ואני לעולם לא אשתוק. צפיתי אמש, אצפה היום, ותגובתי לאחר השידור תהיה ברורה ונחרצת".
בנוסף למלכוב ואלחמיסטר, גם הדוגמנית בר זומר, שיוצגה על ידי אביטל ונפרדה ממנו בתקופה האחרונה בשל סכסוך משפטי שאינו קשור לפרשה, התייחסה לנושא וכתבה כי "הלב שלי מתכווץ מכל עדות שאני שומעת וקוראת".
4 צפייה בגלריה
בר זומר
בר זומר
"הלב שלי מתכווץ מכל עדות שאני שומעת וקוראת". בר זומר
(צילום: דנה קופל)
מאור בוזגלו, כדורגלן וכוכב "הבוזגלוס", כתב באינסטגרם: "מיותר לציין שאני לא תומך בשום דבר שראיתי מהתחקירים על שי וכמובן שלא אמשיך לעבוד מולו כשיש האשמות כל כך חמורו נגדו. ליבי עם הנפגעות".
אסתי גינזבורג, שבמשך רוב הקריירה שלה הייתה תחת ניהולו של אביטל, הגיבה לעדויות: "מאז שהחלו לצוץ הפרסומים על התלונות נגד שי אביטל, מתהפכת לי הבטן. אחרי שראיתי את הכתבות ששודרו בטלוויזיה אתמול, ואת הפרסומים והעדכונים שאחריה, אני ממש חסרת מילים. אני נדהמת וכואבת לגלות שמי שאני מכירה כדמות 'אח גדול' במשך למעלה מ-15 שנה, היה ככל הנראה דמות כל כך טראומטית עבור כל כך הרבה בנות ונשים אחרות. כאב לי במיוחד לראות פרסומים בהם נראה לכאורה כאילו שי השתמש בשמי בהתכתבויות, בניסיון להעניק לאותן בנות תחושת בטחון. ליבי ומחשבותיי נמצאים עם כל מי שנפגעה בכל צורה. אציין ששי לא מייצג אותי כבר למעלה משנה. לכל הבנות שמצאו את האומץ לדבר, אני מצדיעה לכן. לכל הבנות שעדיין לא דיברו, אני שולחת לכן חיבוק גדול. אתן לא לבד. אני מאמינה לכן. אלו לא שעות קלות עבורי. אמשיך לגבש את מחשבותיי ולראות איך אני יכולה להיות חלק מהפתרון".